TRAVNATÉ PLÁNĚ test k filmu. 1 Travnaté pláně zaujímají a) 1/10 souše. b) 1/4 souše. c) 1/2 souše.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podnebné pásy 5. ročník.
Advertisements

AMERIKA přírodní krajiny
Cizokrajné ekosystémy
PODNEBNÉ PÁSY.
Tulák sob a jiné zajímavosti
PODNEBNÉ PÁSY – 5. roč. Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Za předpokladu použití psacích potřeb
BIOMY ZEMĚ VEGETAČNÍ PÁSY ZEMĚ
Vypracovala Martina Šanderová
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.14 Anotace: Prezentace popisuje význam lesa, faunu a floru lesa. Vzdělávací oblast: Význam lesů Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk:
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Veronika Kloučková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
PŘÍRODNÍ ZEMSKÉ PÁSY.
Stepi.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Evropa – vegetace 5. ročník
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Petra Pláničková Název:VY_32_INOVACE_404_ŽIVOČICHOVÉ V ZIMNÍ PŘÍRODĚ Téma: STOPY.
Amerika – Přírodní krajiny
Biosféra.
SAVANY A STEPI ANETA SMOLÍKOVÁ 4.UBZ.
Savci.
TRAVNATÉ PLÁNĚ.
Podnebné pásy III. – 5. ročník / mírný podnebný pás /
SAVANA dále od rovníku střídání období …………………………..
Živý obal Země ( rostliny a živočichové)
Biosféra Stepi Jan Dušek.
ROZMANITOST EKOSYSTÉMŮ
Savany.
Stepi Poznáš zvířata stepí?
Klimatické a přírodní krajiny Ameriky
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Savana velká stáda zvířat na travnatých pláních travnatý porost.
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_ ZEMĚPIS 6. ROČNÍK TEMA: Risk-biosféra ČÍSLO PROJEKTU:
Království ledu test k filmu. Antarktida svou velikostí odpovídá rozloze a) Austrálie. b) USA. c) Saudské Arábie. 1.
Mgr. L. Bernátová. Ekosystém je soustava živých a neživých složek životního prostředí na určitém území, jež se navzájem ovlivňují V naší přírodě se nachází.
Biosféra. obsah  úvod  životní podmínky  vlivy působící na životní podmínky  závislost přírodních krajin na podnebí  kontrolní otázky.
PRAŽSKÁ ZOO stavba pražské zoo Kůň převalského žirafa Lachtani
TROPICKÝ PÁS Mgr. Renata Šimková Přírodověda 5.tř.
MÍRNÝ PÁS PŘÍRODOVĚDA 5.TŘ. Mgr. Renata Šimková.
než začnete prohlížet prezentaci ...
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek
Podnebné pásy – mírný pás
Podnebné pásy listnaté lesy tropy subtropy
Rozmanitost podmínek života na zemi
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
VY_32_INOVACE_06_Rozmanitost přírody-živočichové v lese
VEGETAČNÍ PÁSY.
STEPI.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Živé organizmy Součástí živé přírody jsou houby, rostliny, zvířata a lidí. Nazýváme je živé přírodniny nebo také živé organizmy.
Ekosystém les Živočichové
Lesní zvířata.
Cizokrajné suchozemské ekosystémy
BIOSFÉRA savany, pouště a polopouště
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_17_ lesní zvířata
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Př_11_Tropický pás
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Autor: Mgr. Hana Klomínská Datum: říjen 2012
Polární pás Co zde roste? Žije? Polární pustiny trvalé zalednění
Zvieratá okolo nás Cieľ: Opísať hlavné znaky vonkajšej stavby tela králika, poznať kde žije, čím sa živí. Predstavy a pojmy: Hlava, krk, trup, predné.
Název školy: ZŠ J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
OBSAH PODNEBNÉ PÁSY TROPICKÝ PÁS SUBTROPICKÝ PÁS MÍRNÝ PÁS POLÁRNÍ PÁS
Základní škola, Hradec Králové
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
PTÁCI - TEST Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č.
14. Přírodní krajiny světa - vegetační pásy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_21_PODNEBNÉ PÁSY
Transkript prezentace:

TRAVNATÉ PLÁNĚ test k filmu

1 Travnaté pláně zaujímají a) 1/10 souše. b) 1/4 souše. c) 1/2 souše.

Hlavním důvodem, proč na travnatých pláních probíhá ve skupině živočichů hromadný porod, je, že může být nejlépe zajištěno a) bezpečnost mláďat. b) krmení mláďat. c) pohyb celé skupiny. 2

Tráva se po požáru nebo po spasení ke kořínkům obnoví a) ze semen. b) z obnovovacích pupenů. 3

Které zvíře nepatří do tundry? a) Karibu. b) Vlk. c) Gazela. d) Husa. 4

Nejvýše položené travnaté pláně se nacházejí a) v Chille. b) v Keni. c) v Tibetu. 5

Existují travnaté pláně i v tropech? a) Ano. b) Ne. 6

Vydrží sloni bez vody několik dní? a) Ano. b) Ne. 7

Proč putují sloni především v noci? a) Orientují se podle hvězd. b) Je to bezpečnější. c) Je menší horko. 8

Snovač rudozobý, který žije na travnatých pláních a tvoří nejpočetnější hejna na světě, se živí a) hmyzem. b) trusem zvířat. c) semeny trav. 9

Mezi jiné názvy pro travnaté pláně nepatří a) tundra. b) savana. c) prérie. d) step. e) delta. f) pampa. 10