NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office Orlová, spol. s r.o AUTOR: Bc. Petr Poledník NÁZEV PROJEKTU: Podpora výuky v technických oborech NÁZEV ŠABLONY: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ TÉMA: Počítačové systémy
Opakovací test Základními topologiemi sítí jsou: a)WAN, MAN, LAN b)STAR, BUS, RING c)Drátová a bezdrátová d)Internet a ethernet
Opakovací test Síťový model ISO/OSI: a)má 7 vrstev a využívá se v praxi b)má 4 vrstvy a nepoužívá se praxi c)má vrstvy: fyzická, linková, síťová a aplikační d)má 7 vrstev a nepoužívá se praxi
Opakovací test Architektura TCP/IP a)je spolehlivá a rychlá b)má 7 vrstev a v praxi se používá c)jsou to vrstvy aplikační, transportní, síťová a síťového rozhraní d)je předchůdcem modelu ISO/OSI
Opakovací test Kroucená dvojlinka: a)má rychlost 100Mbps a dnes se již nepoužívá b)má osm dvojic vodičů a konektor RJ-45 c)má rychlost až 10Gbps, osm vodičů a konektor RJ-45 d)má zkratku UTP je odolná vůči elektomagnetickému vlnění
Opakovací test K propojení sítí používáme aktivní prvek: a)Switch neboli přepínač b)Router neboli směřovač c)Kroucenou dvojlinku nebo optický kabel d)Wi-fi
Opakovací test Přenosová rychlost: a)závisí na šířce pásma (rozsahu frekvencí) b)závisí na modulaci signálu (FM/AM) c)závisí na vzdálenosti počítačů d)je nezávislý parametr
Opakovací test Rozdělení přenosové cesty na více kanálu se nazývá: a)Simplex b)Duplex c)Multiplex d)Asynchronní přenos
Opakovací test CSMA znamená: a)Detekce kolizí v síti b)Counter Strike Multiplayer Access c)Carrier Sence Multiple Access d)Detekce kolizí v přenosovém mediu
Opakovací test Ethernet je: a)Předchůdce internetu b)Drátový přenos bez použití switche c)Zapojení do hvězdy pomocí přepínače, optického nebo UTP kabelu d)Zapojení do kruhu pomocí optického nebo UTP kabelu
Opakovací test Wi-fi používá přístupovou metodu: a)Token-phassing b)CSMA/CA c)CSMA/CD d)Nepoužívá žádnou metodu
Zdroje informací: [1] Vlastní zdroje Citace:
Metodický list č. 20 – opakovací test Zpracoval: Bc. Petr Poledník Cílová skupina: žáci středních škol Rok vytvoření: 2012 Anotace a cíl: test Předpokládaný přínos (výstup): žáci si zařadí a zopakují nabité teoretické znalosti Pomůcky: dataprojektor, počítač Předpokládaný čas: 30 minut Postup: Prezentace slouží jako test k procvičování a hodnocení žáků Souhlasím se zveřejněním mého příspěvku v knižní či elektronické podobě, jako metodického materiálu.