MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Karta Domů, skupina Odstavec
Advertisements

Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Grafická úprava prezentace Vypracoval : Ing. Jiří Durďák Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Microsoft Office PowerPoint
MS Office PowerPoint 2007 Ing. Jaroslav Parma.
Přehled pro vytvoření formuláře
Anotace Žák se seznámí s prostředím aplikace MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Orientuje se v prostředí aplikace MS Word Speciální.
SIPVZ – úvodní modul P Pokročilá práce s textem metodické poznámky (4 h)
Čítače a časovače, přerušovací systém
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.6 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Databáze - formulář Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
TEP Přerušení č.7. Přerušení Téma Přerušení TEP Předmět TEP Juránek Leoš Ing. Autor Juránek Leoš Ing. TEP.
Moderní učitel.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_1.17 Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě OS WIN 7, 1. část Typ: DUM - kombinovaný Předmět: ICT.
Vytváření prezentace váš cvičící =). Orientace horní část a dolní část obrazovky podobná Excelu a Wordu vlevo seznam „slajdů“ (dále snímků) a osnova vpravo.
WORD - Tabulky 2. března 2013VY_32_INOVACE_080115_Word_Tabulky_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lenka Satková.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Srovnání mikrokontrolerů
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Jméno autoraZdeňka Sudová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2 Inovace.
Procesor Renesas H8S/2633F.
Windows 7 Popis a ovládání Plocha II. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Stručný přehled © 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Lync Web Appu Připojení ke schůzce v Lyncu pomocí zvuku počítače Pokud nemáte Lync.
© 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Přidání kontaktu Seznam kontaktů vám zjednodušuje komunikaci a umožňuje zjistit stav a kontaktní.
© 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Naplánování schůzky v Lyncu Schůzku v Lyncu můžete naplánovat s doplňkem Outlooku pro Lync (pokud.
Tvorba prezentace Vypracovala : Jana Šimková, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Název:VY_32_INOVACE_ICT_7B_10B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:7. Tematický okruh,
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_10_16_word.
Práce s biografií a komunikace
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Přehled pro vytvoření formuláře
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Střední škola gastronomie a hotelnictví Mladá Boleslav, s.r.o.
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Jednočipové počítače – instrukční sada
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název školicí prezentace
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
2D/3D motion analysis Martin Sebera
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_11_16_PowerPoint.
Vysoká škola technická a ekonomická Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku Tuto šablonu lze použít jako počáteční soubor.
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Ing. Lucie Brzáková 15. května 2017 Kvalita – Quality 2017
SEMINÁŘ OZO Ladislav Hejný
SP3 - ARCHICAD VLASTNÍ TABULKY + ID + ŠABLONA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Název školicí prezentace
Integrovaná střední škola Vysoké nad Jizerou
Ing. Lucie Brzáková 12. září 2017
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Jak vytvořit výstupní bezpečnostní předpis k řízení rizik
Badminton zajímavé ukázky
Shromáždění Školního parlamentu
Název školicí prezentace
Název školicí prezentace
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA MICROCHIP PIC 16F87xA – PŘERUŠOVACÍ SYSTÉM Tuto šablonu lze použít jako počáteční soubor pro prezentaci výukových materiálů při práci ve skupině. Oddíly Po kliknutí na snímek pravým tlačítkem myši lze přidat oddíly. Oddíly mohou pomoci uspořádat snímky nebo usnadnit spolupráci mezi více autory. Poznámky Oddíl Poznámky použijte k zadání poznámek k doručení nebo dalších podrobností pro posluchače. Tyto poznámky lze zobrazit během prezentace. Vezměte v úvahu velikost písma (důležité pro usnadnění, viditelnost, pořízení videozáznamu a online provoz). Sladěné barvy Věnujte zvláštní pozornost obrázkům, grafům a textovým polím. Zvažte, zda účastníci budou tisknout černobíle nebo ve stupních šedé. Provedením zkušebního tisku ověřte, zda barvy fungují správně při vytištění černobíle i ve stupních šedé. Obrázky, tabulky a grafy Vsaďte na jednoduchost: pokud je to možné, použijte konzistentní a nerušivé styly a barvy. Označte popisky všechny grafy a tabulky.

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0808 Označení materiálu VY_52_INOVACE_09_14 Šablona V/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji odborných kompetencí žáků středních škol Tematická oblast MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA Škola Střední průmyslová škola strojní a elektrotechnická a Vyšší odborná škola, Liberec 1, Masarykova 3, příspěvková organizace Autor Ing. Marek Pospíchal Téma hodiny Microchip PIC 16F87xA – přerušovací systém Předmět, ročník MIT, 3.ročník Anotace Studenti se seznámí se způsobem reakce na události pomocí přerušovacího systému.

Přerušovací systém Co je to přerušení Reakce na přerušení Zdroje přerušení Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

Co je přerušení Softwareová nebo hardwareová událost (změna stavu), která může vyvolat dočasné zastavení programu Obsluha přerušení – podprogram, který se spustí při vzniku přerušení (je-li povoleno) Vektor přerušení – adresa obsluhy přerušení v paměti programu (společný, vyhrazený, smíšený) Povolení přerušení – každé přerušení lze zakázat /povolit individuálně i globálně Příznak přerušení – informace, že došlo k příslušné události (nezávisle na povolení) Priorita přerušení – probíhající obsluha přerušení může být přerušena událostí s vyšší prioritou Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

Reakce na přerušení V každém instrukčním cyklu jsou testovány příznaky přerušení Pokud je nějaký nastaven, zkontroluje se povolení přerušení Dokončí se aktuální instrukce Návratová adresa se uloží na zásobník Zakáže se globálně přerušení Do PC se nahraje příslušný vektor přerušení Po skončení obsluhy přerušení se přerušení globálně povolí Ze zásobníku se do PC nahraje návratová adresa Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

Zdroje přerušení – PIC 16F87xA 14 zdrojů přerušení Změna nebo hodnota na portu (port B) Přetečení čítače časovače (3x) Sériová komunikace (usart, spi, i2c) Modul CCP (2x) A/D převodník Komparátor EEPROM a FLASH Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

Zdroje přerušení – PIC 16F87xA Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

Microsoft Konstrukční dokonalost Děkuji za pozornost Důvěrné informace společnosti Microsoft

Použité zdroje MICROCHIP. PIC16F87XA [online]. 2012 [cit. 2013-11-24]. Dostupné z: http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/39582C.pdf Shrňte obsah prezentace zopakováním důležitých bodů z lekcí. Co si mají posluchači zapamatovat po skončení vaší prezentace? Uložte prezentaci jako video, což usnadní její distribuci. (Chcete-li vytvořit video, klikněte na kartu Soubor a na položku Sdílet. V poli Typy souborů klikněte na položku Vytvořit video.)