Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.3007 Šablona č.: III/2 Sada č.: 2 Datum vytvoření: 5.10.2011 Datum ověření: 2.11.2011 Pro ročník: šestý Vzdělávací.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sčítání a odčítání desetinných čísel
Advertisements

VY_32_INOVACE_M.5.19-Desetinná čísla-prezentace
HODINA ZAČÍNÁ M A T E M A T I K A.
Odčítání v druhé desítce bez přechodu
název šablony: zaměření VM: autor VM: období vytvoření VM: anotace:
PŘIROZENÁ ČÍSLA. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:IV/2Č. materiálu:VY_42_INOVACE_.
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
Název Slovní úlohy řešené soustavou rovnic 2 Předmět, ročník
Téma: Odčítání desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_089.
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Odčítání desetinných čísel
Sčítání desetinných čísel
71.1 Sčítání desetinných čísel Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Autor: Mgr.
72.1 Odčítání desetinných čísel
Procenta – obchod VY_42_INOVACE_33_01. Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název.
Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona č.: III/2 Sada č.: 2 Datum vytvoření: Datum ověření: Pro ročník: šestý Vzdělávací.
Projekt – sčítání, odčítání a násobení desetinných čísel, desetinná čísla v praxi VY_42_INOVACE_05_01.
Zápis slovních úloh VY_32_INOVACE_28_Zapis_slovnich_uloh Matematika - 3. ročník Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_07_01_slovní úloha Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Pořadové číslo projektu Šablona č.: III/2
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
zpracovaný v rámci projektu
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Digitální učební materiál
Pořadové číslo projektu Šablona č.: III/2
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_101_M6
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Jméno autora výukového materiálu
Opakování Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_92_M7
Pořadové číslo projektu Šablona č.: III/2 Sada č.: 2 Datum vytvoření:
Materiál je připraven pro práci s interaktivní tabulí.
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Sčítání a odčítání do 100 Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá Autor: Mgr. Ivana Pavlíčková Název: VY_32_INOVACE_19_Scitani a odcitani do.
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sčítání a odčítání desítek do 100
Zaokrouhlování čísel Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
VÝRAZ S PROMĚNNOU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Desetinná čísla HRA.
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Matematika 2. ročník - sčítání a odčítání Název materiálu
Transkript prezentace:

Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona č.: III/2 Sada č.: 2 Datum vytvoření: Datum ověření: Pro ročník: šestý Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor - předmět: Matematika Tematický okruh: Desetinná čísla Klíčová slova: Desetinná čísla, sčítání, odčítání Časová dotace ve výuce: 1-2 vyučovací hodiny Vytvořil: Jitka Topičová

Sčítání a odčítání desetinných čísel sčítání odčítání  5,149 8,349 13,2 -3,2__ 18,349 5,149 Pravidla: 1. Čísla zapisuji pod sebe tak, aby desetinné čárky byly vždy pod sebou. 2. Počítám vždy zprava doleva . 3. Místo chybějících číslic je dobré dopsat 0 (číslo se nezmění, ale lépe si mi počítá).

Příklady na sčítání 6,70,0638,09 0,113,461,9 Výsledky: 6,700,0638,09 0,113,4061,90 6,81 3,46 99,99

Příklady na odčítání 5,3 3, ,25- 2,9 - 0,25 Výsledky: 5,30 3,12 8,00 -0,25- 2,90- 0,25 5,05 0,22 7,75

Příklady na sčítání, které jsou zapsané vedle sebe, přepiš podle výše uvedených pravidel pod sebe a počítej. 32,2 + 20,70 57,5 + 12,21 389, ,4 = 52,90 = 69,71 = 403,1

Příklady na odčítání, které jsou zapsané vedle sebe, přepiš podle výše uvedených pravidel pod sebe a počítej. 15,38 – 1,25 2,37 – 1,3 9 – 0,78 = 14,13 = 1,07 = 8,22

Slovní úlohy s účtenkou Pracuj se svou účtenkou z obchodu, zjisti odpovědi na uvedené otázky, výpočty zapisuj pečlivě pod sebe podle pravidel z tohoto listu.

Kolik zaplatíš za 3 výrobky, které sis vybral? Cena 1 + cena 2 + cena 3 = výsledek v Kč

Máš na nákup 200,- Kč. Co si za ně koupíš? Kolik zaplatíš? Kolik ti pokladní vrátí? cena 1 - cena 2 - …….= výsledek v Kč

Vyber nejdražší a nejlevnější výrobek na tvém pokladním seznamu. Jaký je rozdíl v ceně těchto výrobků (tj. o kolik více stojí dražší výrobek než levnější)? Cena 1   = cena 2 Cena větší - cena menší = výsledek v Kč