Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Jsem školák I. (EUPŠPrv1), Prv 1. r. Zpracoval:Mgr. Renata Tobolová
Anotace DUM je zaměřen na seznámení žáků se školním prostředím. Žáci se učí poznávat školní pomůcky a potřeby. Seznamují se se školou. DUM byl vytvořen:
1. Co všechno patří do aktovky? pouzdro panenka pero nůž guma svačina učebnice pastelky míč zápalky
2. Co vidíš ve třídě vzadu a vpředu? tabuli počítadlo vláček koberec stavebnice stůl kytaru umyvadlo
3. Jak má vypadat zdravá svačinka? dort jablko ochucené mléko coca – cola obložený chlebíček banánek v čokoládě jogurt
Řešení 1.Žáci hledají pomůcky, které náleží do aktovky (pouzdro,pero, guma,svačina,učebnice,pastelky). 2.Žáci poznávají předměty. Rozlišují pojem vpředu a vzadu.(VZ – vláček, koberec, stavebnice,kytara,umyvadlo VP- tabule, počítadlo, stůl ). 3.Žáci rozlišují zdravou a nezdravou stravu ( ZD – jablko, ochucené mléko, jogurt, NZD – dort, coca-cola, obložený chlebíček). Obrázky slouží k lepšímu poznávání předmětů.
Citace Fukanová, J.: Já a můj svět-prvouka pro 1. ročník pracovní učebnice První vydání. Brno: NOVÁ ŠKOLA, ISBN hhttp:// textilnich-hracek-a-kapsaru/hhttp:// textilnich-hracek-a-kapsaru/ hhttp:// textilnich-hracek-a-kapsaru/hhttp:// textilnich-hracek-a-kapsaru/