1 Internet a marketing pracovních příležitostí. 2 Informace o trhu práce 1.aktivita ekonomicky výdělečných lidí na trhu práce roste 2.aktivita zaměstnavatelů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

Genderový audit nástroj pro vyhodnocování prosazování genderové rovnosti na úrovni organizace orientován spíše na organizaci jako takovou než na dopady.
Obsah prezentace O společnosti LMC Reference Trend na trhu práce
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky (veškeré základní poplatky jdou na vrub RK).  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování.
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
– personální server Dobrý den, dovolujeme si Vám touto cestou představit personální server HledámPráci.cz. HledámPráci.cz.
Význam informací v podnikání
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Proškolení studentů k projektu Inovace a podpora praxí VŠPJ
EU a investice do lidských zdrojů Úřad práce v Liberci Oddělení implementace projektů ESF.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY - Pevný bod ve světě podnikání KRAJSKÁ HOSPODÁŘSKÁ KOMORA LIBEREC Od počátečního vzdělávání k dalšímu vzdělávání
Žít či nežít virtuální životy? Martin Dvořák beVirtual, s.r.o. Brno,
TRH PRÁCE V ROCE 2015 Mgr. Jan Záruba Ing. Jiří Halbrštát KA Director
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Integrovaná střední škola technická a ekonomická Sokolov Cheb 23. června 2010 Jednoty 1620, Sokolov.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu Ing. Petra Semeráková, manažerka projektu.
1 Zaměstnávání zahraničních občanů na území České republiky Věra Kolmerová vedoucí oddělení zahraniční zaměstnanosti EURES manažer Praha – MPO,
Strategické marketingové plánování. umožňuje přesnější formulování cílů, možnosti firmy zohledňuje měnící se marketingové příležitosti vede k lepší koordinaci.
Představení portálu Čeknito / přední pozice na slovenském a českém internetu více jak registrovaných uživatelů rychle rostoucí komunita.
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
© 2008 Autodesk Autodesk – Školství je naší prioritou firemní, regionální i národní Josef Švenda Sales Development Director, EMIA Emerging Countries.
1 Jak vám můžeme pomoci my?. 2 Proč se LMC angažuje v zaměstnávání OZP Chceme být opravdovým leaderem a přinášet přidanou hodnotu Portály Prace.cz a Jobs.cz.
Zdeněk Pospíšil. Mezinárodní obchodní značka, pod kterou japonská firma Panasonic Corporation prodává své výrobky z oblasti domácí elektroniky. Vznikla.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
TALENT MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ EQUINOX EUROPE, Ltd., Ludmila Šimková, Sales Manager.
Obchodní akademie Neveklov se představuje 2 Obchodní akademie Neveklov.
EurActiv.cz Informační portál o dění v Evropě. PREZENTACE INFORMAČNÍHO PORTÁLU EURACTIV.CZ Obsah Co je EurActiv.cz? Info o EurActiv.com Obsahová struktura.
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
Telefónica O2 - informační a komunikační řešení
Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Accenture, its logo, and High Performance Delivered are trademarks of Accenture. Představení společnosti.
Czech Business Center Regensburg- Místo pro česko- německou spolupráci
Reklamní pozice portálu Čeknito 09 / Page views Prohlížení videí Počet návštěv Unikátní.
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
SOCIÁLNÍ FIRMA. Od roku 1990 usiluje o integraci osob s postižením do běžného života Podporuje: –bezbariérovou individuální dopravu, –služby osobní asistence,
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
1 Adresář exportérů. 2 Bezplatná, ale značně omezená prezentace firmy:  základní identifikační a kontaktní údaje  Anotace (max. 250 znaků)  popis činnosti.
Jak vybrat ty správné zaměstnance? Bronislava Plesníková, CSR Manager LMC s.r.o.
HLAVNÍ CÍL PROJEKTU Zlepšit podmínky pro výuku strojírenských oborů.
Adresář e xportérů Tomáš Kotiš Podpora státu českým exportérům, 14. ledna 2009.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
IKT SOCIÁLNÍ SÍTĚ Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Cacio Otázky z personalistiky pro IT Manažery: Jak vybrat vhodné pracovníky.
Cesta k uplatnění na trhu práce
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
Firemní klima jako nástroj HR marketingu
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Atraktivní zaměstnavatel
ing. Zdeněk Vršník, Hospodářská komora ČR
Metodika a koordinace kariérového poradenství v JMK
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
ABC, s.r.o. Josef Novák 2/24/2019.
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
ABC, s.r.o. - nabídka 2006 Josef Novák
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

1 Internet a marketing pracovních příležitostí

2 Informace o trhu práce 1.aktivita ekonomicky výdělečných lidí na trhu práce roste 2.aktivita zaměstnavatelů na trhu práce roste 3.reakce na pozice jsou „na zkoušku“ 4.vybírá si kandidát, nikoliv firma – podle čeho se bude rozhodovat? klíčová je značka firmy jako zaměstnavatele

3

4

5 Naše servery

6

7 Kde inzerují? kariérní sekce firemních stránek pracovní portály oborové servery tam, kam se podaří proniknout

8 Další možnosti firemní design zvýraznění ve výpisu upoutávky „elita“ na titulní stránce bannery videa kontextová reklama komunitní servery (LinkedIn, Lide.cz)

9 Co bude dál Co řešíme :  další role pracovních serverů  vliv Inet komunit na nábor  nabídka/poptávka na trhu práce a role marketingu  user-generated content  user profiling, behaviorální modely  tříštění mediálního trhu a nabídky uplatnění

10 Děkuji za pozornost LMC s.r.o. Lighthouse Towers Jankovcova 1569/2c Praha 7 Czech Republic Petr Šrámek