Vítejte v našem Speciálně pedagogickém centru..

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PEDAGOGICKO-PSYCHOLOGICKÁ PORADNA OPAVA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kumstát. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková.
Advertisements

Projekt: Místní akční plán rozvoje vzdělávání na území ORP Bystřice pod Hostýnem Informace o projektu.. Projekt „Místní akční plán rozvoje vzdělávání na.
MY JSME MŠ VYHLÍDKA J.K.Tyla
LOGISTIKA NOVÉ MATURITNÍ ZKOUŠKY TELČ CERMAT - Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání
Informace z ČŠI Jiří Machačný školní inspektor Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných LK ( )
Školní rok Změny na MŠMT  Nový ministr školství prof. PhDr. Petr Fiala, PhD., LL.M, od Náměstci: 1. Náměstek ministra Mgr. Jiří.
Podpora metodických a koordinačních jednání terénních sociálních pracovníků v Litvínově 05/2011 Kateřina Dosoudilová.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Workshop dne prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Spadá se tedy i rovnost mužů.
Základní škola a Mateřská škola, Osečná, okres Liberec, příspěvková organizace -základní škola žáků, 35 sociálně znevýhodnění žáků -mateřská škola.
Porada ředitelů škol a školských zařízení Mgr. Ivana Přichystalová zástupkyně ředitelky Jihomoravského inspektorátu ČŠI Brno, 26. a 27. srpna 2015.
Raná péče. terénní, popřípadě ambulantní služba poskytovaná dítěti a rodičům dítěte ve věku do 7 let, které je zdravotně postižené, nebo jehož vývoj je.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
ASEBS, 4. sem..  Široké chápání profesní sebeobrany a jejího projektování  Samostatná práce  Schopnost integrovat znalosti  Pochopení problému v širších.
Vítejte v našem Speciálně pedagogickém centru..
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ.
Individuálně, ale společně a jinak
Dětský domov a Základní škola Liptál
Centrum na podporu integrace cizinců
Platformy projektu KAP LK
Školy jako centra celoživotního učení KAP MSK
Nástroje „POSPOLU“ Průvodce pro zaměstnavatele a publikace Kráčíme POSPOLU tipy a návod (metodika) pro praktickou závěrečnou zkoušku ve firmě u oborů.
Fyziatricko – rehabilitační oddělení Nemocnice Břeclav, p.o.
Institucionální cesta podpory
Šablony pro SŠ a VOŠ 21. září 2017 Doksy Mgr. Lucie Ptáková
PORADNA Centrum Mateřídouška, o. s. poskytuje
Podpůrná opatření prvního stupně
Projekty MŠMT na podporu pedagogů
PhDr. Lenka Gajzlerová jaro 2013
Pedagogická diagnostika
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Mgr. Jana Leitnerová PPP a SPC Semily
Program – – → 1. blok – dotazy posluchačů k prezentaci z minulého semináře, poskytování informací o dítěti, informovaný souhlas.
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
STŘEDISKO VÝCHOVNÉ PÉČE HELP
Individuálně vzdělávací plán
Gymnasium Jižní Město Praha
Informace o změnách metodiky dotačního řízení Konference primární prevence rizikového chování Praha, Matouš Korbel.
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
SPECIFICKY NARUŠENÝ VÝVOJ ŘEČI
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Role a možnosti spolupráce s orgány sociálně-právní ochrany dětí
Školní poradenské pracoviště
KONCEPCE VČASNÉ INTERVENCE A POSTUPNÉ INTEGRACE vzdělávání DĚTÍ S PORUCHAMI KOMUNIKACE, SOCIÁLNÍ INTERAKCE A S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA.
INFORMATIVNÍ SCHŮZKA STŘEDA 22.ČERVNA 2017
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
Analýza komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností v systému běžných základních škol Mgr. Veronika Girglová.
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Přijímací řízení pro školní rok 2018/2019.
Předcházející pedagogická praxe a nadějná současnost
Vybrané cíle projektu KIPR
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Zkušenosti Gymnázia, Praha 5, Na Zatlance 11
Podpora sociální práce na území Statutárního města Kladna
Realizace projektu na 7. základní škole a mateřské škole Plzeň
Strategické řízení a plánování
Výchovné a kariérové poradenství v ZŠ a MŠ Vinařice, okres Kladno
Přijímací řízení pro školní rok 2019/2020.
Počítač ve škole a MŠMT Mgr. Jaroslav Faltýn
Nabízené služby společnosti
Diagnostika dítěte předškolního věku
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Podpůrná opatření Mgr. Marika Kropíková.
Transkript prezentace:

Vítejte v našem Speciálně pedagogickém centru.

Speciálně pedagogické centrum při Mateřské škole, základní škole a střední škole pro sluchově postižené ve Valašském Meziříčí Ředitel škol a SPC – Mgr. Antonín Liebel

Vedoucí pedagog SPC PaedDr. Yveta Odstrčilíková Ph.D.

Pracovnice SPC pro vady řeči: Vsetínská 454, Valašské Meziříčí PaedDr. Yveta Odstrčilíková Ph.D. – vedoucí SPC, diagnostika, logopedická intervence, garant logopedické péče v běžných MŠ – logopedických třídách (metodik logopedických asistentek) Mgr. Marika Lázníčková – speciálně pedagogická intervence, integrace Mgr. Petra Randýsková – speciálně pedagogická intervence, integrace Mgr. Kristína Papajová – psychologická intervence a diagnostika

Pracoviště Zlín: Broučkova 372, Zlín Mgr. Marcela Ševelová - speciálně pedagogická intervence, diagnostika, integrace Mgr. Hana Žůrková – koordinátor logopedické péče ve školství, speciálně pedagogická intervence, diagnostika, integrace

Pracoviště Frýdek - Místek: Jiřího z Poděbrad 3109, Frýdek Místek Mgr. Aneta Hrabovská - surdopedická intervence a diagnostika, psychologická intervence a diagnostika Mgr. Veronika Pustková – logopedická a surdopedická intervence

Nabízíme rodičům zdarma: logopedickou péči pro děti s vadami řeči intenzivní individuální péči věnujeme dětem v logopedických třídách naší školy terapeutické programy pro rodiče a dítě v SPC integraci dětí s vadou řeči do běžných školských zařízení psychologické a sociálně-právní poradenství

Nabízíme školám zdarma: garance integrací dětí s NKS do běžných škol doporučení dětí s vadou řeči do škol a doporučení vzdělávacího programu návrhy individuálně vzdělávacích plánů pro děti s vadou řeči integrované na běžných školách, doporučení výuky nad rámec vyučování poradenství a metodické vedení přednášky o narušené komunikační schopnosti a integracích dětí s vadou řeči do běžných škol

NABÍZÍME: Reedukační programy pro děti naší školy a integrované děti. Na jednotlivé programy je možné se průběžně přihlašovat prostřednictvím uvedených kontaktů. Všechny nabízené programy jsou poskytovány zdarma.

Pracoviště Valašské Meziříčí nabízí : FOUKÁČEK – program zaměřený na reedukaci dechu a hlasových nedostatků u dětí před a po odstranění nosní mandle, se špatnými dechovými návyky, s koktavostí, s fyziologickými nedostatky v oblasti hrudníku - určeno dětem naší školy, integrovaným dětem a dětem předškolního věku KONTAKT: Mgr. Marika Lázníčková, tel.: ,

FIXÍK - grafomotoricky zaměřený program na populaci dětí předškolních a dětí s odloženou školní docházkou, který napomáhá k upevnění správných návyků při kreslení a následném psaní - určeno dětem naší MŠ, integrovaným předškolákům a dětem předškolního věku KONTAKT: Hana Lukášová tel.: , , e- mail:

MAXÍK - stimulační program pro předškoláky a pro děti s odloženou školní docházkou a pro malé školáky, kterým se psaní a čtení ve škole příliš nedaří - určeno malým školákům naší školy, integrovaným školákům (1. – 2. třída) KONTAKT: Mgr. Jana Plesníková, tel.: , ,

BYSTRÉ OUŠKO– program zaměřený na reedukaci sluchové percepce, s důrazem na rozvoj fonematického vnímání u dětí s artikulačními obtížemi a s nedoslýchavostí - určeno dětem naší školy, integrovaným dětem (předškolní věk, mladší školní věk: třída) KONTAKT: Mgr. Petra Randýsková, tel.: ,

POVÍDÁLEK– program určený pro děti s řečovou neplynulostí a jejich rodiče - určeno dětem naší školy, integrovaným dětem a dětem předškolního věku KONTAKT: PaedDr. Yveta Odstrčilíková Ph.D., tel.: ,

„MYSLÍČEK – EEG BIOFEEDBACK“ – program využívá přístroje EEG Biofeedback, což je neinvazivní metoda poskytující klientovi informaci o jeho mozkové aktivitě, kterou se následně učí ovládat určeno dětem naší školy, integrovaným dětem s poruchou pozornosti se specifickými poruchami učení s vadou řeči KONTAKT: Mgr. Kristína Papajová, tel.: ,

Elokované pracoviště SPC ve Zlíně nabízí: „MÁMO, TÁTO POJĎ SI SE MNOU HRÁT“ – program zaměřený na prevenci poruch učení, pozornosti a předcházení komunikačním problémům u dětí předškolního věku - určeno integrovaným předškolákům s vadou řeči KONTAKT: tel.: , ,

Diagnostika sluchového vnímání pomocí přenosného audiometrického přístroje SENTI u dětí předškolního věku v SPC pouze na objednávku, nutno dohodnout s pracovnicemi jednotlivých pracovišť předem služba je nabízena průběžně i dětem běžných mateřských škol našeho regionu – pracovnice děti vyšetří děti přímo v MŠ s předem podepsaným souhlasem od rodičů služba je poskytována zcela zdarma!!!