Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
JAK NA DOTACE NA VYSOČINĚ? RVVZ Vysočina 23. –
Advertisements

Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Spotřebitelský poradní výbor a spotřebitelské organizace
Potravinářské veletrhy a výstavy ve východních teritoriích
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…
Podpora inovací v Olomouckém kraji. Ekonomická situace kraje  Průměrná mzda : Kč (1.-2. čtvrtletí 2012)  Míra registrované nezaměstnanosti: 10,38.
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
Projekt Inkubátor Junior. Denisa ZáhorskáDaniela Volfová Olga GergišákováJakub Moša Petr ŠaumanAneta Daňková David Furik Monika Rosenzweigová Tereza Páleníková.
Jak změnit obecní knihovnu v informační centrum obce Metodický návod výstup z projektu Knihovna – informační centrum obce.
Projekty ve sportu Brigita Stloukalová. „Pobytová“ – „rekreační“ akce 1.CO? 2.PROČ? 3.PRO KOHO? 4.KDE? 5.KDY? 6.S KÝM? 7.S ČÍM? 8.JAK? 9.ČÍM SE LIŠÍM?
Reklama v marketingu Obsah Pojem reklama, znaky reklamy Druhy reklamy
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
ZASTOUPENÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE PŘI EU Zájmové sdružení právnických osob OK4EU.
Závěry konference „F armářské trhy - m ódní výstřelek nebo vzkříšená tradice?“ Národní zemědělské muzeum, Praha Záštita: ministr zemědělství.
© NSZM ČR 2006 Budování partnerství, projektové kapacity a posilování strategického řízení v Olomouckém kraji.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
11 Konečný spotřebitel a SEPA Libor Dupal Předseda SČS.
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
Paliativní a hospicová péče v Libereckém kraji
Národní konference kvality ve veřejné správě – Brno 2013
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
Cena za podporu místní demokracie S o u t ě ž O LIDECH S LIDMI.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Implementace ECVET v České republice. HLAVNÍ ZÁSADY ECVET Nástroj k podporování mobility Využití v počátečním i dalším vzdělávání Podpoření stáží v ČR.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Příprava České republiky na výkon předsednictví v Radě Evropské unie leden – červen 2009.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Vyhodnocení besed a ankety studentů SŠ o neobnovitelných přírodních zdrojích VŠB - TU Ostrava, katedra společenských věd Ing. Jiří.
Informace jsou základním předpokladem úspěšného podnikání.
Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 –
Integrovaná doprava Plzeňska (změny od 1.dubna 2012)
Organizátor REgionální DOpravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji
MARKETINGOVÝ MIX.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
ICHNOS Plus – INTERREG 4C Ing. Petr Pavlinec – kraj Vysočina.
Místní partnerství zaměstnanosti Projekt Místních partnerství zaměstnanosti Ing.Tomáš Müller MAS Uničovsko,o.p.s. Informační seminář 19.2.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Spolupráce na tvorbě Regionálních inovačních strategií Podpora konkurenceschopnosti krajů CZECHINVEST Agentura pro podporu podnikání a investic Mgr. Lucie.
Regionální potravina a novinky v legislativě
HANÁ regionální produkt ® Přinášíme Vám to pravé z Hané …
Regionální potravina v roce 2011 Ing. Jindřich Fialka Odbor potravinářské výroby a legislativy Sekce potravinářských výrob - Úřad pro potraviny - MZe 1.12.
ORGANIZACE KRAJSKÉ SOUTĚŽE REGIONÁLNÍ POTRAVINA A ZKUŠENOSTI Z OLOMOUCKÉHO KRAJE Ing. Pavel Stonawský.
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Regionální potravina Konzultační seminář Olomouc
Místní spolupráce v environmentálním vzdělávání na příkladu projektu Mgr. Lenka Pavelčíková Přírodovědné centrum Trnka při DDM Šikula Uherské Hradiště.
Zájmové sdružení právnických osob OK4Inovace Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A 17. března 2010 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA.
Regionální hospodářská komora Zlínského kraje Projekty přeshraniční spolupráce Kroměříž
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Zemědělci a potravináři se ode dna musejí odrážet společně
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Marketing sportu bp 2086.
PLNĚNÍ CÍLŮ SRR A VYHODNOCENÍ DOPADŮ KOHEZNÍ POLITIKY NA REGIONÁLNÍ ROZVOJ Hodnocení příspěvku OP k plnění cílů SRR v kontextu regionálních rozdílů a.
Krajská hospodářská komora Zlínského kraje
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Regionální potravina ve Středočeském kraji
Ing. Miloslav Roman Vedoucí oddělení regionálního rozvoje
Michal Šperling - EUREDIS
Informace k uskutečněnému workshopu se zástupci škol
Společnost Adventure Works Plán prodeje na rok 2008
Partnerství pro Vysočinu & Vysočina 21
Zralostní model SK Florbal Benešov: komentář 2018
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010

Co dnes budeme probírat  Projekt RP  Rozdíly mezi PZ a RP  Cíle projektu  Průzkum veřejnosti  Navrhované změny  Využití zkušeností a informací z předešlých organizovaných soutěží

 Projekt Regionální potravina ZK  Strategie projektu  Smluvní podmínky – Mze ČR & OAK Zlín  Finanční rozvržení › Organizace soutěže › Mediální kampaň › Ochutnávky › Informace o RP do škol  Otázky a odpovědi (na závěr!) Projekt regionální potravina

Perla Zlínska  Perla Zlínska › 6. ročník soutěže › 146 oceněných výrobků › Zavedená značka › První stupeň pro vítěze Regionální potraviny › Malá propagace › Značka nemá omezenou dobu užívání › Doporučení: povinnost účastníků soutěže – jako člen agrární komory!

Regionální potravina ZK  Regionální potravina ZK › První ročník › Velká mediální a propagační kampaň jak na krajské, tak i celorepublikové úrovni › Vyšší finanční vklad do projektu › Další zavedení značky ! › Soustředit činnost a pravomoc rozhodování více na region

Naše hlavní cíle projektu ve ZK Podpora vítěze ve Zlínském kraji: mediální kampaň – televize, rádia kampaň v tisku propagační předměty – letáky, brožury (investice do 1 oceněného výrobce je cca 150 tis. Kč)

 Zákazníci › Pozitivní - reakce na mediální kampaň - dobré ohlasy na ochutnávky › Negativa – zavedení další značky a matení › zákazníka Výrobci – vítězi (reakce na dnešním semináři ) Průzkum veřejnosti :

 Sjednotit logo RP a logem PZ  Podpora prodeje oceněných výrobků např. zřízení specielních prodejen  Koordinační tým – vytvoření jednotných a pevných pravidel pro další ročník  Jednání a zhodnocení letošního ročníku organizátorů s Mze a Potravinářskou komoru Navrhované změny

Zkušenosti organizátorů Dobré organizační schopnosti OAK Zlín Dobré organizační schopnosti OAK Zlín Dlouholeté zkušeností s organizací soutěže v kraji Dlouholeté zkušeností s organizací soutěže v kraji Znalost terénu (regionu) Znalost terénu (regionu)

Otázky a odpovědi:  ? ? ?  Děkuji Vám za pozornost!