ŘEŠENÍ PROJEKTU UNIV 3 Seminář Seč 6. října 2015
Cíl projektu Zkvalitnit systém rekvalifikací širokou podporou procesu uznávání výsledků předchozího učení a modernizací procesu akreditací: tvorba modulových programů podle standardů NSK tvorba modulových programů podle standardů NSK rozvoj postupů a nástrojů pro ověřování rozvoj postupů a nástrojů pro ověřování modernizace procesu rekvalifikací modernizace procesu rekvalifikací
Základní informace Doba realizace projektu 1. února 2012 až 31. října února 2012 až 31. října 2015 Cílové skupiny pracovníci vzdělávacích institucí (školy a soukromé vzdělávací instituce) pracovníci vzdělávacích institucí (školy a soukromé vzdělávací instituce) účastníci dalšího vzdělávání účastníci dalšího vzdělávání
Klíčové aktivity projektu KA 1 Příprava modulových programů DV (podle standardů NSK) KA 2 Realizace programů DV a pilotní ověřování standardů NSK KA 3 Profesní kompetence pracovníků vzdělávacích institucí KA 4 Inovace systému akreditací rekvalifikačních programů KA 5 Propagační kampaň na podporu procesů uznávání
Trocha čísel – KA1 Indikátor/VýstupPlán (2012)Realita (2015) Počet programů DV minimální hodinové dotace ke každému programu metodika pro tvorbu programů podle NS
Trocha čísel – KA2 Indikátor/VýstupPlán (2012)Realita (2015) Konkrétní zadání pro zkoušku Ukončené pilotáže Ověřené profesní kvalifikace Počet účastníků Závěrečné zprávy z PO Metodika pro realizaci zkoušky podle zákona č. 179/2006 Sb. 11 Příklady dobré praxe
Trocha čísel – KA3 Indikátor/VýstupPlán (2012)Realita (2015) Účastníci semináře tvorba programů DV Účastníci semináře pro hodnotitele Účastníci semináře pro průvodce Účastníci semináře ke studijním materiálům Účastníci seminářů AOOV Celkem
Trocha čísel – KA4 Indikátor/VýstupPlán (2012)Realita (2015) Soubor metodik pro kontrolní činnost AK1 1 Komplexní elektronický systém pro AK1 1 Administrativní pomoc při kontrolách Pilotní ověření funkčnosti systému60 68 Analýza poskytovaných rekvalifikací1 1 Analýza vzdělávacích potřeb skupin těžko uplatnitelných na TP 1 1
KA5 Zvýšení informovanosti obyvatel ČR o nové cestě k získání kvalifikace Kampaň formou PPC (Pay per Click) využívá reklamní sítě: AdWords Sklik Video spoty ze zkoušek pilotního ověřování
Přínosy Zpětná vazba k NSK Zpětná vazba k NSK Ověření těch PK, které nemají AOs Ověření těch PK, které nemají AOs Školy jako poskytovatelé DV, jako Aos Školy jako poskytovatelé DV, jako Aos Spolupráce se zaměstnavateli Spolupráce se zaměstnavateli Zvýšení povědomí o NSK mezi VI i zaměstnavateli Zvýšení povědomí o NSK mezi VI i zaměstnavateli Všechny výstupy k dispozici zájemcům Všechny výstupy k dispozici zájemcům
UNIV 3 Děkuji za pozornost. Renáta Drábová