Bc. Michaela Augustová MAS Znojemské vinařství, z.s. Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony ZŠ a MŠ I.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Advertisements

Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování Portál IS KP14+ MŠ z území MAS Kyjovské Slovácko v pohybu Mgr. Jiří Hrubý.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Podpora mateřských a základních škol formou šablon
Avízo výzvy č.02_16_022 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování - Šablony pro MŠ a ZŠ I Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy,
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
EU peníze středním školám. Šablony Šablony – unikátní systém podávání žádostí o EU dotace Není nikde jinde v EU Velmi jednoduchý způsob - školy mají minimum.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování Portál IS KP14+ ZŠ z území MAS Kyjovské Slovácko v pohybu Mgr. Jiří Hrubý.
Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
Dotace pro MŠ a ZŠ přes ŠABLONY MěÚ Holice,
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Oslavka, o.p.s. sídlo: Masarykovo náměstí
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno Prezentace pro pracovní skupinu (území Přemyslovské střední Čechy o.p.s.) Slaný,
OP VVV a KP SVL Karolína Chloubová. Prioritní osa 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání Investiční priorita.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ESF výzva pro vysoké školy Mgr. Helena Hořáková Praha, duben 2016.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
 Schválení šablon – začátek dubna 2016 (vyjednávání s EK)  Avízo výzvy – duben 2016  První výzva (vlna) – květen 2016  Právní akt o poskytnutí podpory.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV – výzva Gramotnosti Praha, 9. února 2016 Mgr. Jakub Krátký.
Projekt MAP Turnovsko. Cíl projektu  podpora a rozvoj spolupráce zřizovatelů, škol a ostatních aktérů ve vzdělávání v rámci ORP Turnov  vytváření Místního.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Místní akční skupina SVATOVÁCLAVSKO, z.s. Pracovní skupina MAP ORP Kladno Dům Kultury Stochov.
Šablony a Animace aktuální informace k MAS ROKYTNÁ, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice IČ:
Portál IS KP14+ (Informační systém konečného příjemce) Mgr. Jaroslav Křivánek Prostějov venkov o.p.s.
Metodická pomoc realizátorům MAP zejména v oblasti podpory kvalitního a společného vzdělávání dětí a žáků.
II. Metodický výklad výzvy. Cíl oblasti podpory 1.1 Podpora výuky cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních. Výzva č. 55 je.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání. Přínosy akčních plánů rozvoje vzdělávání  Vytvoření dlouhodobého plánu rozvoje vzdělávání s ohledem na vzdělávací.
Oblast podpory 1. 3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení v Ústeckém kraji II 2. Výzva 2. etapa globálních grantů Seminář pro žadatele.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 22. července 2015 Mgr. Zuzana Slimáková.
Cíl a identifikace výzvy
Šablony.
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE VÝZEV č. 02_16_023 a 02_16_023
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ Výzva č. 02_16_022: pro MŠ a ZŠ v krajích.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
III. zasedání ŘV MAP Hlučínsko východ
Řídící výbor MAP Novoborsko Nový Bor, 28. 3
MAP – Místní akční plán ORP RK
Výzva OP VVV 02_16_032 Budování kapacit pro rozvoj škol II.
Šablony pro SŠ a VOŠ I 14. prosince 2016 Ing. Iva Prokopová
Šablony pro SŠ a VOŠ I.
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Individuální projekt OP VVV
Realizace vašich potřeb prostřednictvím OP VVV
Setkání zpracovatelů MAP ve Středočeském kraji
Šablony OP VVV a podpora nadání
Animace škol (šablony)
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Plán vzdělávacích aktivit
Výzva OP VVV 02_17_044 Šablony pro SVČ.
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Šablony pro SŠ a VOŠ výzva I
Výzva č. 02_18_06 OP VVV Pro žadatele
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Šablony II Výzva č. 02_18_063 a 02_18_064.
Š A B L O N Y II.
Šablony I a jejich realizace Hradec Králové/Pardubice/Liberec
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
Vzorový projekt pro ZŠ.
Workshop 2: Šablony pro střední a vyšší odborné školy
Význam a přínos šablon pro málotřídní školy
Realizace projektu na 7. základní škole a mateřské škole Plzeň
OP VVV Výzva Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – šablony II Setkání zástupců škol
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Vzorový projekt pro ZŠ.
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Transkript prezentace:

Bc. Michaela Augustová MAS Znojemské vinařství, z.s. Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony ZŠ a MŠ I

 Číslo výzvy: 02_16_022  Druh výzvy: průběžná  Alokace: Kč  Fond: ESF  Realizace na území MAS Znojemské vinařství

 vyhlášení výzvy:  zahájení příjmu žádostí:  ukončení příjmu žádostí: nejpozději  délka trvání projektu: 24 měsíců  zahájení realizace: nejdříve  ukončení realizace: nejpozději  udržitelnost: nerelevantní

 Výzva a její přílohy (např. Přehled šablon a jejich věcný výklad)  Pravidla pro žadatele a příjemce zjednodušených projektů  Příručka IS KP14+  Metodická doporučení (výše platů, obvyklé ceny)  1/avizo-vyzvy-c-podpora-skol-formou- projektu-zjednoduseneho 1/avizo-vyzvy-c-podpora-skol-formou- projektu-zjednoduseneho

 výše podpory: 100 %  podmínka: zapojení do dotazníkového šetření MŠMT z listopadu 2015/března 2016  každá škola (IČ) podává 1 projekt  maximální rozpočet je stanoven mj. počtem dětí/žáků k  výběr pouze z předpřipravených tzv. šablon aktivit  dokladování pouze výsledků a výstupů

Výše podpory na 1 projekt Výše podpory na 1 projekt Minimální Kč Maximální Kč + (počet dětí/žáků školy x 2200 Kč)

Výše podpory na 1 projekt Výše podpory na 1 projekt Případ MŠ+ZŠ: Kč za MŠ Kč za ZŠ = Kč + (počet dětí/žáků školy x 2200 Kč)

Oprávnění žadatelé Mateřské školy Základní školy Mateřské a základní školy 1 subjekt (IČ) = jedna žádost  Zapsané v rejstříku škol a školských zařízení  Ve školním roce, v němž žádost o podporu podávají, musí mít minimálně jedno dítě/žáka  Partnerství není povoleno

Cílové skupiny Děti v MŠ Žáci ZŠ Pedagogičtí pracovníci MŠ a ZŠ včetně vedoucích pracovníků Rodiče dětí a žáků

Cíl výzvy a podporované aktivity Podpora MŠ a ZŠ formou projektů zjednodušeného vykazování Personální podpora Osobnostně profesní rozvoj pedagogů Usnadňován í přechodu dětí z MŠ do ZŠ Čtenářské a matematic ké kluby Doučování žáků Setkávání s rodiči

Tematické zaměření šablon I. Aktivity pro MŠ a ZŠ II. Aktivity pro MŠ III. Aktivity pro ZŠ Personální podpora MŠ a ZŠ Personální podpora MŠ - Chůva Osobnostně profesní rozvoj pedagogů Usnadňování přechodu dětí z MŠ do ZŠ Osobnostně profesní rozvoj pedagogů Extrakurikulár ní rozvojové aktivity Spolupráce s rodiči žáků

Personální podpora - 1. Školní asistent – Kč/0,5 úv/ měs. 2. Školní speciální pedagog Kč/0,5 úv/ měs. 3. Školní psycholog – Kč/0,5 úv/ měs. 4. Sociální pedagog – Kč/ 0,1 úv/měs 5. Chůva – Kč/0,5 úv/ měs.

2. Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů MŠ 1.OSR Individuální 2.OSR Týmový 3.Profesní rozvoj prostřednictvím supervize 4.Sdílení zkušeností předškolních pedagogů z různých MŠ prostřednictvím vzájemných návštěv 5.Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ

3. Usnadňování přechodu dětí z MŠ do ZŠ 1.Prevence logopedických vad a problémů komunikačních schopností u dětí v MŠ 2.Individualizace vzdělávání v MŠ 3.Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí v MŠ

1. Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů ZŠ 1.CLIL ve výuce na ZŠ 2.Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 20 hodin (téma: Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Inkluze) 3.Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 40 hodin (téma: Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Cizí jazyky, Mentoring) 4.Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ zaměřené na inkluzi – DVPP v rozsahu 40 hodin

5. Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 60 hodin (téma: Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Cizí jazyky, Mentoring) 6. Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ zaměřené na inkluzi – DVPP v rozsahu 60 hodin 7. Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 80 hodin (téma: Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Cizí jazyky, Mentoring) 8. Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ zaměřené na inkluzi – DVPP v rozsahu 80 hodin

9. Vzájemná spolupráce pedagogů ZŠ 10. Tandemová výuka na ZŠ 11. Sdílení zkušeností pedagogů z různých ZŠ prostřednictvím vzájemných návštěv 12. Vzdělávání pedagogického sboru ZŠ zaměřené na inkluzi – vzdělávací akce v rozsahu 8 hodin 13. Vzájemná spolupráce pedagogů ZŠ v oblasti inkluze

2. Extrakurikulární rozvojové aktivity ZŠ 1. Čtenářský klub pro žáky ZŠ 2. Klub zábavné logiky a rozvoje matematické gramotnosti pro žáky ZŠ 3. Doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem

3. Spolupráce s rodiči žáků ZŠ 1. Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči žáků ZŠ

 II/2.1 OSR předškolních pedagogů MŠ – individuální  II/2.2 OSR předškolních pedagogů MŠ – týmový  II/2.3 Profesní rozvoj předškolních pedagogů prostřednictvím supervize  II/2.4 Sdílení zkušeností předškolních pedagogů z různých MŠ prostřednictvím vzájemných návštěv  II/2.5 Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ  II/3.3 Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí v MŠ

 III/1.2 DVPP v rozsahu 20 hodin (téma Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost)  III/1.3DVPP v rozsahu 40 hodin (téma Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Cizí jazyky, Mentoring)  III/1.5DVPP v rozsahu 60 hodin (téma Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Cizí jazyky, Mentoring)  III/1.7DVPP v rozsahu 80 hodin (téma Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Cizí jazyky, Mentoring)  III/1.9Vzájemná spolupráce pedagogů ZŠ  III/1.11 Sdílení zkušeností pedagogů z různých ZŠ prostřednictvím vzájemných návštěv

 III/2.1 Čtenářský klub pro žáky ZŠ  III/2.2 Klub zábavné logiky a rozvoje matematické gramotnosti pro žáky ZŠ  III/2.3 Doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem  III/3.1Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči žáků ZŠ

 MAS Znojemské vinařství, z.s. ◦ Web: ◦  Kontaktní osoby o Bc. Alžběta Nesnídalová, DiS. - Analytik MAS  tel.: o Bc. Michaela Augustová - Animátor MAS tel.:

Bc. Michaela Augustová MAS Znojemské vinařství, z.s. Děkuji za pozornost