NAŠE KNIHA REKORDŮ /NEJ- z našeho kraje, státu, Evropy/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Naše vlast ČESKÁ REPUBLIKA
Advertisements

K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Najdi na slepé mapě ČR pohoří podle zadání.
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
Nížiny, pohoří a nejvyšší hory
Česká republika … pohraniční pohoří
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Jana Vítková Materiál: VY_52_INOVACE_PV12.09 Téma: Přírodní podmínky ČR.
49.1 Zlínský kraj – poznáš jeho dominanty?
geomorfologické celky
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Povrch a vodstvo ČR 4. ročník
Rozmanitost reliéfu v ČR
Česká republika.
Příroda naší republiky
CESTUJEME PO ZÁPADNÍCH ČECHÁCH Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
CO JE TO VESMÍR slovní druhy ohebné Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
TRUE- FALSE Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
VLASTIVĚDA 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_14_07_Česká republika – přírodní podmínky.
ČESKO jména vlastní a obecná Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast fyzická geografie ČR Datum vytvoření21.9.
AnotaceObsahuje náměty činností k opakování jednotlivých zeměpisných oblastí ČR. Opakování lze realizovat formou prezentací v papírové či elektronické.
JAK VZNIKAJÍ NÁZVY Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
AnotaceNáměty činností pro připomenutí květnových tradic. Využití filmů a literatury. AutorMgr. Ivana Tesařová PředmětVlastivěda Očekávaný výstupObjasní.
RČENÍ O UČENÍ. VTIPY. Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Přísudek a podmět Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Světový den vody – 22.březen Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
Čísla do procvičování VY_32_Inovace_11TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová Mgr. Ivana Tkadlecová ZŠ a MŠ Nedašov.
VÍTEJTE V MLADOŇOVICÍCH! Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_ INOVACE_ 10_ VLASTIVĚDA 4 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou POVRCH ČR Autor: Mgr.Renata Viktorinová.
Metodický list Název materiálu: Poloha a povrch ČR - kvíz Autor materiálu: Mgr. Markéta Tesárková Jazyk: český Zařazení materiálu Šablona: Inovace a zkvalitnění.
Určeno pro:žáky 2.ročník středních škol Vzdělávací obor: Zeměpis Tematický okruh: Česká republika Téma: Česká republika –fyzickogeografická charakteristika.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Konstantinovy Lázně, okres Tachov, příspěvková organizace AUTOR: NÁZEV: VY_32_INOVACE_Vl_01_Povrch ČR TEMA: Povrch ČR ČÍSLO.
DESETINNÁ ČÍSLA Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotacePracovní listy a multifunkční karty sloužící k vyvození a znázornění desetin a setin. Obsahují činnosti.
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov Autor: Mgr. Jarmila Kolářová Název: VY_32_INOVACE_2A_19_ČR pohoří Téma: Vlastivěda Datum tvorby: Číslo projektu:
KŘÍŽEM KRÁŽEM NAŠÍM SVĚTADÍLEM Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
STAVBA SLOVA Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
JÁ A MŮJ KAMARÁD Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Po našich hradech a zámcích Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
Česká republika Povrch.
HLEDÁ SE VOCHOMŮRKA Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
TŘEBÍČSKO A JEHO PARAMETRY Autor : Mgr. Ivana Tesařová Datum:
Něco o Praze /souvětí a věta jednoduchá/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
AnotaceSoubor činností k připomenutí významu 28. března, pracovní listy, medailonky, shrnující otázky. AutorMgr. Ivana Tesařová PředmětVlastivěda Očekávaný.
Pohoří ČR VY_52_INOVACE_28
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život
Česká republika - opakování VY_32_Inovace_20KR-7
Člověk a jeho svět Vlastivěda
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
ČAS a POHYB /hravé činnosti s časem/
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Poznej svůj region Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
MĚŘENÍ HMOTNOSTI Autor: Ivana Tesařová Datum:
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Člověk a jeho svět Vlastivěda Česká republika
Novohradské hory- Kamenec
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Člověk a jeho svět – 4.ročník Pohoří ČR
AUTOR: Mgr. Šárka Jandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_7C_10 TÉMA: Vlastivěda4
ČESKÁ REPUBLIKA POHOŘÍ
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Člověk a jeho svět Vlastivěda
Matematika 2 Porovnávání čísel do 100.
Rozmanitost reliéfu v ČR Zakreslit diagram do obrysu ČR
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Transkript prezentace:

NAŠE KNIHA REKORDŮ /NEJ- z našeho kraje, státu, Evropy/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová

AnotacePracovní listy se zaměření na numeraci v oboru přirozených čísel. Využívají mezipředmětových vztahů s vlastivědou. AutorMgr. Ivana Tesařová PředmětMatematika Očekávaný výstupVyhledává, sbírá a třídí data. Čte a sestavuje jednoduché tabulky a diagramy. Druh učebního materiáluPracovní listy, hry. Cílová skupinaŽáci 5. ročníku Metodický postupJe uveden v textu Datum:

NAŠE NEJVYŠŠÍ HORY Úkol: S pomocí mapy vyhledej nejvyšší hory ČR a zjisti, kolik měří. Seřaď podle ve- likosti. POHOŘÍ NEJVYŠŠÍ HORA VÝŠKA /M/ Krušné hory …………………………………………………………………………………….. Hrubý Jeseník ………………………………………………………………………………….. Orlické hory …………………………………………………………………………………….. Beskydy …………………………………………………………………………………………… Javorníky …………………………………………………………………………………………. Šumava …………………………………………………………………………………………….. Krkonoše…………………………………………………………………………………………… Ještědský hřbet ……………………………………………………………………………….. Jizerské hory ………………………………………………………………………………….....

POŘADÍ HORA /POHOŘÍ/ VÝŠKA /M/ 1

Která je nejvyšší hora Evropy a světa? Zjisti a porovnej s naší nejvyšší horou. Celý předchozí úkol můžeš projektově zpracovat a doplnit obrázky hor. Ve skupinové práci se můžeš zaměřit na „parametry“ jednotlivých pohoří /např. další jejich hory a výška, vymýšlet pro spolužáky slovní úkoly, které jsou součást projektu. Mladší žáci zpracovávají obdobným způsobem náš region. cs.wikipedia.org PŘIPOMEŇ SI PRAVIDLA POROVNÁVÁNÍ ČÍSEL: 1/ Čísla porovnáváme nejdříve podle počtu …………………………………. 2/ Při stejném počtu cifer postupujeme …………………… do …………….. od ……………………………….. řádu k ………………………………………..

Pohybová hra na závěr / či jako rozcvička na úvod /: JSEM ČÍSLO Vytvořte si BANKU ČÍSEL do a dvě skupiny žáků. Čísla položte mezi obě skupiny / „hlavou dolů“ / a na znamení uchopte každý co nejrychleji svůj lístek a snažte se ve skupině zařadit na správné místo. Skupina, která je nejdřív seřazena, získává bod. Před dalším kolem se čísla zamíchají a hra pokračuje. /