Téma Dělení desetinných čísel 10 a 100 Anotace Výpočty dělení desetinných čísel 10 a 100 Autor Mgr. Martina Mašterová Jazykčeština Očekávaný výstup Žák.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tvorba výrazů s proměnnou
Advertisements

Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
AnotacePrezentace, která se zabývá výpočtem procentové části. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítávají procentové části.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
AnotacePrezentace, která se zabývá výpočtem počtu procent AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítávají procenta. Speciální vzdělávací.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
75.1 Násobení a dělení desetinných čísel deseti a stem
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o chemických výpočtech Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Žák přečte chemické.
Základní škola praktická a základní škola speciální
Jednotky času - procvičování
AnotacePrezentace, která se zabývá výpočtem základu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítávají základ. Speciální vzdělávací.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly II Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Procentový počet Prezentace_12
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Kalkulace zboží Prezentace_16 Mgr. Silva Vaňková OPČ_Kalkulace zboží
Vzájemná poloha dvou kružnic
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Fyzika 6. ročník Fyzikální veličiny Anotace
Téma: Násobení desetinných čísel
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá úvodem do procent. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají převod a užití procent. Speciální.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Rozdělovací počet Prezentace_14
AnotacePrezentace, která se zabývá dělením dvou zlomků. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci dělí zlomky. Speciální vzdělávací potřebyNe.
Aritmetický průměr Prezentace_18
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením desetinného čísla číslem přirozeným. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vynásobí desetinné.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
AnotacePrezentace, která se zabývá měřítkem mapy. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci přepočítávají měřítka. Speciální vzdělávací.
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením zlomků přirozenými čísly. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci násobí zlomky s přirozenými.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU –10-1
Poměr, přímá a nepřímá úměrnost Prezentace_11
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace obsahující příklady na procvičení konstrukce trojúhelníku podle věty SSS AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zkonstruují.
Jednotky základní Prezentace_19
AnotacePrezentace, která se zabývá dělením desetinného čísla číslem 10, 100, …. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vydělí desetinné číslo.
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením desetinného čísla číslem přirozeným. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vynásobí desetinné.
Směšovací počet Prezentace_15
Téma: Dělení desetinných čísel 1 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_094.
Při dělení desetinných čísel číslem 10 posuneme desetinnou čárku u děleného čísla o jedno místo doleva (číslo se zmenší). 14,26 :10 = ,
Anotace Prezentace, která se zabývá od čítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci odečtou desetinná čísla. Speciální.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
AnotacePrezentace, která se zabývá rozšiřováním zlomků. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozšiřují zlomky. Speciální vzdělávací.
AnotacePrezentace, která se zabývá dělením dvou zlomků. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci dělí zlomky. Speciální vzdělávací potřebyNe.
VY_32_INOVACE_ _DOSTALOVA Molární koncentrace Anotace Prezentace má za cíl seznámit žáky s molární koncentrace roztoku a jejím výpočtem. Obsahuje.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Motyčková Číslo
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
VY_32_INOVACE_17M_Dělení desetinných čísel deseti a stem
Povrch krychle a kvádru VY_32_Inovace_18SOU-2
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Šablona 32 VY_32_INOVACE_06_30_ Převody jednotek objemu -procvičení.
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Transkript prezentace:

Téma Dělení desetinných čísel 10 a 100 Anotace Výpočty dělení desetinných čísel 10 a 100 Autor Mgr. Martina Mašterová Jazykčeština Očekávaný výstup Žák si osvojuje dělení desetinný čísla 10 a 100 Speciální vzdělávací potřeby- žádné - Klíčová slova Dělení, desetinná čísla, 10, 100 Druh učebního materiáluPrezentace Power Point Druh interaktivity Vzdělávání žáků prostřednictvím digitálních technologií. Cílová skupinaŽák Stupeň a typ vzdělávání1. stupeň, 2. období Typická věková skupina let Celková velikost 245 kB VY_32_INOVACE_12_14_M

Dělení desetinných čísel 10 a 100

Úvod Uvedeme si příklad Příklad: Na ušití 10 stejných sukní potřebuje švadlena 15,5 m látky. Kolik metrů látky potřebuje na jednu sukni? Postup: V centimetrechV metrech 15,5 m = cm : 10 = cm = 1,55 m 15,5 : 10 = 1,55 Pozoruj, co se stalo s desetinnou čárkou: Dělíme-li desetinné číslo deseti, posuneme desetinnou čárku o 1 místo doleva.

Počítáme Zadání:Za stejných 10 sešitů platily děti 67 Kč. Kolik korun stál jeden sešit? Počítej: 67,0 : 10 = 6,70 Přirozené číslo zapíšeme jako desetinné: 67 = 67,0 Zadání:Za jeden balíček 10 sušenek zaplatily 8,80 Kč. Jaká je cena jedné sušenky? Počítej: 8,80 : 10 = 0,880 = 0,88 Pomocná značka pro posun desetinné čárky.

Procvičujeme Zadání: Vyděl deseti, šipkou vyznač posunutí desetinné čárky. 65 : 10 = 54 : 10 = 23 : 10 = 48 : 10 = 96 : 10 = 36 : 10 = 10 : 10 = 75 : 10 = 23,5 : 10 = 67,3 : 10 = 17,2 : 10 = 49,7 : 10 = 36,8 : 10 = 69,4 : 10 = 89,1 : 10 = 57,6 : 10 = 6,1 : 10 = 7,2 : 10 = 0,5 : 10 = 3 : 10 = 8,3 : 10 = 9,4 : 10 = 1,9 : 10 = 3,6 : 10 = 6,5 5,4 2,3 4,8 9,6 3,6 1 7,5 2,35 6,73 1,72 4,97 3,68 6,94 8,91 5,76 0,61 0,72 0,05 0,3 0,83 0,94 0,19 0,36

Převáděj jednotky 35 dm = ___ m 88 dm = ___ m 22 dm = ___ m 65 cm = ___ m 54 cm = ___ m 23 cm = ___ m 48 cm = ___ m 96 cm = ___ m 36 cm = ___ m 10 cm = ___ m 61 cm = ___ dm 47 cm = ___ dm 5 cm = ___ dm 16 mm = ___ cm 42 mm = ___ cm 98 mm = ___ cm dm -> m = : 10 cm -> m = : 100 cm -> dm = : 10 mm - > cm = : 10 PAMATUJ!

Pracovní list 1 Zadání: Z 10 kg jablek jsme získali 5,8 litrů moštu. Kolik moštu se získalo průměrně z 1 kg jablek? Je to více, nebo méně než půl litru moštu? Z 1 kg jablek se získá desetkrát (více – méně) moštu než z 10 kg jablek? Proveďte zápis a výpočet. __________________________________________________________________________

Pracovní list 2 Zadání: Ivan se dozvěděl, že jejich auto spotřebuje na ujetí 100 km průměrně 7 litrů benzínu. Jaká je průměrná spotřeba jejich auta na 1 km? Je to více nebo méně jak 2 litry? Jaká by byla spotřeba benzínu na 1000 km? Proveďte zápis a výpočet. __________________________________________________________________________

Závěr PAMATUJ SI! 1.Při dělení desetinného čísla deseti se posune desetinná čárka o 1 místo doleva. 2.Při dělení desetinného čísla stem se posune desetinná čárka o 2 místo doleva.