27. uživatelská konference 26. – 27. května 2016, Velichovky Zákaznický portál Jiří Cabal
Starý portál přestal vyhovovat Technologicky Procesně
portal.ortex.cz
Co je potřeba vědět Nové registrace, prováděné manuálně v ORTEXu Přijde Vám (vytvoření hesla, odkaz na návod) Přihlášení: + heslo Dvě úrovně přístupu: manažer a uživatel Tickety = RNP
Na co si dát pozor Tickety by měl zavírat zákazník Automatické uzavření Ticketu po dvou týdnech Tickety vytvořené u nás Responzivní design ová adresa (dle registrace) a heslo Automatická ová notifikace Ticket Čeká na reakci nebo na schválení Ticket uzavřen ze strany ORTEXu
Další rozvoj Průběžně vylepšujeme Uživatelské rozhraní i nové funkce Richtext editor – formátování textů, vkládání obrázků Aktuality Orsoft Faktury a další dokumenty
Proč používat portál (vs. ) Zastupitelnost na obou stranách Transparentní průběh a komunikace Snazší přehled a hodnocení na obou stranách
Další informace a dotazy Jiří Cabal – rozvoj portálu Luboš Káda – provoz portálu Dotazy