Televize v konzumaci médií suverénně vede

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Advertisements

Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
U ŽIVATELÉ F ACEBOOKU ČTOU ZPRÁVY, I KDYŽ NECHTĚJÍ Střední škola Kostka, s.r.o. Mgr. Libor Čada |
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
(X/Y)něconěcoHT1. Televizní studio Ostrava První televizní studio na Moravě a ve Slezku Počátek historie od r (výstavba vysílače) Ostravské a pražské.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Reklama v marketingu Obsah Pojem reklama, znaky reklamy Druhy reklamy
Tv a net Pravidla licencování IPTV Kam kráčí české telekom. sítě Srní
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Anotace Materiál slouží k: objasnění pojmu MÉDIA rozšíření povědomí o nich Zdokonalení schopnosti třídit jednotlivá média pochopení významu médií v lidském.
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
Co jsou to multimédia Bohumil Bareš.
9.Komunikace.
Mobilní televize ve službách veřejného zájmu Jiří Hašek, Senior manažer řízení kategorie obsahu Jaroslav Chaloupka, Manažer kategorie zodpovědný za Televizi.
Digitalizace televizního vysílání & Internet Ing.Pavel Hanuš Manager programu digitalizace ČT.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Marketingová komunikace
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Nové funkce v novém Skliku
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Televizní vysílání v České republice
IPTV dva roky poté Jan Potůček, DigiZone.cz. Stručná historie září 2005 – zahájení prvního pilotního vysílání IPTV v České republice (Mattes AD, Ostravsko)
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Výhody a nevýhody reklamy v rádiu
Představení portálu Čeknito / přední pozice na slovenském a českém internetu více jak registrovaných uživatelů rychle rostoucí komunita.
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Čtenáři a čtení v ČR (2007) společný projekt Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., a Národní knihovny ČR s finanční podporou Ministerstva kultury.
Satelit = HDTV do každé domácnosti září Limity pro rozvoj HDTV Dostupnost signálu HDTV Vybavenost domácností televizory zobrazujícími HDTV Cenová.
Mobilní komunikace ve státní správě a samosprávě Možnosti využití mobilních sítí pro komunikaci s občany a a správními orgány.
KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Televize 8. ročník.
Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní.
Česká soukromá televizní stanice Janoštíková Tereza IV.E.
1 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Divák musí vědět, kdy a proč by měl investovat do nové televize Marcel Procházka Ředitel regulace a strategie DVB-T2 Televizní digitalizace
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Masová komunikace 2 PhDr. Hana Slámová,Ph.D.. * Odbor médií a audiovize MK ČR * audiovize/default.htm
 -největší server pro sdílení videí  -vznik 14.února 2005  -založil Chad Hurley,Steve Chen a Jawed Karim zaměstnanci PayPalu  -listopad 2006 koupil.
Media Forum 2000 ATO Měření sledovanosti TV v České republice a Peoplemetrový projekt Přistoupení TV 3 Jednatelka ATO Mgr Hana Svobodová Vedoucí peoplemetrového.
Mediální plán.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
Využití Big Data pro analýzu sledovanosti TV Petr Nemeth České Radiokomunikace a.s.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
Co o HBBTV tušíte, ale nevíte. „Jak si vychovat hybridní televizi tak, aby monetizovala obsah” Lukáš Hnilička Innovation Day Days
25 / 1 / 2011.
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Měření multimediálního obsahu
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
Marketingová komunikace
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Jak vzniklo ČT D a první výsledky
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Děti a rádio Michal Kormaňák Account Director Ipsos Public Affairs
Transkript prezentace:

Televize v konzumaci médií suverénně vede Sledování TV tvoří 46 % z celkového času věnovaného jednotlivým mediatypům, internet pouze 23 %. 46 % 23 % 23 % 8 % Zdroj LSS, Nielsen-Admosphere, 2016, CS 15+

Svůj život si bez tv nedokáže představit třetina populace televizi pro vyplnění volného času sleduje 47,7 % populace televizi pro zábavu a pobavení sleduje 34 % populace téměř 7 % populace má v televizi radši reklamy než samotné pořady pro 48,6 % populace je televize hlavním zdrojem informací 25,5 % populace pravidelně sleduje televizní seriály 25,7 % populace deklaruje, že jsou náruživí televizní diváci 44,4 % populace se líbí možnost výběru z velkého počtu TV stanic Zdroj : MML-TGI; Q1 a Q2/2016, CS 15-79

15+ TELEVIZNÍCH DIVÁKŮ JE NÁS V POPULACI VĚTŠINA Televizní diváci u nás tvoří 97 % z celé populace 15+, online uživatelů je u nás zatím 73 %. 15+ 8,6 mil. 6,5 mil. Zdroj LSS, Nielsen-Admosphere, 2016, CS 15+

Čas strávený s televizí stále roste V průběhu let se počet minut strávených u televize stále zvyšuje, průměrně sledujeme televizi téměř 4 hodiny denně. Počet minut denně * Čas strávený na internetu je od r. 2014 dotazován jako mimopracovní aktivita Zdroj: LSS Nielsen-Admosphere, 2016; PEM data, ATO – Nielsen-Admosphere, CS 15+

Co dělá divák hlavních komerčních tv stanic v týdnu? Stráví u televize téměř 35 hodin týdně. Na internetu stráví 11 hodin týdně. Častěji konzumuje tradiční média: rádio, noviny, časopisy (17 hodin týdně). Spí 8 hodin denně od 22.30 do 6.30. Zdroj: ATO – Nielsen-Admophere, LSS data 2016 Nielsen Admosphere, NetMonitor, CS 15+

Od roku 2009 se stále rozšiřuje televizní nabídka Počet měřených TV stanic se oproti roku 2008 zvýšil o 37. Zdroj: PEM data, ATO – Nielsen-Admosphere

Televize je nesilnějším reklamním médiem nejsilnější komunikační prostředek vizuální a zvukový efekt emocionální působení představení výrobku rychlý zásah široké veřejnosti možnost nasazení ve vysoké frekvenci silná odezva spotřebitelů a okamžitý prodejní efekt přesné cílení měřitelnost zásahu možnost propojení s internetem (HbbTV)

Komerční televize oslovují celou tv populaci 15+ V průměru ZA ROK loni oslovily 99 % TV populace. V průměru ZA TÝDEN loni oslovily 91% TV populace. 99 % Zdroj: PEM data, ATO – Nielsen-Admosphere, CS 15+

Většina sledovaného videoobsahu je z televize Živé televizní vysílání v TV je ze všech videí nejsledovanější. Několikrát denně až 1x denně Zdroj: Video na internetu, Nielsen-Admosphere, 2016, internetová populace 15+

Domácí tvorbu sledujeme hlavně v televizi Zdroj: Češi v síti, Kantar TNS, 2013

Za akviziční tvorbou jdeme do kina nebo k televizi Zdroj: Češi v síti, Kantar TNS, 2013

Reklama je nejvíce sledovaná v televizi Reklamu v TV zhlédne 77 % diváků, na internetu pouze 7 % uživatelů. Internet Televize Zdroj: PEM data ATO – Nielsen-Admosphere, TV drop off: Prima+Nova total, PT 1730-2330, 2016, CS 15+ Video na internetu, Nielsen-Admosphere, 2016, internetová populace 15+, sledují video na internetu, n=1004

Nejsledovanější typy videoobsahu na internetu: Pořady vzniklé pro televizi tvoří velkou část videoobsahu sledovaného na internetu Nejsledovanější typy videoobsahu na internetu: (Základ: sledují videa alespoň několikrát týdně) 38 % vtipná videa 37 % seriály Nejoblíbenější POŘADY na internetu: 37 % filmy Kódovaná otevřená otázka, pořadí tvoří jen konkrétní pořady 33 % zpravodajská videa 33 % hudební klipy 9 % Ulice 6 % Ordinace v růžové zahradě 6 % Prostřeno! 4 % A dost! 4 % Ohnivý kuře Zdroj: Video na internetu, Nielsen -Admosphere, 2016, N=931, sledují video na internetu

Budoucnost patří propojení TV a online Televize s vlastním online obsahem ještě více posílí. TV v konzumaci médií suverénně vede Mezi nejsledovanější videa na internetu patří původní TV tvorba

HbbTV = PROPOJENÍ TV A ONLINE Hybrid broadcast broadband TV Jedná se o vysílání a širokopásmové poskytování zábavních služeb divákům přes TV připojenou k vysokorychlostnímu internetu. HbbTV je vyvinuta s cílem zlepšit uživatelský komfort tím, že umožňuje zobrazování inovativní, interaktivní služby přes vysílací a širokopásmové internetové sítě.

PLÁNOVÁNÍ KAMPANÍ Pro plánování kampaní se televize a internet velmi dobře doplňují. Kritérium pro výběr TV Internet Deníky Časopisy Rádio Outdoor Plošné pokrytí       Zásah konzumentů       Rychlost zásahu       Možnost cílení       Doručení informace       Budování image       Blízkost nákupu       Budování odezvy       Cena produkce      