Kraslice, – Úvod – několik slov o projektu … – Naladíme se … – Nadané děti – Ing. Petr Čavojský / Mgr.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Místní akční skupina Rakovnicko
Advertisements

Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
Místní akční plány rozvoje vzdělávání Helena Barbořáková
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání Ferdinand Hrdlička,
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Místní akční plán na Otrokovicku CZ /0.0/0.0/15_005/
SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno Prezentace pro pracovní skupinu (území Přemyslovské střední Čechy o.p.s.) Slaný,
OP VVV a KP SVL Karolína Chloubová. Prioritní osa 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání Investiční priorita.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno MAP je místní akční plán vzdělávání, který bude prioritně zaměřen na rozvoj kvalitního a inkluzivního vzdělávání.
Krajský Akční Plán rozvoje vzdělávání 11. prosince 2015.
Místní akční skupina Lanškrounsko, z.s. Nám. J. M. Marků Lanškroun
I. zasedání ŘV MAP Hlučínsko východ 25. Ledna 2016.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 26. srpna 2016.
1. Jednání řídícího výboru MAP ORP Prachatice , MěÚ Prachatice.
MAP Místní akční plány rozvoje vzdělávání MAS Říčansko a Město Říčany
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje Analýzy potřeb pro KAP Olomouc, RNDr. Bronislava Vláčilová Věcná manažerka KAP Krajský.
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou 2. Setkání Řídícího výboru 21. června 2016, MÚ Kralupy nad Vltavou.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Základní informace o spolupráci KAP a MAP Martin Majcík 1.
Projekt MAP Turnovsko. Cíl projektu  podpora a rozvoj spolupráce zřizovatelů, škol a ostatních aktérů ve vzdělávání v rámci ORP Turnov  vytváření Místního.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Místní akční skupina SVATOVÁCLAVSKO, z.s. Pracovní skupina MAP ORP Kladno Dům Kultury Stochov.
Nová témata v SCLLD Mgr. Jiří Hrubý MAS Bobrava, z.s.
1. SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP SO ORP KUTNÁ HORA 30. BŘEZNA 2016 DAČICKÉHO DŮM, KUTNÁ HORA.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání. Přínosy akčních plánů rozvoje vzdělávání  Vytvoření dlouhodobého plánu rozvoje vzdělávání s ohledem na vzdělávací.
Řídící výbor „MAP ORP Karlovy Vary“ Magistrát města Karlovy Vary
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
Setkání s aktéry projektu „MAP ORP Karlovy Vary“
1. veřejný workshop Místní akční plán ORP Sokolov
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
Jednání řídícího výboru MAP Český Krumlov
6. SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP SO ORP KUTNÁ HORA
III. zasedání ŘV MAP Hlučínsko východ
Analytická část MAP pro SO ORP Český Brod
MAP – Místní akční plán ORP RK
Integrovaný regionální operační program
Strategické řízení a plánování
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Aktivity projektu Co máme hotovo a co nás čeká
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav
Setkání členů Řídícího výboru MAP SO ORP Beroun
Místní akční plány rozvoje vzdělávání
Vazba na Operační programy
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE CZ /0
2. jednání řídícího výboru
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v území ORP Rychnov nad Kněžnou
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v území ORP Rychnov nad Kněžnou
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
Aktuální informace o projektu
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Od MAP I k MAP II v Plzeňském kraji
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Místní akční plán rozvoje vzdělávání pro Prahu 12
Transkript prezentace:

Kraslice,

14.00 – Úvod – několik slov o projektu … – Naladíme se … – Nadané děti – Ing. Petr Čavojský / Mgr. Magdalena Čavojská – Vize – Přestávka – Naučné centrum řeky Ohře – Diskuze nad vybranými cíli ve vzdělávání – Vyhodnocení vize Závěr 2

M ÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ORP KRASLICE 3

O co jde?  plánovací strategický projekt, který vychází z potřeb v území, je tvořen zdola  akce KLIMA: Kultura učení, Leadership, Inkluze, Mentoring, Aktivizační formy výuky  motivovaný a motivující vedoucí – pozitivní školní klima  motivovaný a motivující pedagog jako hybná síla vzdělávacího procesu – pozitivní klima ve třídě  úspěch pro každého žáka 4

 navázat trvalou dlouhodobou komunikaci mezi relevantními aktéry v území  vytvořit akční plány investičních i neinvestičních aktivit v území na období , tzn. Strategický rámec MAP – Místní akční plán (podklad pro MMR, MŠMT, a další dotační programy)  aktivity spolupráce, a to i mimo resort školství  budování znalostních kapacit 5

Co máme hotovo?  Řídící výbor  pracovní skupiny (1. předškolní vzdělávání, 2. základní školní vzdělávání a další vzdělávání dětí a žáků od 6 do 15 let)  pracovní verze analytické části dokumentu MAP  návrh Strategického rámce včetně vymezení priorit a cílů seznamu plánovaných investičních záměrů na území ORP  komunitní práce – setkání ředitelů, projektové dny, osobní šetření, konzultace, pracovní schůzky s expertkami, apod. 6

1. KVALITNÍ A DOSTUPNÁ INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ. 1.1 Modernizovaný a vyhovující technický stav objektů vzdělávacích zařízení. 1.2 Kvalitní a moderní odborné vybavení. 1.3 Dostatečná vyhovující kapacita. 1.4 Dostupná a kvalitní sportoviště, hřiště a dětské herny. 1.5 Příjemné, bezpečné a podnětné okolí vzdělávacích zařízení 7

2. KVALITNÍ MOTIVUJÍCÍ A INKLUZIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ. 2.1 Kompetentní vedoucí pracovník. 2.2 Kompetentní vzdělavatel, pedagog, pracovník zájmového a neformálního vzdělávání. 2.3 Kvalitní výukové materiály a pomůcky. 2.4 Motivovaný pracovník ve vzdělávání dětí a žáků. 2.5 Příznivé a pozitivní školní klima. 2.6 Aktivní spolupráce a komunikace škol i dalších subjektů ve vzdělávání. 2.7 Připravenost k zavádění systémových změn 2.8 Nižší počet dětí ve třídách. 8

3. MOTIVOVANÉ A SPOKOJENÉ DÍTĚ/ŽÁK 3.1 Individuální přístup k osobnosti žáka s ohledem na jeho schopnosti. 3.2 Pozitivní sociální klima ve třídě. 3.3 Zvyšující se odborné kompetence u dětí a žáků 3.4 Zvyšující se kompetence pro život. 3.5 Inovativní, aktivizující formy a metody výuky. 3.6 Smysluplné trávení volného času. 3.7 Kariérové poradenství. 3.8 Prohloubení spolupráce s rodiči 4. POSÍLENÍ REGIONÁLNÍ IDENTITY 4.1 Prohloubení kompetencí vzdělavatelů v oblasti posilování regionální identity 4.2 Vzdělávací cíle a aktivity vedoucí k udržení dětí a žáků v regionu. 4.3 Osvěta a širší spolupráce mezi aktéry v regionu. 9

10 Úkolem: spojit všech 9 teček čtyřmi rovnými čarami tak, aby konec jedné čáry navazoval na začátek čáry druhé (tzn. jedním tahem, bez zvednutí tužky z papíru).

11

VIZE 1. Přátelská škola, kompetentní učitelé, spokojení a úspěšní žáci, vzdělané Kraslicko. 2. Kraslicko: společnými silami ke spokojenému a vzdělanému dítěti. 3. Kraslicko – motivující prostředí pro vzdělávání – zaměstnání – život. 12

13 Kontaktní osoby: Mgr. Zuzana Odvody – hlavní manažerka projektu tel.: Mgr. Hana Bašková – věcná manažerka projektu tel.: Děkujeme za pozornost a těšíme na další spolupráci.