TOP DODAVATELÉ  Tomáš Hájek  27. září Kdo je dodavatel na českém trhu?  Výrobce  Dovozce  Distributor českých výrobců.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PŘEDPOKLADY ÚSPĚCHU NA TRZÍCH V GLOBÁLNÍM SVĚTĚ
Advertisements

BSP Kick off meeting, June 16 03
Ministerstvo zahraničních věcí České republiky
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastEkonomika a účetnictví – Obchod DUMVY_32_INOVACE_EKU_327.
Makroekonomika a stát VY_32_INOVACE_ Zásahy státu do ekonomiky - Keynesovská teorie - neoklasická (monetaristická) teorie.
Potravinářské veletrhy a výstavy ve východních teritoriích
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Význam informací v podnikání
P12 Mezinárodní marketing Celosvětová proces internacionalizace - významný faktor rozvoje mezinárodního marketingu. Využívání mezinárodního marketingu.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
MOŽNOSTI PODNIKÁNÍ NA UKRAJINĚ
Ekonomická gramotnost Dělba práce „Tam, kde dělá každý vše, bída klepe na chýše.“
Mezinárodní obchod David Štros, Historie Starověk - Středomoří (Féničané, Římané) Středověk – vnitrozemí, středomoří, pobřeží Atlantiku, merkantilismus.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Hospodářská soutěž a její vliv na konkurenceschopnost evropského/českého průmyslu.
Marketingové prostředí
Ruská federace x WTO a OECD
2.Marketingové prostředí
Státní energetická koncepce a postavení plynárenství v ČR Ing. Tomáš Hüner náměstek ministra © 2006 Ministerstvo průmyslu a obchodu České Republiky Praha,
Vývoj požadavků na obchodování s elektřinou Ing.Karel Šimeček Seminář SVSE 11/2003.
BusinessCem Praha, 13. prosinec 2011 HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY A PODPORA PODNIKATELSKÝCH AKTIVIT.
Zajištění bezpečnosti potravin v České republice
Světová ekonomikaOPF1 SVĚTOVÁ EKONOMIKA 12. Světová ekonomikaOPF2 Postavení národní ekonomiky ve světové ekonomice 1) Charakteristiky určující postavení.
Přednáška č.4 Vstup na zahraniční trhy při výrobě v zahraničí.
Návrh předmětu a jeho inovací Obchodní podnikání PhDr.Iveta Šimberová, Ph.D.
MEZINÁRODNÍ DĚLBA PRÁCE
Trendy ve spotřebě potravin v České republice
ProCoP (Product Contact Point) -představení a účel- Ministerstvo průmyslu a obchodu
Zdeněk Pospíšil. Mezinárodní obchodní značka, pod kterou japonská firma Panasonic Corporation prodává své výrobky z oblasti domácí elektroniky. Vznikla.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
4/16/20151 Inovace v potravinářském průmyslu v ČR, v rámci nového programovacího období EU Ing. Tomáš Kreutzer, ředitel pro zahraniční vztahy a SZP EU.
EU ETS 2005 – 2012 Ladislav Pazdera Ministerstvo průmyslu a obchodu Konference AEM , Praha.
Ing. Josef Karafiát, CSc. ORTEP s.r.o.
BUDOUCNOST ČESKÉ ENERGETIKY V EVROPĚ
EKONOMICKÉ INTEGRACE.
Čína Jan Dušek.
Ing. Jan Mládek, CSc. Ministr Vývoj české ekonomiky 11.
3. PLATEBNÍ BILANCE.
Obecná ekonomie 16. Zahraniční obchod.
Model strategie marketingového mixu
Vítejte na Marketingu.
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Dotazníkový průzkum ARZ Petr Chroust.
OBSAH  HDP - definice  Výpočet HDP  HDP České republiky: o HDP v letech 1993 – 1996 o HDP v letech 1997 – 1998 o HDP v letech 1999 – 2002 o HDP v letech.
Etiopie, Keňa Obchodní příležitosti pro české zemědělství a potravinářství Praha, 7. dubna 2016.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Pracovní list – logistika a její nové trendy Zpracoval Ing. Jan Weiser.
Zásobování prodejny Zpracoval Ing. Jan Weiser. Obsah výkladu 1.Požadavky na zásobování prodejen 2.Dodavatele 3.Dodavatelsko-odběratelské vztahy 4.Rozdělení.
14. listopadu 2016 Nabídka specializovaného workshopu Připravili: Jaroslav Kuchař Tomáš Jánský Náklady dodavateleOFF-LINE ON-LINE Stálé slevy    
Má české potravinářství ještě nějakou budoucnost? Ing. Miroslav Toman, CSc. prezident Agrární komory ČR a Potravinářské komory ČR.
Ekonomika– národní hospodářství
Albánie Vzájemné ekonomické vazby
Možnosti pro české exportéry v Uralském regionu a západní Sibiři
ČESKÁ REPUBLIKA A ETIOPIE:
Společná obchodní politika
Krajská hospodářská komora Zlínského kraje
MEZINÁRODNÍ OBCHOD 2016 východiska; komparace svět - ČR
Ekonomika organizací Cíle organizace.
Národní účty Implementace ESA 2010 Vladimír Kermiet
Zahraniční obchod. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Hledání partnera - první krok ke kooperaci
Teritoriální setkání Island (ICC, )
Potravinářský sektor z pohledu českého spotřebitele
Transkript prezentace:

TOP DODAVATELÉ  Tomáš Hájek  27. září 2006

Kdo je dodavatel na českém trhu?  Výrobce  Dovozce  Distributor českých výrobců

Vlivy na tuzemský trh FMCG  Spotřeba obyvatel  Stav zemědělství a průmyslu  Import  Tlak obchodní sítě  Legislativa

Spotřeba obyvatel - příklady

Saldo zahraničního obchodu 2005

Trendy  Posilování agrárního a potravinářského dovozu  Otevřený evropský trh pro české firmy  Zvyšování efektivity (modernizace, zeštíhlování)  Rostoucí marketingové aktivity  Posilování vlastních odbytových linií (pekaři, řezníci, pivovary)  Kooperace výrobců (pekaři, řezníci, mlékaři?)  Pročištění trhu (krachy, fůze)

Příklady

Globalizace, koncentrace  Skupiny s domácím i cizím kapitálem  Příklady: Agrofert, Agropol, Agrotrade, Milkagro Accom, Alimpex Delta-Odkolek, Ronaldsay Danone, Bongrain, Dr. Oetker  Též „východní“ kapitál Mokate, Maspex, J&T

Děkuji za pozornost Kontakt: RNDr. Tomáš Hájek Tel.:

Domácí úkol SpolečnostZástupce v ČR 43.Nestlé 50.Altria Group 77.Procter&Gamble 81.Unilever 172.Pepsico 220.British American Tobacco 257.Coca Cola 307.Sara Lee 320.Japan Tobacco 351.Danone 394.Kimberly Clark 470.Henkel 497.Heineken