Číslo v digitálním archivu školy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Advertisements

Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
. MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 2. ročník
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
Číslo v digitálním archivu školy
Písemné násobení s nulou v činiteli
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 4. třídu
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Téma: Násobení desetinných čísel
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
(od jednotek odečítáme jednotky)
Téma: Odčítání desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_089.
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
37.1 Písemné odčítání v oboru do 1000
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
36.1 Písemné sčítání v oboru do 1000
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
17.1 Sčítání a odčítání v oboru do 100 bez přechodu přes desítku
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
79.1 Procvičení a příklady: Sčítání v oboru 0 – 6.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_12 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiáluDělení v oboru do 100 – hra na krále, dělení.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_05 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_14 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiáluNásobení a dělení v oboru do 100 Anotace Žáci.
Početní operace v oboru přirozených čísel
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 s přechodem Název sady:
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Číslo v digitálním archivu školy
Odčítání zpaměti.
Číslo v digitálním archivu školy
Číslo v digitálním archivu školy
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Písemné odčítání II..
Číslo v digitálním archivu školy
Číslo v digitálním archivu školy
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_163_M2
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_162_M2
Číslo v digitálním archivu školy
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 bez přechodu
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
Číslo v digitálním archivu školy
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Číslo v digitálním archivu školy
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor
VY_32_INOVACE_Sib_II_06 Početní úkony
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Sčítání a odčítání do 100 Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá Autor: Mgr. Ivana Pavlíčková Název: VY_32_INOVACE_19_Scitani a odcitani do.
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sčítání a odčítání desítek do 100
Číslo v digitálním archivu školy
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
VY_32_INOVACE_13_13_numerace do
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Písemné sčítání II..
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Transkript prezentace:

Číslo v digitálním archivu školy VY_32_INOVACE_M6_06 Sada DUM Matematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do 10 000 bez přechodu desítek – sčítání a odčítání čtyřciferných čísel Anotace Prezentace obsahuje příklady na sčítání a odčítání čtyřciferných čísel do 10 000 bez přechodu desítek. Žáci si toto počítání procvičí formou: doplňování chybějících sčítanců v příkladech, doplňování chybějících menšitelů v příkladech, písemného sčítání a odčítání, zvětšování a zmenšování zadaného čísla (o tisíce), řešení slovní úlohy. Mezipředmětový vztah: Přírodopis. Pomůcky: Atlas rostlin Autor Mgr. Kateřina Fiedlerová Jazyk Český jazyk Datum vytvoření 13. 08. 2012 Očekávaný výstup Provádí písemné početní operace v oboru přirozených čísel Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělání – lehké mentální postižení Klíčová slova Sčítání, sčítanec, součet, odčítání, menšenec, menšitel, rozdíl, slovní úloha Druh učebního materiálu Prezentace Cílová skupina Žák na 2. stupni speciální školy Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.1102

sčítání a odčítání čtyřciferných čísel Sčítání a odčítání do 10 000 bez přechodu desítek - sčítání a odčítání čtyřciferných čísel 6. ročník

ZAPAMATUJTE SI! Zapište si do školních sešitů. 6 323 + 1 675 9 849 – 5 622 Čtyřciferná čísla zapisujeme a počítáme na místě jednotek, desítek, stovek a tisíců. 6 323 Zk. 7 998 9 849 Zk. 4 227 1 675 - 1 675 - 5 622 5 622 7 998 6 323 4 227 9 849

Úkol: Doplňte chybějící sčítance. Úkol: Doplňte chybějící menšitele. 5 500 + ____ = 8 600 6 320 + ____ = 8 380 3 850 + ____ = 4 850 4 500 + ____ = 7 900 2 500 + ____ = 5 000 4 600 + ____ = 9 700 3 800 - ____ = 2 800 7 950 - ____ = 5 900 9 900 - ____ = 1 000 3 130 - ____ = 2 100 5 670 - ____ = 2 600 4 730 - ____ = 3 130

Úkol: Vypočítejte písemně. 6 784 + 3 214 1 234 + 4 754 8 337 + 1 361 6 606 + 2 393 7 891 - 4 761 2 654 - 1 443 9 708 - 7 305 4 892 - 2 072

Úkol: Zapište čísla podle pokynů. 3 679 Zapište číslo o 2 tisíce větší Zapište číslo o 4 tisíce menší 7 983 Zapište číslo o 1 tisíc větší Zapište číslo o 6 tisíc menší 5 419 Zapište číslo o 4 tisíce větší Zapište číslo o 8 tisíc menší 1 717 Zapište číslo o 7 tisíc větší Zapište číslo o 3 tisíce menší Zapište číslo o 5 tisíc menší 4 765 Zapište číslo o 3 tisíce větší Zapište číslo o 5 tisíc menší 2 115 Zapište číslo o 6 tisíc větší

Úkol: Vypočítejte slovní úlohu. Poznáte jednotlivé druhy rostlin Úkol: Vypočítejte slovní úlohu. Poznáte jednotlivé druhy rostlin? Pojmenujte je. Na louce rozkvetlo celkem 6 997 květin. Z toho bylo 2 342 3 524 ? a) Kolik kopretin a zvonků bylo dohromady? b) Kolik kohoutků rostlo na louce? kopretin, zvonků, kohoutků.

Úkol: Najdeš zvířátku jeho majitele podle výsledku Úkol: Najdeš zvířátku jeho majitele podle výsledku? Napiš jméno majitele na linku nad zvířátkem. Vypočítej s provedením zkoušky. 3 457 8 673 5 981 7 854 6 632 5 889 4 342 - 6 252 2 008 - 5 533 1 235 - 3 673 ______________________________________________________________________ Zk. ______ ______ ______ ______ ______ ______ ______ ______ ______ ______ ______ ______ Jana Káťa Ivan Petr Dana Věrka 2 321 2 421 7 867 2 216 7 799 7 989 ________ ________ ________ ________ ________ ________

Prameny – obrázkový materiál: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Glockenblume-Bl%C3%BCte2.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:XN_Lychnis_flos_cuculi.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Kopretina0332.JPG http://www.clker.com/clipart-11719.html http://www.clker.com/clipart-11781.html http://www.clker.com/clipart-simple-cartoon-mouse-2.html http://www.clker.com/clipart-11846.html http://www.clker.com/clipart-3434.html http://www.clker.com/clipart-3459.html http://www.clker.com/clipart-12190.html http://www.clker.com/clipart-12235.html http://www.clker.com/clipart-12187.html http://www.clker.com/clipart-12199.html http://www.clker.com/clipart-12208.html http://www.clker.com/clipart-12201.html