ABC personalisty: XYZ ? Lidé nebo písmenka ? (generační výzvy)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
OD TOTALITNÍ MOCI K DEMOKRACII
Advertisements

Anotace DUM - DĚJEPIS Škola: ZŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice
Člověk a společnost Dějepis 20. století Studená válka VY_32_INOVACE_09 Sada 23 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
SVĚTOVÁ EKONOMIKA 11 Světová ekonomika OPF.
Návrat k demokracii Anotace: Materiál je určen k výuce vlastivědy ve 5. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky s vývojem České republiky při návratu k demokracii.
Svět po 1. sv. válce.
Vybrané události léta SVĚT PO 2. SVĚTOVÉ VÁLCE Vybrané události léta.
Afrika, Asie.
Alexandr Vondra Češi v Evropě. ČR v Evropě - Vize ODS  „Kotva“ na Západě (trojúhelník NATO – EU – sousedské vztahy)  Otevřené, liberální.
Normalizace a 80. léta Nástup normalizace
Problémy poválečného světa
Chronologický přehled vývoje médií Marek Matějka.
Česká národní banka – historie a současnost VY_32_INOVACE_2B6
Poválečné Československo
STUDENÁ VÁLKA.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Dějepis II. stupeň Název a číslo učebního materiálu Sovětizace.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_1.2.4.
Československo na cestě destalinizace
Prezentace projektů na podporu spolupráce mezi ČR a Asií 1.ČSOB Česko – asijské obchodní fórum
Stupeň rozvoje států světa
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Společenské a hospodářské prostředí
Identifikátor materiálu: EU OPVKICT2-4/Vl17
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Marcela Chovancová Název šablonyIII/2.
DEKOLONIZACE.
Nejdůležitější letopočty dějepisu 9.ročníku
Československo po 2. světové válce
Renata Trojanová, Filip Vrba a Lukáš Veselý
Studená válka – 2. fáze uč
Důležitost digitalizace Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
Počátek studené války
Nástin hospodářských problémů Čínské lidové republiky a rozvojových zemí od druhé světové války do roku 1990.
EVROPA A SVĚT PO ROCE 1945.
Globální problémy - Politická ekonomie Úvod do mezinárodních vztahů 2011.
Trh práce a politika zaměstnanosti
Otázky po válce Období po 2. sv. válce. Charakter doby velmoci řeší uspořádání světa řeší, zda mají potrestat viníky války konference v Postupimi (Německo,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Eva Písková Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_29_Vývoj hospodářství ČR Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_ světová válka Téma: Člověk a jeho svět - Dějiny ČR Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_ Opakování Téma: Člověk a jeho svět - Dějiny ČR Číslo projektu:
Projekt 8.A.   Úvod  Film a diskuze  Práce ve skupinách, tvorba prezentací  Prezentace skupin  Tvorba animace  Exkurze + fotodokumentace.
Studenoválečnický konsenzus. 1. „studenoválečnický konsenzus“ 2. Dlouhý telegram ( ) 3. Trumanova doktrína 4. Evropský program obnovy – OEEC.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62 AUTOR: Mgr. Šárka Rosenbergerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_ ČAS5 TEMA: Čas 5.ročník – od totalitní moci.
Východní blok Hlavní stát východního bloku byl SSSR. Skládal se z 15 svazových republik. Byl to největší stát světa. Měl vliv ve střední a jihovýchodní.
Reklama je mrtvá, ať žije marketing! Pavel Neuman
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_07_Výprava do 20. století
Určeno pro : žáky ZŠ na 2. stupni Sekce: základní Předmět : zeměpis
SŠ-COPT Uherský Brod Mgr. Jana Krchňáčková
EVROPA A SVĚT PO II. SVĚTOVÉ VÁLCE – 2. část
Události českých dějin v datech 16. a 20.stol.:
Chronologický přehled vývoje médií
Cesta ke studené válce v Evropě
Svět ve 2. pol. 20. stol..
Autor: Mgr. Milena Hainišová Datum: Název: VY_32_INOVACE_17_DĚJEPIS
Seznámit žáky s utvořením a složením vlády
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
PRVNÍ FÁZE STUDENÉ VÁLKY
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_07 Vlastnictví majetku
FORMOVÁNÍ SPOJENECKÉ KOALICE
Dekolonizace Dekolonizace je proces, při němž dochází k osamostatnění kolonií. Největší vlna dekolonizace proběhla po 2. světové válce. Týkala se hlavně.
OHNISKA NAPĚTÍ A KONFLIKTŮ VE SVĚTĚ 2.POLOVINY 20.STOLETÍ
ČÍNA.
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Východní blok Hlavní stát východního bloku byl SSSR. Skládal se z 15 svazových republik. Byl to největší stát světa. Měl vliv ve střední a jihovýchodní.
Autor: Mgr. Milena Hainišová Datum: Název: VY_32_INOVACE_12_DĚJEPIS
Bezpečnostní politika ČR
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Cesta ke studené válce v Evropě
Konflikty ve světě Význam ozbrojených sil Příčiny a důsledky konfliktů
OHNISKA NEKLIDU V SOUČASNÉM SVĚTĚ
ČESKOSLOVENSKÁ REPUBLIKA MEZI VÁLKAMI
Transkript prezentace:

ABC personalisty: XYZ ? Lidé nebo písmenka ? (generační výzvy)

Generační výzvy ? 2

Svědkové času Osvobození 1946 Poválečné volby 1948 Znárodnění 1948 Reforma školství 1953 Měnová reforma 1956 Maďarské povstání 1961 První člověk ve vesmíru 1962 Karibská krize 1968 Pražské jaro Tranzistorové rádio 1961 První člověk ve vesmíru 1962 Karibská krize 1968 Pražské jaro Válka ve Vietnamu Normalizace 1977 Charta Hnutí Solidarita Perestrojka 1989 Pekingské jaro 1989 Sametová revoluce 1989 Rozpad východního bloku 1989 Vznik Internetu Televizní vysílání 1980 Hnutí Solidarita 1986 Černobyl, Challenger Perestrojka 1989 Pekingské jaro 1989 Sametová revoluce 1989 Rozpad východního bloku 1989 Vznik Internetu 1992 Privatizace 1993 Rozdělení ČSR 1997 Vstup ČR do NATO 2001 Teroristické útoky NY 2004 Vstup ČR do EU Osobní počítač, mobilní telefon 2001 Teroristické útoky NY 2004 Vstup ČR do EU 2008 Světová finanční krize 2013 Islámský stát 2014 Migrační vlna do EU 2016 Brexit Nepříznivý demografický vývoj Hospodářský růst Asie (Čína, Indie, J. Korea)

Generace ? 4

Rodina … 5

V čem je problém ? 6 Kamarádský vs. autoritativní vztah Vodění za ručičku vs. vhození do vody Rozdílná potřeba zpětné vazby Hra na opravdovost (nalhávání) vs. opravdovost Problém výchovy vycházející ze změny režimu a z toho vznikající problémy

5 priorit při hledání zaměstnání (Manpower) 7

Abeceda personalisty … 8

Děkujeme za pozornost 9 Hana Caltová, Kofola ČeskoSlovenskoGabriela Potočková, Be Eager