Karta Toulavka 2017.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktivity města Chrudim v oblasti podpory rozvoje cestovního ruchu
Advertisements

PODNIKEJTE S NÁMI Václav Stárek Priority 2012 Priority 2012  rovné podmínky v podnikání  Tripartita  Podvýbor pro cr  Kolegium  novela.
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Destinační management turistických lokalit regionu Hranicko a Dolina Małej Panwi Projekt podpořen z OP Přeshraniční spolupráce ČR – PR Hranická rozvojová.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Bc. Pavla Kusáková1 Trojanovice Aktivity, úspěchy a projekty v TO Beskydy-Valašsko Konference MSK -Dovolená a region Ostrava.
Pravidla publicity projektu
Webové stránky obecních knihoven Seminář dobrovolných knihovníků 22. listopadu 2006 Ing. Jana Tomancová.
Je Česká republika považována za golfovou destinaci? Nebo je stále ještě „Neobjevenou golfovou destinací“? Czech Golf Travel Association.
„VZDĚLÁVÁNÍ V CESTOVNÍM RUCHU“ „KARTA HOSTA“. „VZDĚLÁVÁNÍ V CESTOVNÍM RUCHU“ - 8 vzdělávacích kurzů - prezenční a distanční forma studia (e- learning)
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Mediální komunikace ČD
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Oficiální portál ČR Kateřina Zachová, Marek Tupý.
Destinační management TO Jeseníky-východ
Cykloturistika Produkty Služby Infrastruktura Propagace.
YOUTHPASS Akce 1.1 – Výměny mládeže (organizátorům)
Doprovodné informace k nabídce na vytvoření webových stránek.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Produktové novinky 2011.
PAS MLÁDEŽE Akce 1.1 – Výměny mládeže (organizátorům)
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Jak se vyvíjely naše školní webové stránky V roce 1999.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
Didaktické metody pro výuku cestovního ruchu na školách.
ePraha a podpora turismu Ivan Seyček Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS ePraha a podpora turismu.
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Online trendy v oblasti ubytování Jan Halíř
Topic Organizace Místo Datum Moderní opatření zaměřená na podporu využívání veřejné dopravy zaměstnanci velkých podniků KORDIS JMK Brno, Podpořeno.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Prezentace turistického regionu aktuality a novinky pro sezonu 2014 Český ráj 1.
Rodinná politika v Jihomoravském kraji Rodinná politika v centru pozornosti krajů a obcí ( Jihlava – konference)
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
 Hrady, zámky, zříceniny ▪ Spolupráce s NPÚ – francouzský rok kultury  Technické památky ▪ Zejména Ještěd – 40 let od otevření ▪ Spolupráce – Hotel.
Metodický postup pro zavedení CSR do strategie vybrané veřejné vysoké školy Lucie Háková (ČZU) Lucie Susanyiová (ČZU) Anna Cibulková (UK) Lenka Bednárová.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
Upgrade Obsah 1.Celková strategie Východní Moravy (CS, claim, moodboard) 2.Hlavní marketingové nástroje: zdůvodnění 3.Nová dynamická orientace.
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Zažijte autentický jihočeský venkov
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Seminář pro žadatele 29. července 2008, Praha Mgr. Magda Cabrnochová
Agroturistika a venkovská turistika
turistická oblast v srdci Čech
SVAZEK OBCÍ VÝCHODNÍ KRKONOŠE
Publicita v projektech
Aktuální informace o činnosti CCRJM
„Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země“
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Marketingová strategie Turistické oblasti PodKletí
Transkript prezentace:

karta Toulavka 2017

86 brožur došlo vyplněných do razítkové soutěže Vítěz karta roku 2016 TuristPropa g V oběhu přes 7000 karet 10 nových míst Celkem 58 bonusů a slev 86 brožur došlo vyplněných do razítkové soutěže

Mobilní aplikace Mobilní aplikace – Toulavka v elektronické verzi Stačí ukázat úvodní obrazovku a turista může čerpat slevy Opravňuje k vydání brožury s razítkovou hrou na místech, které vydávají plastovou kartu Obsahuje seznam a mapu všech míst Podpořena kampaní na webu a sociálních sítích

Toulavka - propagace 2017 Papírová verze karty Toulavka – do hotelů a penzionů – půjčují automaticky k ubytování na dobu pobytu Placená propagace na sociálních sítích a webu Chystaný projekt Czech Tourism národní zážitkové karty

Produktové balíčky Vytvoření 5 tématických balíčků Gastrozážitky Rodiny s dětmi Aktivní dovolená Památky a historie Venkovská turistika V každém balíčku tipy, jak si danou aktivitu užít s Toulavkou Tištěná i webová prezentace Toulání s příběhem

Webové tipy na výlety Bannery na web Vážou se ke konkrétním akcím Dávají nabídku, co si užít ještě v daném místě, kde se akce koná s kartou Toulavka Festival Toulava FEST Léto nad Lužnicí Sukovy Sedlčany Jaro v Toulavě, ….. Bannery na web

Pomozte i vy Umístit tipy na ubytování s Toulavkou na weby měst a obcí do sekce ubytování Umístit slevy s Toulavkou s proklikem na stránky o kartě Umístit odkaz na stažení mobilní aplikace na web Umístit Toulavku do ubytovacích balíčků – příklad a pochvala pro Panství Bechyně a Hotel Panská

Další aktivity Toulavy 2017 Vytváření fotobanky Nabídka školních výletů a tipů na výlety pro skupiny Práce pro JCCR a SK dle platné strategie – nabídka z Toulavy do celokrajských produktů CR Chystaná certifikace u MMR

Marketing Tvorba marketingové strategie za aktivní účasti partnerů a nejvýznamnějších hráčů v CR Sociální sítě a internet v kombinaci s kvalitními fotografiemi jako základní nástroj. Kvalitní produkty CR jako základní nástroj ke zvyšování kvality služeb a nabídky v oblasti

Děkuji za pozornost www.toulava.cz info@toulava.cz Jan Sochor 770 779 401 www.toulava.cz info@toulava.cz facebook.com/toulava.cz