Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
Advertisements

Bc. Lektorství cizích jazyků
Management pro vychovatele PaedDr. J. Šťáva, CSc. katedra pedagogiky tel
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
2. ročník(4. semestr) NMgr. studia LF LF:MPSM101
Bc. Lektorství cizích jazyků
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc. katedra pedagogiky tel učitelství odborného výcviku a praxe.
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
Cíle dějepisné výuky, dějepisné kurikulum, RVP a výuka dějepisu Přednáška č. 4 AR 2014/2015.
Pedagogika jako vědecká disciplína Mgr. Radek Pospíšil Katedra pedagogiky.
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
ITEG a.s.. Úvod  Představení firmy  Praxe  Příručka školení  Projektové řízení  Závěr  Prostor na dotazy.
Vítejte na Dni otevřených dveří Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity 18. ledna 2013.
Školní rok Změny na MŠMT  Nový ministr školství prof. PhDr. Petr Fiala, PhD., LL.M, od Náměstci: 1. Náměstek ministra Mgr. Jiří.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Didaktika TV jako součást kinantropologie Kinantropologie = vědní obor, jehož předmětem zkoumání je lidská pohybová činnost ve všech souvislostech. Má.
Studium k výkonu specializovaných činností: Koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií.
Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.
1 Profilová část maturitní zkoušky a poznatky z 5leté praxe Mgr. Petra Pátková, odbor vzdělávací soustavy jednání Asociace SPŠ Špindlerův Mlýn, 7. říjen.
„Propojení teoretické a praktické přípravy budoucích pedagogických pracovníků na UP“ KULATÝ STŮL K PEDAGOGICKÝM PRAXÍM Přírodovědecká fakulta.
Pedagogické disciplíny II. Část Aplikované. Rozdělení aplikovaných pedagogických disciplín  Školské  Mimoškolské  Na hranici školských a mimoškolských.
Didaktická analýza dějepisného učiva Přednáška č. 6 AR 2014/2015.
ASEBS, 4. sem..  Široké chápání profesní sebeobrany a jejího projektování  Samostatná práce  Schopnost integrovat znalosti  Pochopení problému v širších.
1. WORKSHOP.
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO 14001
Jsou venkovské školy horší než městské?
VZDĚLÁVACÍ SYSTÉM Vzdělávání v ČR a EU.
Individuálně, ale společně a jinak
Standardy funkčního programu prevence a kontroly infekcí
Pedagogická psychologie
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Komplexní systém hodnocení
Státní maturita Jindřich Kitzberger.
Plánování ve školní tělesné výchově
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Obsah výchovy a vzdělávání, kurikulum
Podmínky školní TV Bezpečnost v TV
Úmluva o právech dítěte Listina základních práv a svobod Další zákony
Metody knihovnické práce (VIKBA04)
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Norma ČSN JUDr. Tomáš Koníček
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
Seminář „Psychologie ve školní praxi“
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Pedagogická psychologie
Pracovnělékařské služby
3. Metody pedagogické diagnostiky
RKC.
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
Pedagogický management 2005 J. Šťáva katedra pedagogiky tel
Pedagogika školního sportu
České školství v mezinárodním srovnání Stručné seznámení s vybranými ukazateli publikace OECD Education at a Glance 2010 Tisková konference 7.
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Kurikulum předškolního vzdělávání (plánování vzdělávací práce)
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Metodika řízení projektů
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
Autoevaluace z pohledu
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Uskutečněné a očekávané změny právních předpisů důležité pro zástupce ředitele Praha
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v Území ORP Plzeň
Vzdělávací program pro širší vedení škol
Struktura pedagogiky.
Transkript prezentace:

 Školská legislativa 2 2015 J. Šťáva katedra pedagogiky stava@jumbo.ped.muni.cz

Požadavky na ukončení předmětu Znalosti Ukončení: písemný test nebo ústní zkouška

Tematické okruhy: 1. Kurikulum - pojetí, proměny a trendy. 2. Obsah vzdělávání - učební plány, učební osnovy, standardy, RVP a ŠVP 3. Základy školského managementu 4. Pedagogická administrativa, pedagogická dokumentace. 5. Image školy, Kultura školy

Tematické okruhy: 6. Metody evaluace výchovných a vzdělávacích zařízení (vnější, vnitřní, možnosti). 7. Vedení lidí, delegování 8. Vzdělávací politika ČR. 9. Dohled, dozor nad žáky. 10. Základní právní normy řízení výchovy a vzdělávání v ČR.

Tematické okruhy: 11. Školský zákon č. 561/2004 Sb. 12. Zákon o pedagogických pracovnících 563/2004 Sb. 13. Standard práce učitele 14. Tvorba školního vzdělávacího programu 15. Národní program rozvoje vzdělávání v ČR.

Tematické okruhy: 16. Česká školní inspekce. 17. Organizace školního roku 2014/2015.

Tematické okruhy: 18. Práce s problémovými žáky 19. Prevence sociálně patologických jevů. 20. Bezpečnost žáků