1 Internet a marketing pracovních příležitostí
2 Informace o trhu práce 1.aktivita ekonomicky výdělečných lidí na trhu práce roste 2.aktivita zaměstnavatelů na trhu práce roste 3.reakce na pozice jsou „na zkoušku“ 4.vybírá si kandidát, nikoliv firma – podle čeho se bude rozhodovat? klíčová je značka firmy jako zaměstnavatele
3
4
5 Naše servery
6
7 Kde inzerují? kariérní sekce firemních stránek pracovní portály oborové servery tam, kam se podaří proniknout
8 Další možnosti firemní design zvýraznění ve výpisu upoutávky „elita“ na titulní stránce bannery videa kontextová reklama komunitní servery (LinkedIn, Lide.cz)
9 Co bude dál Co řešíme : další role pracovních serverů vliv Inet komunit na nábor nabídka/poptávka na trhu práce a role marketingu user-generated content user profiling, behaviorální modely tříštění mediálního trhu a nabídky uplatnění
10 Děkuji za pozornost LMC s.r.o. Lighthouse Towers Jankovcova 1569/2c Praha 7 Czech Republic Petr Šrámek