Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc 12. 9. 2013 & průběžné výsledky Kompetence pro život.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

ZELENÝ KOMPAS VZDĚLÁVÁNÍ PRO ZÁKLADNÍ A STŘEDNÍ ŠKOLY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ DOVEDNOSTÍ ŠETRNÝCH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ.
Gymnázium Vítězslava Nováka v Jindřichově Hradci Vítejte u prezentace akce „Ne moc médií“ Hana Hančová 2007.
Export dat, vytvoření tabulek a grafů na
Vykazování věcných aktivit v rámci MZ Datum: Zpracovala: Mgr. Mária Borovská „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Moravskoslezském.
Někdy je dobré se zastavit a zamyslet se nad životem Všem mým přátelům.
LETNÍ ŠKOLA PRO TUTORY Monika Všetulová Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci akademie distančního vzdělávání.
Hodnocení ředitelů je potřebné. kvalita školy kvalita školy zpětná vazba zpětná vazba plánování dalšího rozvoje plánování dalšího rozvoje podklad pro spravedlivé.
Vzájemná hospitační činnost
ZŠ KUNRATICE ZÁSTUPCE ŘEDITELE PRO ROZVOJ KVALITY PEDAGOGICKÉ PRÁCE MgA. Bc. Olga Králová Foto školy.
Pro ty co mám ráda Lidé přicházejí do našich životů z nějakého DŮVODU, na určité OBDOBÍ anebo na CELÝ ŽIVOT. Když je budeme umět rozlišovat, tak budeme.
OTEC A SYN mezigenerační vzdělávání v podnikání TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Aerodynamický tunel Střední škola letecká Kunovice,
FINANČNÍ GRAMOTNOST. COFET x finanční gramotnost Vzdělávací materiály Kurzy Semináře, konference Mediální kampaň Projekty.
„Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie“
Základní škola Svitavy
Realizované projekty ESF Další vzdělávání učitelů přírodovědných předmětů Nové přístupy k využití ICT ve výuce přírodovědných předmětů na ZŠ Nové přístupy.
Dopis od Boha.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
1 Úvod do modulu: Evaluace distančního vzdělávání Miroslava Dvořáková Olomouc 2007 akademie distančního vzdělávání.
Workshop - gymnázium Hladnov
SLAVNOSTNÍ UKONČENÍ PROJEKTU. MODERNIZACE VZDĚLÁVÁNÍ – ŠANCE LEPŠÍHO PRACOVNÍHO UPLATNĚNÍ CZ.1.07/1.2.33/
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
Rozdílné vnímání rizikovosti netolismu žáky a pedagogy.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
PROJEKT: „VÝUKA MATEMATIKY POMOCÍ APLIKACÍ Z REÁLNÉHO ŽIVOTA ANEB MATEMATIKA NENÍ VĚDA“ REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU - CZ.1.07/1.1.34/ Pilotní ověření.
Závěrečný seminář projektu PERUN SPONA: Jihomoravské centrum pro mezinárodní mobilitu z.s.p.o. Klára Papalová 4. června
Rosteme spolu Občanské sdružení AVE – ZŠ a SŠ v Moravskoslezském a Olomouckém kraji.
Rozdíl je v lidech Festival vzdělávání LABYRINT , Janáčkova konzervatoř, Ostrava Rozdíl je v lidech Informační seminář o projektu Tento.
SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
Název projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE.
Centrum ekonomického vzdělávání v Olomouckém kraji Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ Ing. Josef Peškar Obchodní akademie, Mohelnice, Olomoucká.
INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE Modernizací a inovací výuky k rozvoji klíčových kompetencí žáků Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.06/ Poskytovatel.
1)O projektu Můj dům, moje město Organizátoři Organizátoři Obsah projektu, aktivity Obsah projektu, aktivity Časový harmonogram Časový harmonogram Výstupy.
Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava & průběžné výsledky Kompetence pro život.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
Vzdělávání ředitelů středních škol kraje Vysočina Zkrácený název „Ředitel“ „Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš co ochutnáš....“ Forest Gump.
Analýza potřeb v území Pardubického kraje Pracovní tým k platformě Kariéra a celoživotní vzdělávání Podpora kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
Hrajeme si s eTwinningem PRAMEŇÁCI, ZŠ A MŠ PRAMENY, KARVINÁ.
Monitorování projektu „Podpora technického a přírodovědného vzdělávání v Olomouckém kraji“, reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
Vzdělávací materiál Mgr. Kristýna Dvořáková. Co může být ? Pracovní list pro žáka Prezentace DUM Didaktická pomůcka Příprava na hodinu Písemná práce Osmisměrka.
MKV – 400x na českých školách Zahájení projektu: Ukončení projektu:
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
Profesionalizace práce koordinátorů EV ve školách Olomouckého kraje
Podpora krajského akčního plánování
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Implementační projekt KAP
Dva jsou víc než jeden CZ.1.07/1.2.23/
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE Čtenářská a matematická gramotnost Andrea Nytrová
ANALÝZA POTŘEB NA ŠKOLÁCH – Výstupy z Dotazníkového ŠETŘENÍ
Kompetence pro život & průběžné výsledky.
SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace
Kompetence pro život & průběžné výsledky.
Práva dítěte Výchova k občanství
Název operačního programu:
Kompetence pro život & průběžné výsledky.
Datová opora pro nastavení cyklu kvality
PSB_999 Seminář studentské psychologické organizace
Setkání s řediteli zapojených škol KIPR
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
Vzdělávací systém v Olomouckém kraji
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Vítejte na třetí místní konferenci
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Složení centra. Složení centra Cíl: síť - spolupráce Proškolení pedagogů pro práci s nadanými Identifikace. Tvorba struktury práce s nadanými na škole.
Aerodynamický tunel Střední škola letecká Kunovice,
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Transkript prezentace:

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc & průběžné výsledky Kompetence pro život

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc Zapojení pedagogů ZŠ a SŠ 700

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc N (celek)=694 N (OL a ZL kraj)=69 Zapojení pedagogů ZŠ a SŠ

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc Zapojení pedagogů ZŠ a SŠ N (celek)=694 N (OL a ZL kraj)=69

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc N = 694 Zapojení pedagogů ZŠ a SŠ

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc Zapojení žáků ZŠ a SŠ Počet žáků, s nimiž pedagogové již ověřovali aktivity (podepsaní na prezenční listině):

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc Zpětná vazba od žáků ZŠ a SŠ

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc Zpětná vazba od zapojených žáků celkový soubor

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc Zpětná vazba od zapojených žáků

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc Zpětná vazba od zapojených žáků celkový soubor

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc Zpětná vazba od zapojených žáků N = 7010

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc Střípky z dotazníků  „Byla to zábava a víc jsme se naučili.“  „Méně se stydím mluvit před ostatními.“  „Dozvěděl jsem se, že život není lehký.“  „Musela jsem trošku přemýšlet, což obvykle nedělám.“  „Dozvěděla jsem se něco, co jsem předtím nevěděla.“  „Pošlete další listy, chci další práci!“  „Hodně jsme se jako tým sblížili.“  „Musel jsem plně důvěřovat svému navigátorovi.“  „Musela používat své znalosti z předešlých hodin.“  „Rozvinul jsem zakrnělou část svého mozku vymýšlející kraviny.“

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc Zpětná vazba od pedagogů

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc Zpětná vazba od zapojených pedagogů

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc Zpětná vazba od zapojených pedagogů N = 576

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc Zpětná vazba od zapojených pedagogů N = 576

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc Zpětná vazba od zapojených pedagogů N = 576

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc Zpětná vazba od zapojených pedagogů N = 576

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc Zpětná vazba od zapojených pedagogů N = 576

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc Zpětná vazba od zapojených pedagogů N = 576

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc Děkuji za pozornost