DIRECT MARKETING POSÍLENÍ ZNAČKY NA ZAHRANIČNÍM TRHU MIROSLAV NEČAS.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podnikové informační systémy Úvod
Advertisements

Informační systémy a technologie
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_03_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_180 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Oracle BI APPS Oracle BI Applications are complete, pre-built BI solutions that help people at all levels of an organization better understand how their.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Heterogenní serverové prostředí, správa, bezpečnost a interoperabilita Jak zajistit interoperabilitu v hererogenním serverovém prostředí? Jak spolupracuje.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_20_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jak mohou PR agentury pomoci MSP a lze jejich přínos změřit?
Transport (8. ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
World Trade Crisis 2008 Ondřej Hornig © World Trade Crisis 2008 Started –In September 2008 –At Wall Street stock exchange –By overrated credits.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK448 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník.
Brix, Ltd.. Selling cosmetics products and offering cosmetics services.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Oracle BI APPS Oracle BI Applications are complete, pre-built BI solutions that help people at all levels of an organization better understand how their.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Umísťování investic a podnikatelských záměrů URBIS INVEST 25. dubna 2012 Ing. Martin Kešner vedoucí Oddělení umístění projektů CzechInvest.
Mass media and advertising Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_16_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_09_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_06.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
CENA - PRICE - PREZZO - PRIX - PREIS - PRECIO Jitka Dvořáková duben 2015.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Complaints 06C16 AutorLadislava Pechová Období.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
FUTURE - GOING TO, FUTURE - USING PRESENT CONTINUOUS, FUTURE PLANS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
2014 Výukový materiál GE Tvůrce: Mgr. Šárka Vopěnková Tvůrce anglické verze: ThMgr. Ing. Jiří Foller Projekt: S anglickým jazykem do dalších předmětů.
PRESENT PERFECT - EXPERIENCE + EVER, NEVER, YET, JUST, ALREADY, CLOTHES Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Ministerstvo zahraničních věcí České republiky Sekce Ekonomická Ing. Ivan Jukl, MBA Selected issues in international business.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
INTEGRATED RESCUE SYSTEM Střední průmyslová škola Hranice Mgr. Radka Vorlová 02_Integrated Rescue System CZ.1.07/1.5.00/
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 BRITISH vs. AMERICAN ENGLISH (presentation) Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuModerní škola Název školyStřední hotelová škola, s.r.o., Floriánské nám. 350, Kladno PředmětAnglický.
Tutorial:Business Academy Topic: Stock in trade Prepared by:Ing. Marcela Zlatníková Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je.
Driving around the USA Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: The USA Datum vytvoření
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaII/2 Sada 01 AnotaceMédia.
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Washington DC and New York
Název vzdělávacího materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Digitální učební materiál
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Metodický postup práce
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Business intelligence shapes security
Ministry of Labour and Social Affairs,
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_09_25_Have to
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Informační systémy podnikové systémy CRM
Introduction to MS Dynamics NAV (Return Management)
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_10_25_Future Tenses Going to
VY_32_INOVACE_Spo_II_03 Words: Family
Transkript prezentace:

DIRECT MARKETING POSÍLENÍ ZNAČKY NA ZAHRANIČNÍM TRHU MIROSLAV NEČAS

DIRECT MARKETING Adresné oslovení Různé komunikační kanály  Telemarketing  Direct Mail  ing  Obchodní zástupci Cílený výběr

CÍLOVÁ SKUPINA TRH Cílová skupina TRH Cílová skupina

VÝHODY DM Selektivní oslovení Individuální přístup k zákazníkovi Zpětná vazba Měřitelná odezva Přímý ekonomický přínos

NEVÝHODY DM Selektivní oslovení Práce s individuálními daty

SÍLA ZNAČKY

DM & ZNAČKA Pozitiva  Individuální přístup k zákazníkovi  Zpětná vazba  Jednoduše měřitelná odezva  Přímý ekonomický přínos Negativa  Selektivní oslovení  Práce s individuálními daty

VHODNÉ APLIKACE Úzká cílová skupina Produkt „na míru“

BRITISH TELECOM Produkt: Zahraniční hlasové služby  Úzká cílová skupina  Individuální přístup k zákazníkovi DM: Telemarketing + sales  Selektivní oslovení  Zpětná vazba  Přímý ekonomický přínos

3 OTÁZKY DM Co?  Produkt  Benefity Komu?  Cílová skupina  Požadavky Jak?  Benefity produktu X požadavky zákazníka

DELL COMPUTER Produkt: Podnikový server  Úzká cílová skupina  Individuální přístup k zákazníkovi DM: Direct Mail + Follow-up-Call  Selektivní oslovení  Technická dokumentace  Zpětná vazba  Přímý ekonomický přínos

VÝBĚR PARTNERA Co? Jaký produkt, kde nabízet  Výzkumná agentura Komu?  Cílová skupina Jak?  Benefity produktu X požadavky zákazníka

THE PRESENT SITUATION Target Group Business and Individuals Business Banking Group Consumer Banking Credit Cards CitiBusiness External Call CentersDirect Sales AgentsTelesales Personal BankersCitiPhone Several subjects sell Citibank products (CP, TS, ECC, DSA, PB)

EXAMPLE OF TELEMARKETING RES Yellow pages - Business Yellow pages - Individuals Registers Positive contacts 500 Leads 200 Applications 100 Accounts

MULTIPLE CAMPAIGNS 100 Accounts Registers 100 Accounts Registers 100 Accounts Registers 100 Accounts Registers 100 Accounts Registers 100 Accounts RES Yellow pages - Business Yellow pages - Individuals

Each subject wants to get the best incentive NEGATIVE IMPACTS OF THE PRESENT SITUATION Several subjects sell Citibank products (DSA, PB, ECC, TS, CP) Each subject is rated according to the number of gained clients Each subject uses its own database Each subject do its best to get as many clients as possible Each subject address the multitude of people Several subjects uses often the same contacts Costs per acquisition are uselessly high Citibank brand is damaged Citibank do not manage databases

Each subject wants to get the best incentive NEGATIVE IMPACTS OF THE PRESENT SITUATION Several subjects sell Citibank products (DSA, PB, ECC, TS, CP) Each subject is rated according to the number of gained clients Each subject uses its own database Each subject do its best to get as many clients as possible Each subject address the multitude of people Several subjects uses often the same contacts Costs per acquisition are uselessly high Citibank brand is damaged Citibank do not manage databases Verified databases are incomparable Each subject verifies data through DM Subjects can't participate on verified database CPA can't be lowered down

Each subject wants to get the best incentive CAUSES OF NEGATIVE IMPACTS Several subjects sell Citibank products (DSA, PB, ECC, TS, CP) Each subject is rated according to the number of gained clients Each subject uses its own database Each subject do its best to get as many clients as possible Each subject address the multitude of people Several subjects uses often the same contacts Costs per acquisition are uselessly high Citibank brand is damaged Citibank do not manage databases Verified databases are incomparable Each subject verifies data through DM Subjects can't participate on verified database CPA can't be lowered down

CPA is lowered down Costs per acquisition are uselessly high Citibank brand is damaged Citibank brand is not damaged Costs per acquisition are more efficient Each subject wants to get the best incentive NEGATIVE IMPACTS ELIMINATION Several subjects sell Citibank products (DSA, PB, ECC, TS, CP) Each subject is rated according to the number of gained clients Each subject uses its own database Each subject do its best to get as many clients as possible Each subject address the multitude of people Several subjects uses often the same contacts Citibank do not manage databases Verified databases are incomparable Each subject verifies data through DM Subjects can't participate on verified database Each subject uses central database Each subjects uses unique contacts Citibank manages databases Databases are comparable Subjects participate on verified database

Databases are comparable Each subject uses central database Citibank manages databases NEGATIVE IMPACTS ELIMINATION CPA can't be lowered down CPA is lowered down Costs per acquisition are uselessly high Citibank brand is damaged Citibank brand is not damaged Costs per acquisition are more efficient Each subject wants to get the best incentive Several subjects sell Citibank products (DSA, PB, ECC, TS, CP) Each subject is rated according to the number of gained clients Each subject do its best to get as many clients as possible Each subject address the multitude of people Several subjects uses often the same contacts Each subject verifies data through DM Subjects can't participate on verified database Each subjects uses unique contacts Subjects participate on verified database

COMPARABLE DATABASES Databases have different structure Some data are not structured Data sources are incomparable Databases are not complete Data actualization differs Data sources Transferring data to unified structure Unique ID assignment Reduplication Data actualization Data processing Data are in unified structure Each data has unique ID Data are continuously actualized Central Register Databases are comparable Citibank manages databases Each subject uses central database

DATA MANAGEMENT Citi Register Central Register Business Banking Group Credit CardsConsumer BankingCitiBusiness WWW tool Databases are comparable Citibank manages databases Each subject uses central database

DIRECTMAIL CAMPAIGN Citi Register Central Register Business Banking Group Credit CardsConsumer BankingCitiBusiness WWW tool Databases are comparable Citibank manages databases Each subject uses central database

BUSINESS MODEL Citi Register Central Register Business Banking Group Credit CardsConsumer BankingCitiBusiness WWW tool Central Register Citi Register WWW tool