Gymnázium, třída Kapitána Jaroše 14, Brno Nutriment for the athletes Author: Petr Jareš.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
APPLE STORE PRIMA, S. R. O.
Advertisements

Content Something about me Basic things about Czech Republic
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř
31.1 Druhá a třetí mocnina Úkol:
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_06_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Pracovní list - pro tisk Vloženo z stress.pptx Začátek.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Číslo PL: 0115 – 9BPresent perfect revision Autor:Jiří Vondráček Cílová skupina:žáci 9.roč. Klíčové kompetence: výklad a pochopení gramatického jevu Očekávané.
Tázací dovětky – 8. ročník ZŠ
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
London 2012 VY_32_INOVACE_3B2 G ymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / After Hours 06B6 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníListopad.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Unrestricted / © Siemens AG All Rights Reserved. Version 1.0, DF FA S SUP FA Typy os integrovaných v S Introduction This animation is meant.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Present Perfect Tense and Past Simple Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Traffic Rules, Principles of Safe Driving, Safety Features (Pravidla silničního provozu, zásady bezpečnosti silničního provozu, prostředky aktivní a pasivní.
Prague is the capital and largest city of the Czech Republic The city is home to about 1.3 million people Flag of Czech Republic.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Virus Authors (alphabetically): Hrubý Jakub Moráň Lukáš Sasínek Filip Gymnázium, třída Kapitána Jaroše 14, Brno.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Martina Jílková Název materiálu: VY_22_INOVACE_AJ.5.Jíl.29_Timetable Datum:
ANOTACE: Prezentace je určena žákům pátých tříd ke zopakování a rozšíření učiva o určování času v angličtině. Žáci si nejdříve zopakují určování hodin.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_ANJ35 Název školy SPŠ a.
Závěrečná maturitní práce BRITISH COLUMBIA THE PROVINCE OF NATURAL BEAUTY Author:Zdeňka Ruská Supervisor:Mgr. Sylva Zvolská Gymnázium, třída Kapitána Jaroše.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_13_London (13) Téma: 4C_Aj 7.tř.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
Jan Ledvina 3.C Stem cells. Definition Stem cells are prime undifferentiated cells which have two main abilities. 1. They are immortal 2. They are undiferentiated.
The influence of music on people Graduation thesis Petra Palínková 2015.
Legal and „soft“ drugs harmful effects and situation in the Czech Republic Klára Fialová 3.C Klára Fialová 3.C
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Petra Skotnicová TEAM SPORTSINDIVIDUAL SPORTS TEAM SPORTS INDIVIDUAL SPORTS baseball cross-country.
Introduction of infinity to students of grammar schools Tereza Dolečková.
Time Prepositions Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
ATTITUDES TO RELIGION AND SPIRITUALITY IN BRNO Filip Lamparter 3.A.
TRAINING HORSES FOR “VELKÁ PARDUBICKÁ“ RACE final graduation work Koumalová Kateřina III. A Brno 2014.
ČOV - Brno Vojtěch Nohel, 3.C.
PICTURES FOR DESCRIPTION
VY_22_ INOVACE_27_ ANGLICKÝ JAZYK 5
Digitální učební materiál
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Receptivní řečové dovednosti
A healthy life with wine
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Petr Michálek Datum konání:
Anna Vildomcová Datum konání:
Present Perfect VY_22_INOVACE_01_35
Transkript prezentace:

Gymnázium, třída Kapitána Jaroše 14, Brno Nutriment for the athletes Author: Petr Jareš

Table of contens 1.Introduction 2.Physiology 3.Composition of nutriment 4.Rules for creating a diet 5.Conclusion

Physiology The body works in two systems: –anaerobic (high excercise intensity) –aerobic (low excercise intensity) Hormones: –anabolic (help build tissue) –katabolic (reduce tissue for acquirement energy)

Composition of nutriment Carbohydrates Proteins Fats Vitamins and minerals

Liquids Two hours before the excercise : ml of liqud 20 minutes before the excercise : ml of liquid During the excercise : ml of liquid every hour After the excersice : ml for each kilogramme lost during the excercise

Rules for creating a diet Basal metabolism (BMR) Men: BMR = 66 + (13,7 x weight in kg) + (5 x height in cm) – (6,8 x age in years) Women: BMR = (9,6 x weight in kg) + (1,8 x height in cm) – (4,7 x age in years)

BMR x 1,375 for light activity (1-3 days per week) BMR x 1,55 for middle intensive activity (3-5 days per week) BMR x 1,75 for very intensive activity (6-7 days per week) BMR x 1,9 for extremely intensive activity or very though physical work or hard two-phase training

Thank you for your attention

Resources SKOLNIK, Heidi a Andrea CHERNUS. Výživa pro maximální sportovní výkon: správně načasovaný jídelníček. 1. vyd. Praha: Grada, ISBN FOŘT, Petr. Co (ještě) nevíte o výživě (i ve sportu): doplněno ukázkovými recepty. 2. vyd. Pardubice: Svět kulturistiky, 2011, 190 s. ISBN KOPEC, Karel. Zelenina ve výživě člověka. 1. vyd. Praha: Grada, ISBN GRILLPARZEOVÁ, Marion. Hubnutí s pocitem štěstí. 1. vyd. Svojtka, ISBN [cit ] [cit ] oje-a-pitny-reim-pi-sportu&catid=74%3Adoporuceni-pro-zlepseni- vykonu&Itemid=252&lang=cs [cit ] [cit ]