Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/21.1220 VY_32_INOVACE_04_Matematika _9. a 10. ročník 06_Co vážíme, měříme a odměřujeme Autor: Mgr. Jana.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Násobení a dělení desetinných čísel 10, 100, 1000,..
Advertisements

Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 6 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Co je větší? 15 cm30 cm 100 m6000 mm 15 cm3 m.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Studená, okres Jindřichův Hradec Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B28Fy6_Objem 2 Téma:
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí DATUM: prosinec 2011 AUTOR: Veronika Jakubcová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_Orientace v čase TÉMA.
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Radek Martinák Převody jednotek délky, obsahu a objemu Kolik litrů je 32,9 m 3 ? Kolik.
14 Kilogram – jednotka hmotnosti VY_32_INOVACE_14 autor:Mgr. Jana Kobylková identifikace:B2- 14 třída:2. předmět:M anotace:Seznámení s jednotkou hmotnosti.
Opakování 1 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Objem a povrch kvádru a krychle
Rozdělení inventáře, MSI
VY_32_INOVACE_07M_Zlomek, výpočet více částí z celku - 3
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_17_MERENI_OBJEMU_TELES Název materiálu:
Název školy: Základní škola, Husova 276, Podbořany, okres Louny Autor:
VY_32_INOVACE_01_Český jazyk_8.ročník 16_Pád podstatných jmen
HMOTNOST Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
1. Křížovka Věci, která má tvar, rozměr, říkáme
Jednotky objemu, délky a hmotnosti
Hmotnost jako fyzikální veličina Převody hmotnostních jednotek
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Člověk a jeho svět 4. ročník
VY_32_INOVACE_06_Slova mnohoznačná a jednoznačná
VY_32_INOVACE_09_Přírodověda_09_4. ročník _Podzim na polích
Malování - nástroje grafického editoru
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
VY_32_INOVACE_04_Matematika_9. a 10. ročník 20_Práce s mincemi
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
VY_32_INOVACE_01_Český jazyk_8.ročník 09_Určování podstatných jmen
VY 52 Inovace 37.
VY_32_INOVACE_58_Jednotky objemu
Autor: Mgr. Jana Burdzová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Meclov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Jiří Burda NÁZEV: VY_32_INOVACE_ČJ2_17_Slova se skupinami dě, tě,
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
VY_32_INOVACE_04_Matematika_9. a 10.ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o.p.s AUTOR: Bc. Vladimíra Benediktová NÁZEV: VY_32_INOVACE_206_FYZIKA_LÁTKY TÉMA: LÁTKY ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
LÁTKA A TĚLESO. LÁTKA A TĚLESO ? Umíš odpovědět Co je to těleso Co je to látka Jaký je rozdíl mezi tělesem a látkou Čím se liší tělesa a čím látky.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Autor: PaedDr. Jana Čechová
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_149_M1
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
OBJEM Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
VY_32_INOVACE_07_Zeměpis_6.ročník 02_Ekosystémy
AUTOR:Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_33_ ZDRAVÁ VÝŽIVA
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
FYZIKÁLNÍ VELIČINY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
VY_32_INOVACE_20_ Jednotky objemu
NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
VY_32_INOVACE_04_Matematika_9. a 10.ročník
Převody jednotek hmotnosti a objemu
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Název projektu: Moderní škola Číslo klíčové aktivity: III/2 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Vráž, okres Beroun Autor: Zuzana Měchurová Název.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
VY_32_INOVACE_13 13 Litr – jednotka objemu autor: Mgr. Jana Kobylková
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.08_Význam_slov Datum:
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Základní škola, Jičín, Soudná 12
Kilogram Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
VY_32_ INOVACE_ 04_ ČESKÝ JAZYK 3
Transkript prezentace:

Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/ VY_32_INOVACE_04_Matematika _9. a 10. ročník 06_Co vážíme, měříme a odměřujeme Autor: Mgr. Jana Štruncová Anotace: Rozlišování toho, co měříme, vážíme a odměřujeme, přiřazování správných jednotek k vybraným objektům, materiál slouží k projekci na interaktivní tabuli

Co se váží, měří a odměřuje 1.Škrtni, co do souboru nepatří: hruška, sirup, cukr, mrkev, sůl, látka, džus voda, olej, ocet, jablko, aviváž, koberec, nafta papír, písek, záclona, okno, hřiště, mléko Na litry, decilitry a hektolitry odměřujeme: Na kilogramy a gramy vážíme: Na metry a centimetry měříme:

2. Přiřaď správnou jednotku k obrázku a řekni, zda to vážíme, měříme nebo odměřujeme: 5 kg 3 dl 250 g 2 m 30 cm 100 hl 60 km10 l

3. Přiřaď k obrázkům správnou jednotku: 36 kg 4 kg85 kg 50 l ½ l 10 l 4 m 50 m 15 cm

7 m 2 l15 kg

4. Rozděl předměty podle toho, jestli je vážíme, měříme nebo odměřujeme: MĚŘÍME ODMĚŘUJEME VÁŽÍME

Citace: použité ilustrace : Řešení: 1.Na kg a g vážíme: hruška, sirup, cukr, mrkev, sůl, látka, džus Na l odměřujeme: voda, olej, ocet, jablko, aviváž, koberec, nafta Na m a cm měříme: papír, písek, záclony, okno, hřiště, mléko 2. Brambory – 5kg, konev – 10 l, máslo – 250 g, koberec – 2 m, limonáda – 3 dl, auto – 60 km, cisterna – 100 hl, pravítko – 30 cm 3. Miminko – 4 kg, sportovec – 85 kg, dívka – 36 kg Pivo – ½ l, kbelík – 10 l, sud – 50 l Nitě – 50 m, kláda – 4 m, sešit – 15 cm Dům – 7 m, bedna mrkve – 15 kg, mléko – 2 l 4. Vážíme: salám, balík, koření, jablka Měříme: skříň, látka, cesta, strom Odměřujeme: ocet, limonáda ve džbánu, nápoj v plechovce, velikost hrnce