HISTORIE A TYPOLOGIE MÉDIÍ 3

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dopady oslabení kurzu na ceny potravin a české zemědělství Mojmír Hampl Viceguvernér ČNB Žofínské fórum na téma „České zemědělství“ 10. března 2014.
Advertisements

Míra nezaměstnanosti mírně klesla
R i z i k a p r ů z k u m ů v e ř e j n é h o m í n ě n í prof. Ing. Stanislava H R O N O V Á, CSc. prof. Ing. Richard H I N D L S, CSc. Vysoká škola ekonomická.
Nabídka reklamního prostoru. Charakteristika • Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je vysílání BBC World Service • Cílení na manažery.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Mediální školení „aneb jak se plánuje“ Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme.
Jednička na trhu zpravodajských deníků
Průzkum reakcí publika ČRo 1 – Radiožurnál na změny ve vysílání od ledna souhrn.
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
DAB/DMB perspektiva pro ČR. World DMB Forum otevřená nevládní a non-profitní celosvětová organizace, 120 členů koordinování implementace systémů DAB/DMB/DAB.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
RRM 12´29 Nový rozhlasový produkt na trhu v CS 12-29: posluchačů týdně posluchačů denně 29 % share Zdroj: SKMO-Radio Projekt,
Situace na trhu s masem v ČR a EU Miluše Abrahamová Pavel Froněk VÚZE Praha.
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
Reklamní kampaň pro ……… Nejlepší taneční songy od světových DJ´s Zdroj: Dance Radio, Play.cz, v tis. Internetová poslechovost na FM v Praze.
VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/ III/2006)
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
Anotace Materiál slouží k: objasnění pojmu MÉDIA rozšíření povědomí o nich Zdokonalení schopnosti třídit jednotlivá média pochopení významu médií v lidském.
semestrální práce z předmětu mab
Nejčastěji poslouchané rozhlasové stanice podle věkových skupin Autor:
Žít či nežít virtuální životy? Martin Dvořák beVirtual, s.r.o. Brno,
RÁDIO PROGLAS Kristýna Tůmová.
Web „jako“ rádio Alexandr Pícha ČRo Internet. Alexandr Píchadivize ČRo Internet Web „jako“ rádio Situace před rokem 2010 pokrytí základních potřeb stanic.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Vybrané výsledky výzkumu: „Sledování trendů v oblasti veřejných informačních služeb“ Internetová a neinternetová populace versus veřejná správa Konference.
Str. 27.  peněžní částka účtovaná za výrobek nebo službu  vyjadřuje hodnotu výrobku nebo služby  přináší firmě příjmy - jako jediná ze 4P (výrobek,
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Využívání služeb e-governmentu jednotlivci ISSS 2007, Hradec Králové Andrej.
Společné zasedání Rad ředitelů ZAP SR a Sdružení AP „Postavení automobilového průmyslu v ČR a aktuální problematika jeho firem“ Ing. Pavel Juříček, Ph.D.
Priority ve vzdělávání jsou dané legislativou možnostmi finančních prostředků státního a krajských rozpočtů možnostmi čerpání fondů EU aktuálním vývojem.
Výhody a nevýhody reklamy v rádiu
Create think tank! Doc. PhDr. Jaroslav Mužík DrSc. 7. STATISTICKÉ ÚDAJE K DALŠÍMU PROFESNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ Doc.PhDr. Jaroslav Mužík, DrSc.
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Čtenáři a čtení v ČR (2007) společný projekt Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., a Národní knihovny ČR s finanční podporou Ministerstva kultury.
EKONOMICKÉ INFORMACE pro jednání Předsednictva RVŠ 19. března 2015.
Materiály pro sněm RVŠ František Ježek Listopad 2004.
Výsledky perinatální péče v České republice za rok 2007
Český stavební trh rozložení jednotlivých segmentů součastný stav a výhled.
Představení jednotlivých stanic + rodiny rádií
25let ZKUŠENOSTÍ Obsah Rozhlasový trh
Sňatečnost a rozvodovost
1 Slyšet nás můžete opravdu kdekoliv. Aby ne, když si nás týdně naladí bezmála dva miliony posluchačů po celé republice. Dodáváme ráno dobrou náladu.
Sekundární analýza na datech z kontinuálního výzkumu „Příjezdový cestovní ruch 2005 – 2007“ Příjezdový cestovní ruch v Jihomoravském kraji Ing. Ondřej.
RADIOPROJEKT © 03. února 2016 VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC Prezentace výsledků III. čtvrtletí IV. čtvrtletí 2015 VÝZKUM POSLECHOVOSTI.
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Media Forum 2000 ATO Měření sledovanosti TV v České republice a Peoplemetrový projekt Přistoupení TV 3 Jednatelka ATO Mgr Hana Svobodová Vedoucí peoplemetrového.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Aktuální údaje o stavební výrobě a bytové výstavbě Tisková konference Stavebnictví.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Česká ekonomika v prvním pololetí 2011: na prahu nového útlumu? Tisková konference.
Firmy věří, že zájem o jejich výrobky či služby nadále poroste Představení výsledků výzkumu Index očekávání firem na 3. čtvrtletí 2014 a dál.
1 Tisková konference ČLFA, 11. února 2016 Komentář k výsledkům za r Spotřebitelské úvěry (údaje za členské společnosti ČLFA)  objem nově poskytnutých.
České školství v mezinárodním srovnání České školství v mezinárodním srovnání Stručné seznámení s vybranými ukazateli publikace OECD Education.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Český průmysl a stavebnictví v první polovině roku 2010 Tisková konference
Analýza a vyhodnocení zdravotního stavu obyvatel města TÁBOR MUDr. Stanislav Wasserbauer MUDr. Miloslav Kodl Hana Pokorná Zdravá Vysočina, o.s. ve spolupráci.
EDUCATION AT A GLANCE 2015 Country Notes a klíčová data pro ČR Převzato dne z internetové stránky ministerstva školství:
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Jak se vyvíjely kraje v minulých letech ? Základní tendence demografického, sociálního.
Mediální školení „aneb jak se plánuje“. Agenda V rámci prezentace se zaměříme na jednotlivé mediatypy zvlášť Datové výzkumy + a – jednolivých mediatypů.
Srovnání kouření marihuany a tabáku Kouření tabáku i marihuany představuje významné zdravotní riziko.
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
Infrastruktura ve Středočeském kraji
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Amerika – Austrálie – Evropa Asie –Afrika - Antarktida
POPULAČNÍ VÝVOJ V ČESKÉ REPUBLICE V ROCE & AKTUÁLNÍ ÚDAJE ZA ROK 2005
Aktuální stav dalšího vzdělávání a vize do budoucna
Migrační tendence v Moravskoslezském kraji
Dopady oslabení kurzu na ceny potravin a české zemědělství
Environmentální Profil
Petr Gapko Hlavní ekonom GE Money Bank, a.s.
Čisté investice do rozhlasové reklamy
Čisté investice do rozhlasové reklamy
leden 2010 ZNAČKY Z PORTFOLIA VINAŘSKÉHO FONDU POHLEDEM OBYVATEL ČR
ISP Futuretec Jakub Rejzek.
Transkript prezentace:

HISTORIE A TYPOLOGIE MÉDIÍ 3 PhDr. Adolf Vodrážka adag@seznam cz

RADIOPROJEKT Poslechovost Poslechovost tuzemských rádií zůstává stabilní, ukazují nová data výzkumu Radio projekt za druhý a třetí kvartál 2014. Denní poslechovost představuje 63,9 % (-0,5 procentního bodu ve srovnání s předchozím obdobím), týdně rádio poslouchá 84 % populace (-0,9 pb.). Nejposlouchanějším celoplošným rádiem zůstává Rádio Impuls s poslechovostí vyšší než milion posluchačů denně (1,089 mil.). Dvojkou je stále Evropa 2 a pozici třetího nejposlouchanějšího udržel ČRo Radiožurnál. Ve srovnání s výsledky za první pololetí letošního roku jsou výsledky celoplošných stanic stabilní. Mírně klesly stanice ČRo Dvojka a ČRo Vltava, velmi mírně pak i Frekvence 1. Naopak svou pozici upevnilo Rádio Impuls a své postavení potvrdila i Evropa 2. Všechny změny jsou ale v rámci statistické chyby. V meziročním srovnání je poslechovost Frekvence 1 nižší o necelých 100 tisíc posluchačů. První trojice rádií meziročně mírně posílila. 2

RADIOPROJEKT Vývoj poslechovosti celoplošných rádií (tis. osob), 1. 4. - 30. 9. 2014 Zdroj: Radio projekt, SKMO, Median, STEM/MARK Mezi regionálními rádii má stále velký náskok Rádio Blaník, ve sledovaném období se vedlo Country Rádiu, které si ve srovnání s minulým obdobím polepšilo o 34 %. 3

RADIOPROJEKT Vývoj poslechovosti regionálních rádií (tis. osob), 1. 4. - 30. 9. 2014 Zdroj: Radio projekt, SKMO, Median, STEM/MARK 4

Podíl rádiových sítí (v %), 1. 4. -30. 9. 2014 RADIOPROJEKT Podíl rádiových sítí (v %), 1. 4. -30. 9. 2014 Z hlediska podílu rozhlasových sítí má aktuálně nejvyšší podíl Regie Radio Music (RRM), do jehož výsledku je započítáno i Rádio Impuls. To však od nového roku přechází k Radio United Services. Zároveň dochází ke spojení Media Marketing Services (MMS) a RRM, což od nového roku bude znamenat, že jejich podíl ve společné firmě Radiohouse se přiblíží k 53 %. Zdroj: Radio projekt, SKMO, Median, STEM/MARK 5