Ein gastronomischer Spaziergang (cvičební materiál)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
M I N U L Ý Č A S NEPRAVIDELNÁ SLOVESA.
Advertisements

Lektion 9 Die Polizei – dein Freund und Helfer (cvičební materiál) (cvičební materiál) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 10: Dreimal über den Urlaub Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.9.A.14_perfektum Datum : Ročník : devátý Vzdělávací.
Essen und Trinken VY_32_INOVACE_02-26 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR:Pavla Študentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03, časování kaufen - koupit TÉMATICKÝ.
Lektion 4: Wo ich wohne Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Konjunktiv II Hilfsverben Pomocná slovesa 1. Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních.
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 7: Im Hotel Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.18_slovesa_se_zmenou_kmenove_samohlasky Datum:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_34_Německý jazyk_préteritum, perfektum silných.
Lektion 6 Verkehrsunfall (cvičební materiál) (cvičební materiál) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Eva Pospíšilová.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: II/2 Sada: I. Ověření ve výuce: kvarta Datum:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_168_VEDLEJŠÍ VĚTY, SPOJKA WEIL Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Lektion 5 Eine Woche in Trier (cvičební materiál) (cvičební materiál) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Eva Pospíšilová.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Název školy ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_11_NJ_POMOCNESLOVESOSEIN téma Pomocné sloveso sein.
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Reise nach München Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lucie Břicháčková.
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Tagesprogramm VY_32_INOVACE_02-31 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Préteritum sloves haben, sein, werden VY_32_INOVACE_02-17 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický.
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 6: Unsere Freizeit Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné.
Lektion 8 Reiseland Tschechien (cvičební materiál) (cvičební materiál) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Eva Pospíšilová.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 14: Meine monatlichen Ausgaben Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV: VY_22_INOVACE_09_NJ9_Préteritum slovesa sein TEMA: Préteritum slovesa sein ČÍSLO.
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 15: Skiurlaub in den Alpen Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.13_slovesa_opa kovani Datum: Ročník: devátý.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název školyZákladní škola a mateřská škola, Jičín, 17. listopadu 109 Název materiálu VY_32_INOVACE_VII_Nj3_10 AutorMgr.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
POPIS PRACOVNÍHO POSTUPU
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY
Anotace: Německý jazyk pro 9. ročník
  Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mona Drábková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Němčina pro jazykové školy nově 1
Vynechávání členu u podstatných jmen
Obrazový materiál pro pracovní list – Masky
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
Digitální učební materiál
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Party
Konjugation der Hilfsverben
Digitální učební materiál
Préteritum nepravidelných sloves
Préteritum sloves PhDr. Taťána Tonová.
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Digitální učební materiál
Vypracovala:Málková Jarmila
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TEMATICKÝ CELEK
Německý jazyk – Cvičení na podporu konverzace
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.13_slovesa_opakovani Datum : Ročník : devátý.
Představujeme a sestavujeme krychli
Interaktivní příklad na dělení proudu v elektrickém obvodu
Obrazový materiál pro pracovní list – Masky
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
IM RESTAURANT ( k o m i k s )
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Ein gastronomischer Spaziergang (cvičební materiál) Lektion 4 Ein gastronomischer Spaziergang (cvičební materiál) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Eva Pospíšilová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Slovní zásoba – Vokabeln Přiřaďte správně české a německé výrazy (1 Slovní zásoba – Vokabeln Přiřaďte správně české a německé výrazy (1. část): r Apfelstrudel s Glas r Bratklops e Torte e Speisekarte s Fischfilet r Senf wünschen hořčice dort přát si jablečný závin rybí filé karbanátek sklenice jídelní lístek

Slovní zásoba – Vokabeln Řešení (1. část): 1d, 2g, 3f, 4b, 5h, 6e, 7a, 8c

Slovní zásoba – Vokabeln Přiřaďte správně české a německé výrazy (2 Slovní zásoba – Vokabeln Přiřaďte správně české a německé výrazy (2. část): r Lendenbraten e Krone s Café s Kraut s Nationalgericht r Schweinebraten panierter Käse e Sahne kavárna smetana vepřová pečeně svíčková smažený sýr koruna národní jídlo zelí

Slovní zásoba – Vokabeln Řešení (2. část): 1d, 2f, 3a, 4h, 5g, 6c, 7e, 8b

Slovní zásoba – Vokabeln Vytvořte věty s použitím následujících slov: Speisekarte Sahne Café Imbiss Ober Hörnchen ……………………………………………..

Slovní zásoba – Vokabeln Rozhodněte, které slovo nepatří do nabídky: Hörnchen – Glas – panierter Käse – Kraut Ketschup – Senf – Tatarsoβe – Café Fischfilet – Schweinebraten – Torte – Lendenbraten Magen – Café – Apfelstrudel - Sahne

Slovní zásoba – Vokabeln Rozhodněte, které slovo nepatří do nabídky – řešení: Hörnchen – Glas – panierter Käse – Kraut Ketschup – Senf – Tatarsoβe – Café Fischfilet – Schweinebraten – Torte – Lendenbraten Magen – Café – Apfelstrudel - Sahne

Slovní zásoba – Vokabeln Odpovězte německy: Was können wir zum Frühstück essen? ………………………………………………… Was können wir zum Mittagessen essen? Was können wir zum Abendbrot essen?

Minulý čas silných sloves (1) 2. skupina ei – ie – ie Doplňte tabulku: Infinitiv Préteritum Perfektum bleiben er leihen schreiben steigen treiben (Sport)

Minulý čas silných sloves (1) 2. skupina ei – ie – ie Řešení: Infinitiv Préteritum Perfektum bleiben er blieb er ist geblieben leihen er lieh er hat geliehen schreiben er schrieb er hat geschrieben steigen er stieg er ist gestiegen treiben (Sport) er trieb er hat getrieben

Minulý čas silných sloves (2) Doplňte do vět správné tvary préterita sloves v závorkách: Mein Bruder _______ zu Hause. (bleiben) Unsere Tante _______ Anna. (heiβen) Petr ________ den Brief. (schreiben) Ich _______ Sport gern. (treiben) Das Flugzeug _______ schnell. (steigen) Mein Freund ______ mir das Auto. (leihen)

Minulý čas silných sloves (2) řešení: Mein Bruder blieb zu Hause. Unsere Tante hieβ Anna. Petr schrieb den Brief. Ich trieb Sport gern. Das Flugzeug stieg schnell. Mein Freund lieh mir das Auto.

Minulý čas silných sloves (3) Převeďte věty do perfekta: Mein Bruder blieb zu Hause. Unsere Tante hieβ Anna. Petr schrieb den Brief. Ich trieb Sport gern. Das Flugzeug stieg schnell. Mein Freund lieh mir das Auto.

Minulý čas silných sloves (3) Převeďte věty do perfekta – řešení: Mein Bruder ist zu Hause geblieben. Unsere Tante hat Anna geheiβen. Petr hat den Brief geschrieben. Ich habe Sport gern getrieben. Das Flugzeug ist schnell gestiegen. Mein Freund hat mir das Auto geliehen.

Konjunktiv préterita (1) – způsobová a pomocná slovesa – doplňte tabulku: Préteritum Konjunktiv préterita Český výraz ich konnte ich könnte mohl(a) bych du hattest er war wir mussten ihr konntet sie durften

Konjunktiv préterita (1) – způsobová a pomocná slovesa – řešení: Préteritum Konjunktiv préterita Český výraz ich konnte ich könnte mohl(a) bych du hattest du hättest měl bys er war er wäre byl by wir mussten wir müssten museli bychom ihr konntet ihr könntet mohli byste sie durften sie dürften směli by

Konjunktiv préterita (2) – silná slovesa – doplňte tabulku: Préteritum Konjunktiv préterita Würde + infinitiv ich kam ich käme ich würde kommen du kamst er kam wir kamen ihr kamt sie kamen

Konjunktiv préterita (2) – silná slovesa – řešení: Préteritum Konjunktiv préterita Würde + infinitiv ich kam ich käme ich würde kommen du kamst du kämst du würdest kommen er kam er käme er würde kommen wir kamen wir kämen wir würden kommen Ihr kamt ihr kämt ihr würdet kommen sie kamen sie kämen sie würden kommen

Použitá literatura: Prof. PhDr. HÖPPNEROVÁ, V. DrSc. Němčina pro jazykové školy – nově, 2. díl. Plzeň: Nakladatelství Fraus, 2011. ISBN 978-80-7238-958-2. Lekce 4