Měření multimediálního obsahu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Seznámení s prostředím programu
Advertisements

„WEBFILTR živě“ přímo na svém počítači Vyzkoušejte KERNUN CLEAR WEB
INTERNET A WORL WIDE WEB JAKO SOUČÁST INFORMAČNÍHO SYSTÉMU ZÁKLADNÍ ŠKOLY Petr Vitásek, 2004 Diplomová práce.
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Nový přístup k aplikacím Vema
Mobilní display kampaně
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Multimédia – digitální animace Bohumil Bareš.  animovaný GIF  princip: sekvence obrázků s určitou změnou  omezený počet barev -> kvalita  omezené.
NetMonitor jaké služby nabízí a jak s ním pracujeme CIF
Software – aplikace, programy
programové vybavení počítače
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
VY_32_INOVACE_48_OS_Windows_7_II. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Autor: Miroslav VÁLEK, Horní Bečva 2008 Vedoucí práce: Prof. RNDr. Vít Voženílek,CSc Univerzita Palackého v Olomouci / Přírodovědecká fakulta / Katedra.
„WEBFILTR živě“ KERNUN CLEAR WEB Karol Kubanda, TNS / Seminář WEBFILTR Kernun / Praha 6. února
Lukáš Havlíček.  Vimeo je internetová stránka založená filmaři pro sdílení převážně uměleckých videí. Uživatelé zde mohou nahrávat, sdílet a sledovat.
Multimediální přehrávač založený na operačním systému Linux Diplomová práce Autor : Richard Novák Vedoucí práce : Ing. Lukáš Mikšíček.
Co jsou to multimédia Bohumil Bareš.
Digitalizace televizního vysílání & Internet Ing.Pavel Hanuš Manager programu digitalizace ČT.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
N-JOY.CZ Internet Video Forum Června 2007 David Hác Výkonný ředitel FunPower s.r.o.
Nové funkce v novém Skliku
Internet.  Celosvětový systém propojených počítačů  Funkce  Sdílení dat  Elektronická pošta.
NOKIA N93i. Hlavní funkce 3,2 megapixelový fotoaparát s optikou Carl Zeiss Nahrávání videa v DVD kvalitě rychlostí 30 snímků za sekundu Pomocí rozšiřitelné.
Představení portálu Čeknito / přední pozice na slovenském a českém internetu více jak registrovaných uživatelů rychle rostoucí komunita.
Tvorba videoserveru Zdeněk Špulák. Obsah co je to videoserver cíle projektu použité technologie a programy použité kodeky splnění cílů závěr.
 Podle řady nezávislých zdrojů se sociální sítě staly nejčastější aktivitou na internetu, čímž sesadily pornografii. A to je pravděpodobně jen začátek.
Windows XP a live distribuce Knoppix, Danix apod
VKLÁDÁNÍ HUDBY V PowerPointu 2010.
Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní.
IVANA BRABCOVÁ Jak na WEB … NODE.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor Výsledky za březen 2010.
CO O FACEBOOKU (FB) NEVÍTE
1 Co je YouTube?  Veřejně dostupné úložiště digitálních videozáznamů  Nabízí přehledné vyhledávání, třídění a sdílení  Zcela zdarma.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/28 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
DIDAKTIKA FYZIKY I. 8 ICT ve Fy Josef Trna PdF MU©2009.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
RADIOPROJEKT © 03. února 2016 VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC Prezentace výsledků III. čtvrtletí IV. čtvrtletí 2015 VÝZKUM POSLECHOVOSTI.
Július Hájek On-line Marketing Manager Microsoft
TWITTER Sociální sít ě. Co to je TWITTER? Sociální síť Funguje na principu tzv.mikroblogu Vedle Facebooku patří k nejpopulárnějším sítím na světě Uživatelé.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
IN NUMBERS THOU THRUST Daniel Dočekal Proximity Prague 18.
Media Forum 2000 ATO Měření sledovanosti TV v České republice a Peoplemetrový projekt Přistoupení TV 3 Jednatelka ATO Mgr Hana Svobodová Vedoucí peoplemetrového.
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
CO ZNAMENÁ PŘIJETÍ AVS ZÁKONA PRO PROVOZOVATELE? Internet Advertising Conference 2010, 27. dubna 2010, Praha Mgr. Jiří Černý, LLM ROWAN LEGAL, advokátní.
Co o HBBTV tušíte, ale nevíte. „Jak si vychovat hybridní televizi tak, aby monetizovala obsah” Lukáš Hnilička Innovation Day Days
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc iMovie program pro tvorbu filmů na iPadu Co se všechno naučíme???
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Formy komunikace na internetu. 1. Elektronická pošta -  Jeden z nejstarších způsobů komunikace na internetu  - odděluje v ové adrese.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Internetový server pro sdílení videosouborů.  Zaměstnanci PayPalu  2005 Youtube  zodpovědný za aspekty tagování a sdílení videa na YouTube  2006 prodali.
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
AMDS Automatic Message Delivery System (Automatický systém odesílání hlasových zpráv) Systém pro svolávání JSDHO pomocí hlasových zpráv na mobilní telefony.
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr. Petr Novák
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
Jak si stojí měření českého internetu v mezinárodním srování?
GRAFIKA.
SOFTWARE II Aplikační software.
Přehled o esperantu v českých médiích
Marie Rottrová
Návod k použití 1 Odstraňte čáry a texty, které nepotřebujete. 2
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
SVČ Fokus Nový Jičín Červen 2019 KROUŽKY A KURZY 2019/2020
Multimediální technika – úvod
Transkript prezentace:

Měření multimediálního obsahu Internet Advertising Conference 2010 27. dubna 2010 Miloš Endrle

Obsah Úvod do problematiky měření Zapojená média Ukázka naměřených dat

Co je multimediální obsah? videa s pevnou délkou (VOD) např. videa na Stream.cz, Nova.cz lineární streamovaný obsah (LIVE) např. ČT24, Óčko hry např. Hry.cz reklama např. video reklama před zprávami na iDnes.cz, Nova.cz nebo Novinky.cz interaktivní aplikace

Jak měříme multimediální obsah? Doména A Doména B Video A Video A Video B

Co měříme? informace o měřeném materiálu jednoznačná identifikace máteriálu v rámci média název délka trvání (kromě LIVE) kategorie (např. film, dokumentární pořad, zábava, hudba, ...) typ (např. VOD, LIVE, hra, ...) zdroj (např. TV obsah, internetový obsah, uživatelský obsah, ...) cíl (např. stránky média, partnerské stránky, uživatelem vkládaný obsah) informace o uživatelem provedených akcích spuštění a zastavení přehrávání, pauza, přetáčení apod. informace o uživateli

Měřené ukazatele RU reálný počet uživatelů Návštěvy série přehrání generovaná uživatelem (do 30 min. mezi přehráními) Zahájená přehrání počet nahrání materiálu do přehrávače a zahájení přehrávání Počet přehraných materiálů unikátní alespoň jednou přehrané materiály TTS celkem strávený čas ATS relative reálným uživatelem strávený čas (TTS / RU)

Zapojená média

Únor 2010 – Naměřená data

Únor 2010 – Měsíční vývoj

Duben 2010 – Průměrný den za období od 1.4. do 21.4.2010

Duben 2010 - Nejpopulárnější pořady za období od 1.4. do 21.4.2010

Televize vs. internet