Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010
Co dnes budeme probírat Projekt RP Rozdíly mezi PZ a RP Cíle projektu Průzkum veřejnosti Navrhované změny Využití zkušeností a informací z předešlých organizovaných soutěží
Projekt Regionální potravina ZK Strategie projektu Smluvní podmínky – Mze ČR & OAK Zlín Finanční rozvržení › Organizace soutěže › Mediální kampaň › Ochutnávky › Informace o RP do škol Otázky a odpovědi (na závěr!) Projekt regionální potravina
Perla Zlínska Perla Zlínska › 6. ročník soutěže › 146 oceněných výrobků › Zavedená značka › První stupeň pro vítěze Regionální potraviny › Malá propagace › Značka nemá omezenou dobu užívání › Doporučení: povinnost účastníků soutěže – jako člen agrární komory!
Regionální potravina ZK Regionální potravina ZK › První ročník › Velká mediální a propagační kampaň jak na krajské, tak i celorepublikové úrovni › Vyšší finanční vklad do projektu › Další zavedení značky ! › Soustředit činnost a pravomoc rozhodování více na region
Naše hlavní cíle projektu ve ZK Podpora vítěze ve Zlínském kraji: mediální kampaň – televize, rádia kampaň v tisku propagační předměty – letáky, brožury (investice do 1 oceněného výrobce je cca 150 tis. Kč)
Zákazníci › Pozitivní - reakce na mediální kampaň - dobré ohlasy na ochutnávky › Negativa – zavedení další značky a matení › zákazníka Výrobci – vítězi (reakce na dnešním semináři ) Průzkum veřejnosti :
Sjednotit logo RP a logem PZ Podpora prodeje oceněných výrobků např. zřízení specielních prodejen Koordinační tým – vytvoření jednotných a pevných pravidel pro další ročník Jednání a zhodnocení letošního ročníku organizátorů s Mze a Potravinářskou komoru Navrhované změny
Zkušenosti organizátorů Dobré organizační schopnosti OAK Zlín Dobré organizační schopnosti OAK Zlín Dlouholeté zkušeností s organizací soutěže v kraji Dlouholeté zkušeností s organizací soutěže v kraji Znalost terénu (regionu) Znalost terénu (regionu)
Otázky a odpovědi: ? ? ? Děkuji Vám za pozornost!