Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/34.0048 Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Advertisements

Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 1
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 3. ročník
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Pojmenuj domácí zvířata
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 4. třídu
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
Procentový počet Prezentace_12
VY_32_INOVACE_15_IONTY Anotace Vznik iontů Autor Mgr. Květuše Horáková
Kalkulace zboží Prezentace_16 Mgr. Silva Vaňková OPČ_Kalkulace zboží
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
Téma: Násobení desetinných čísel
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.02 Číselné výrazy
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Rozdělovací počet Prezentace_14
Aritmetický průměr Prezentace_18
Téma: Odčítání desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_089.
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 1. ročník
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
Poznej volně žijící zvířata
ICT M 5.R. Jednotky času Anotace: : Prezentace obsahuje učivo Jednotky času v reálných situacích a příklady k procvičování. Prezentace je prezentována.
Draw a monster Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Absolutní.
AnotacePrezentace, která se zabývá úvodem do celých čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají kladná a záporná čísla.
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_032.
Počet nohou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2 VY_32_INOVACE_084, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
ODMĚNY A SRÁŽKY ZE MZDY VY_32_INOVACE_20_1_5 ODMĚNY A SRÁŽKY ZE MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
VÝPOČET ČISTÉ MZDY (slevy na dani a daňové zvýhodnění) VY_32_INOVACE_13_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY (slevy na dani a daňové zvýhodnění) Autor: Ing. Jana Rauscherová.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
PRACOVNÍ SMLOUVA VY_32_INOVACE_1_1_5 PRACOVNÍ SMLOUVA Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
ODPOVĚDNOST ZAMĚSTNANCE ZA ŠKODU VY_32_INOVACE_4_1_5 ODPOVĚDNOST ZAMĚSTNANCE ZA ŠKODU Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
PRACOVNÍ DOBA VY_32_INOVACE_2_1_5 PRACOVNÍ DOBA Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední odborná.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ….
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
GEOMETRICKÉ TVARY A BARVY V LOGICKÝCH ŘADÁCH
Transkript prezentace:

Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková organizace Pracujeme s celými čísly Autor: Mgr.Ivana Popelková VY_32_INOVACE_7_1_3

2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.Ivana Popelková VY_32_INOVACE_7_1_3 Zpracovala : Mgr.Ivana Popelková

3 Zapiš užitím znamének +, - dané situace : Dostaneš kapesné 50 Kč Půjčíš kamarádovi 25 Kč Koupíš si časopis za 20 Kč Vyhraješ v sázce 10 Kč

4 Zamysli se nad těmito problémy, vytvoř možné otázky a matematické příklady: 1) Z kapesného 40 Kč utratíš 32 Kč…. 2) Tričko stojí 150 Kč, ale ty máš našetřeno 100 Kč….. 3) Svému kamarádovi půjčíš nejdřív 20 Kč a pak ještě 30 Kč….. 4) Na první stanici nastoupilo do tramvaje 15 cestujících, na druhé vystoupili 2 a nastoupilo 8,na třetí vystoupil 1 a nastoupilo 5, na čtvrté vystoupilo 7 a nastoupilo 6, na páté vystoupilo 12 a nastoupili 2. Kolik cestujících vystoupilo na šesté, tedy konečné zastávce?

5 Víš, co znamenají tyto zápisy? - (+ 4), - (+ 9), - (- 2), - (- 7) + (- 8), + (- 6), + (+ 3), + (+ 1)

6 Zapiš užitím znamének +, - dané situace: Dostaneš kapesné 40 Kč Půjčíš sourozenci 35 Kč Koupíš si čokoládu za 25 Kč. Vyhraješ v sázce 20 Kč. Zamysli se nad těmito problémy a vytvoř možné otázky a matematické příklady: 1) Z kapesného 50 Kč utratíš 42 Kč…. 2) Kšiltovka stojí 120 Kč, ale ty máš našetřeno 90 Kč….. 3) Svému kamarádovi půjčíš nejdřív 10Kč a pak ještě 25 Kč….. 4) Na první stanici nastoupilo do tramvaje 17 cestujících, na druhé vystoupili 4 a nastoupilo 10, na třetí vystoupili 3 a nastoupilo 6, na čtvrté vystoupilo 9 a nastoupilo 5, na páté vystoupilo 11 a nastoupil 1. Kolik cestujících vystoupilo na šesté, tedy konečné zastávce? Víš, co znamenají tyto zápisy? -(+5), -(+8), -(-3), -(-10), +(-6), +(-2), +(+4), +(+13) Pracovní list

7 Téma sady: Číselné obory Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Tematický okruh: Celá čísla Anotace: Jedná se o materiál zaměřený na využití nového učiva a přípravu na početní operace s celými čísly. Autorka: Ivana Popelková Rok vytvoření materiálu: 2012 Název materiálu: Pracujeme s celými čísly Jazyk:čeština Očekávaný výstup: Žák matematicky vyjadřuje reálné situace pomocí celých čísel, využívá svých vlastních zkušeností. Speciální vzděl. potřeby: žádné Klíčová slova: celá čísla, kladná a záporná čísla, čísla navzájem opačná Druh učebního materiálu:prezentace a pracovní list Cílová skupina:žák Stupeň a typ vzdělávání:II.stupeň ZŠ, nižší gymnaziální vzdělávání Typická věková skupina:11 let Pokyny pro práci s materiálem: Pracovní materiál je určen pro žáky primy gymnázia. Je to příprava pro počítání s celými čísly. Materiál lze využít pro chybějící žáky. Řešení úloh se objeví stisknutím klávesy enter. Pracovní list je zařazen jako poslední list.