NÁZEV ŠKOLY:Základní škola Dolní Benešov,přísp.organ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
- X>=-4 + Program, který po zadání n čísel určí počet čísel, která jsou v intervalu
Advertisements

Mocniny – druhá odmocnina – příklady – 1
Z CELÁ ČÍSLA NÁSOBENÍ, DĚLENÍ 15 . ( - 22) -16 : (-2)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p. o
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
* Druhá odmocnina Matematika – 8. ročník *
* Druhá mocnina Matematika – 8. ročník *
* Třetí odmocnina Matematika – 8. ročník *
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Matematika – 8.ročník Třetí mocnina
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:IV/2Č. materiálu:VY_ 4 2_INOVACE_.
* Třetí mocnina Matematika – 8. ročník *
Z CELÁ ČÍSLA POROVNÁVÁNÍ -8 < > - 22.
Matematika – 8.ročník Druhá mocnina
Druhá odmocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento.
 př. 2 Jsou dány vektory u=(4;-1;2), v=(0;5;6), w=(s;t;5). Určete souřadnice s, t vektoru w, jestliže víte, že vektor w je kolmý k vektoru u i k vektoru.
Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Mocniny Výpočet obsahu čtverce Kolik má čtverec hvězdiček? Výpočet objemu.
Algoritmizace a programování Procvičování. Příklady Sestavte program pro výpočet obvodu a obsahu obdélníka Sestavte program pro výpočet obvodu a obsahu.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Mgr. Renáta Burdová Název prezentace (DUMu): 4.4 – 4.5 Nerovnice v podílovém tvaru, definiční obor log. funkce Název.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_16 Elektrický.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_15 Odraz.
NÁZEV ŠKOLY Autor NázevVY_32_INOVACE_01_téma Téma Číslo projektu NÁZEV ŠKOLYZákladní škola Kolín V., Mnichovická 62 AutorMgr. Aleš Polívka NázevVY_32_INOVACE_04_AJ4.
Druhá mocnina a odmocnina VY_32_INOVACE_077_Druhá mocnina a odmocnina.
Matematika – 8.ročník Mocnina se základem 10
Druhá mocnina a odmocnina
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_01 Mechanická.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_16 Značky.
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Odmocniny
Výpočty s mocninami Počítáme výměru pole. Vypočteme velikost pozemku.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_14 Mechanické.
Název školy: Základní škola Městec Králové
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Dolní Benešov, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_08 Jaderná energie-test
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_06 Zákony.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_34_PRVOUKA
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_10 Síla a její měření-test
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Mocniny - úvod Mgr. Jiřina Sirková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_15 Jednotky.
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_07Délka,hmotnost-test
Odmocniny Mgr. Jiřina Sirková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Dolní Benešov, přísp. organ.
Desetinná čísla HRA.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_04 Vnitřní.
Druhá mocnina a odmocnina
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_19_Tělesa
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_17 Mechanické.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_20 Síly.
5 DRUHÁ ODMOCNINA.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY:Základní škola Dolní Benešov,přísp.organ. AUTOR: Mgr. Libuše Widlová NÁZEV: VY_32_Inovace_05_Matematika 8. a 9.r. TEMA: druhé mocniny a odmocniny– procvičování zpaměti ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.1262

anotace Práce slouží k zopakování druhých mocnin a odmocnin. V závěru žáci vyplní test, který ověří jejich zvládnutí učiva.

Druhá mocnina 12 = 1 . 1 = 1 92 = 81 22 = 2 . 2 = 4 102 = 100 32 = 3 . 3 = 9 112 = 121 42 = 16 122 = 144 52 = 25 132 = 169 62 = 36 142 = 196 72 = 49 152 = 225 82 = 64

Při druhé mocnině platí: 1 - počet nul se zdvojnásobí 102 = 100 1002 =10000 1202 = 14400 2 – počet desetinných míst se zdvojnásobí 0,12 = 0,01 0,012 = 0,0001 0,0072 = 0,000049

Úkol č.1 – zadání z levé strany spojte s výsledky na pravé straně, výsledek, který zbude zakroužkujte 0,121 1,52 0,0169 92 36 0,132 1,21 2,25 162 122 256 0,82 81 9 0,72 62 0,49 144 1,12 32 0,64

Úkol č.1 – zadání z levé strany spojte s výsledky na pravé straně; výsledek, který zbude, zakroužkujte 0,121 1,52 0,0169 92 36 0,132 1,21 2,25 162 122 256 0,82 81 9 0,72 62 0,49 144 1,12 32 0,64

Úkol č.2 – zadání z levé strany spojte s výsledky na pravé straně, dvě čísla zbudou (pozn.± znamená přibližně) 144 0,09 1 10 100 2,25 0,03 1,5 ±15,8 1 0,3 2 250 12

Úkol č.2 – zadání z levé strany spojte s výsledky na pravé straně, dvě čísla zbudou (pozn.± znamená přibližně) 144 0,09 1 10 100 0,03 2,25 1,5 ±15,8 1 0,3 2 250 12

Úkol č.3 – zadání z levé strany spojte s výsledky na pravé straně, výsledek, který zbude zakroužkujte 22500 602 1,32 14400 0,092 1,69 0,62 12002 250 12100 3600 0,64 1202 0,802 2500 502 16900 0,142 0,36 1502 0,0081 0,0196 1102 1302 1440000

Úkol č.3 – zadání z levé strany spojte s výsledky na pravé straně, výsledek, který zbude zakroužkujte 22500 602 1,32 14400 0,092 1,69 0,62 250 12002 12100 3600 0,64 1202 0,802 2500 502 16900 0,142 0,36 0,0081 1502 0,0196 1102 1302 1440000

Úkol č.4 – zadání z levé strany spojte s výsledky na pravé straně, číslo, které zbude zakroužkujte 1,2 1,44 0,01 110 0,0169 90 0,01 0,81 6,25 0,9 12100 0,1 8100 0,13 0,0001 2,5 0,169

Úkol č.4 – zadání z levé strany spojte s výsledky na pravé straně; číslo, které zbude, zakroužkujte 1,2 1,44 0,01 110 0,0169 90 0,01 0,81 6,25 0,9 12100 0,1 8100 0,13 0,0001 2,5 0,169

Úkol č.5: proveďte odhady, spojte dvojice, které k sobě patří ±1,7 0,812 6,12 ±37 0,452 ±0,2 ±85 ±72 1,322 8,52 ±0,65 9,22

Úkol č.5: proveďte odhady, spojte dvojice, které k sobě patří ±1,7 0,812 6,12 ±37 0,452 ±0,2 ±85 ±72 1,322 8,52 ±0,65 9,22

Test- určete zpaměti Skupina A Skupina B 142 = 152 = 1,22 = 1102 = 13002 = 1,32= 0,92 = 0,062 = 4900 = 1960000= 2,25 = 0,49 =

Test- výsledky Skupina A Skupina B 142 = 196 152 = 225 1,22 = 1,44 1102 =12100 13002 = 1690000 1,32= 1,69 0,92 = 0,81 0,062 = 0,0036 4900 = 70 1960000 =1400 2,25 = 1,5 0,49 = 0,7

Test - hodnocení Správný výsledek = 1 bod 6b - 1 5b - 2 4-3b -3 2b - 4 1-0b -5

Citace Text je tvořen autorem materiálu 2.10.2012