Procvičování vyjmenovaných slov

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rozklad mnohočlenů na součin Rozkladové vzorce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického.
Advertisements

MLÁĎATA ZVÍŘAT HRA JAK SE JMENUJE MLÁDĚ ZVÍŘETE VYOBRAZENÉHO NA FOTOGRAFII? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová.
Druháci a matematika 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PaedDr. Marie Janků. Dostupné z Metodického portálu
Mnohočleny Sčítání, odčítání Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu
AUTOBUS Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
MYŠ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
KOZA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Převody – jednotky délky
Pracovní listy k vytisknutí
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Konstrukce trojúhelníku
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
RYBA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
B I N G O vzory podstatných jmen
LOGARITMICKÉ ROVNICE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
OVCE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Skloňování vzorů podstatných jmen rodu středního
Hra ke zopakování nebo procvičení učiva Test k ověření znalostí z fyziky tělesa a látky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Ruský obrázkový slovník XXIV. Povolání - профессия
Fyzika – měření objemu a převody jednotek objemu
SLON Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Změna velikosti písma v programu MS Word
Ověř si své znalosti z živočišné říše!
Ruský obrázkový slovník XXII Kolektivní sporty –коллективныe спортa
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
KOČKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Ruský obrázkový slovník XLI Ve škole – В школе
Ruský obrázkový slovník XXVI Přídavná jména B
HUSA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Barvy a tvary A Pracovní list určený pro rozvoj zrakového vnímání a abstraktně vizuálního myšlení Postup práce: Spoj čarou stejné trička – jedno je barevné,
Pravidla pro počítání s mocninami
Orofacionální cvičení I
Pořadí obrázků – domeček
Hyperoskulační kružnice elipsy
PROVĚRKY Převody jednotek délky - 2.část
Převody délky MATEMATIKA
Ruský obrázkový slovník XXX. Slovesa A
Graf nepřímé úměrnosti
Ruský obrázkový slovník XX Hudba – музыка
Určení severního pólu cívky s proudem pomocí pravidla pravé ruky
Ruský obrázkový slovník XVII Části těla a hlavy – тела и головы
Autorem materiálu a všech jeho částí je Irena Nemetová
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Ruský obrázkový slovník XXVI Přídavná jména B
Interaktivní hra s různými obrazci a jejich skládání
Ivana Kuntová, Pětiúhelník Přesná konstrukce velikosti strany pětiúhelníku ze zadaného poloměru opsané kružnice Ivana Kuntová,
Představujeme a sestavujeme krychli
ČLOVĚK – VNITŘNÍ ORGÁNY A KOSTRA
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Převody – jednotky délky
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
Ruský obrázkový slovník XIX Místnosti – комнату
Ruský obrázkový slovník XV Tvary – формы
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
MLÁĎATA ZVÍŘAT PREZENTACE
Konstrukce pravoúhlého trojúhelníku pomocí Thaletovy kružnice,
M O T Ý L Í L O T O 3 Najdi stejného motýla!
Pořadí obrázků – auto Postup práce:
Definiční obor funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Ruský obrázkový slovník XXV Přídavná jména A
Kvadratická rovnice Vlastnosti kořenů kvadratické rovnice
Převody jednotek obsahu - 2.část
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Definiční obor funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra Znáš některé dopravní značky?
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
Transkript prezentace:

Procvičování vyjmenovaných slov po M Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Denisa Šafářová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

V mráčcích se usadila slovní spojení a vašim úkolem je, doplnit i/y, podle toho, jestli daná slova patří ke slovům vyjmenovaným (příbuzným) či ne. Klikněte na text v mráčku a nabídnou se vám tři možnosti, ve kterých se skrývá ta správná

M-slíš, že se dveře musí zam-kat? Ml-nář se stará o ml-n. Pomoz m- vymést chm-ří. M-slíš, že se dveře musí zam-kat? Vítězství musíme m-t m-. Podej m- m-dlo na um-tí rukou. Nachom-tl jsem se k maminčině m-sce. Můžeš m-t strach z m-ší. Prom-tl jsem si, jaké znám druhy hm-zu.

Ml-nář se stará o ml-n. a) Mlynář se stará o mlýn. b) Mlinář se stará o mlín. c) Mlynář se stará o mlín.

Vítězství musíme m-t m-. a) Vítězství musíme mýt mi. b) Vítězství musíme mít mi. c) Vítězství musíme mít my.

Pomoz m- vymést chm-ří. a) Pomoz mi vymést chmíří. b) Pomoz mi vymést chmýří. c) Pomoz my vymést chmíří.

M-slíš, že se dveře musí zam-kat? a) Mislíš, že se dveře musí zamykat? b) Myslíš, že se dveře musí zamykat? c) Myslíš, že se dveře musí zamikat?

Podej m- m-dlo na um-tí rukou. a) Podej my mídlo na umytí rukou. b) Podej mi mídlo na umití rukou. c) Podej mi mýdlo na umytí rukou.

Nachom-tl jsem se k maminčině m-sce. a) Nachomítl jsem se k maminčině mysce. b) Nachomýtl jsem se k maminčině mysce. c) Nachomýtl jsem se k maminčině misce.

Můžeš m-t strach z m-ší. a) Můžeš mít strach z myší. b) Můžeš mýt strach z myší. c) Můžeš mít strach z miší.

Prom-tl jsem si, jaké znám druhy hm-zu. a) Promýtl jsem si, jaké znám druhy hmizu. b) Promítl jsem si, jaké znám druhy hmyzu. c) Promýtl jsem si, jaké znám druhy hmyzu.

Prom-tl jsem si, jaké znám druhy hm-zu. a) Promýtl jsem si, jaké znám druhy hmizu. b) Promítl jsem si, jaké znám druhy hmyzu. c) Promýtl jsem si, jaké znám druhy hmyzu.

SPRÁVNĚ

Zamysli se nad tím ještě jednou a zkus to znovu. ŠPATNĚ Zamysli se nad tím ještě jednou a zkus to znovu.