Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0771 ŠablonaIII/2 Sada44 AnotaceFormou.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 25 AnotaceDruhy.
Advertisements

Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada22 AnotaceZpětné.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 39 Anotace.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada42 Anotace.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 25 AnotaceSeznámení.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 30 Anotace.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 26 AnotaceNormalizované.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 02 Anotace.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 01 Anotace.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 39 Anotace.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 24 AnotaceDefinice.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada37 AnotaceMůstkové.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 38 Anotace.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada31 AnotaceDrážkový.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 26 AnotaceZakreslování.
Mechanické vlastnosti dřeva - úvod VY_32_INOVACE_28_565 Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada43 AnotaceKomunikace.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada22 AnotaceDruhy.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 27 Anotace.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada31 AnotaceZpůsoby.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada43 AnotaceKomunikace.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 38 Anotace.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 36 AnotaceSíťový.
1 Fyziologie dřevin VY_32_INOVACE_28_554 Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 26 AnotaceZnačení.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 37 AnotaceRegulátory.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 Anotace.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 21 AnotaceDruhy,
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 36 AnotaceJedno.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada05 AnotaceAbeceda.
Banky, vklady, úvěry, půjčky z hlediska občana 2 – Půjčky apod.
Mechanické vlastnosti technických materiálů
Základy automatického řízení 1
Elektrické stroje točivé
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje VY_32_INOVACE_09_170 Projekt MŠMT.
Zřizování nových příček - opakování
Názvosloví a typy střech
Současná architektura
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Ocel VY_32_INOVACE_25_502 Projekt.
Účetnictví – význam informací
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Stropy VY_32_INOVACE_02_021 Projekt.
Programování a simulace CNC strojů I.
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje KOMÍNY VY_32_01_001_INOVACE Projekt.
Výkon, účinnost VY_32_INOVACE_11_218
Vlastnosti technických materiálů-rozdělení
Kovové střešní krytiny
Chemické vlastnosti technických materiálů
Obráběcí CNC centra VY_32_INOVACE_39_794
DRUHY ZÁVITŮ VY_32_INOVACE_30_613
Strojní obrábění – Praktická úloha 5
Náležitosti výkresu VY_32_INOVACE_26_516
Marketing VY_32_INOVACE_41_822
Hrubá a čistá mzda, pojištění, daně 1 – Hrubá a čistá mzda
Rozdělení komínů VY_32_INOVACE_01_002
Hospodářský cyklus VY_32_INOVACE_40_814
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Daně VY_32_INOVACE_41_828 Projekt.
PILOVÁNÍ VY_32_INOVACE_15_290
Regulátory spojité VY_32_INOVACE_37_755
Měření v dílenské praxi
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
Globální problémy současného světa 3 – Populační vývoj, negramotnost
Světlo a jeho šíření VY_32_INOVACE_12_240
ZÁKLADY TECHNICKÉ DOKUMENTACE II.
Řezání vnějších závitů
Zřizování nových příček
Globální problémy současného světa 4 – HIV, AIDS
Podvojné účetnictví VY_32_INOVACE_44_878
Zákoník práce 2 – Vznik a zánik pracovního poměru
Směry v poválečné architektuře
Transkript prezentace:

Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 AnotaceFormou testu si žáci ověří znalost jednotlivých typů výroby Klíčová slovaVýroba kusová, průběžná, hromadná, sériová, projekt, strategie PředmětEkonomika Autor, spoluautorMgr. Jitka Vavřincová JazykČeština Druh učebního materiáluTest Potřebné pomůckyPC, dataprojektor Druh interaktivityTest pomocí prezentace Stupeň a typ vzděláváníStřední škola Cílová skupina let, obor Podnikání Speciální vzdělávací potřebyNe ZdrojeSeznam viz poslední snímek Řízení výroby 1 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁSTŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje VY_32_INOVACE_44_884

2 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁSTŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Řízení výroby Obrázek: 1

3 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁSTŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje 1.Výrobu lze definovat: a) Jako transformaci výrobních faktorů do ekonomických statků a služeb, které pak procházejí spotřebou b) Jako proces, ve kterém dochází k vyskladnění výrobků a jejich odbytu c) Jako mimopodnikovou činnost d) Ani jedna z odpovědí není správná

4 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁSTŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje 2. Hlavní skupiny výrobních faktorů jsou: a) Práce, půda, kapitál, informace b) Práce, půda c) Zboží, výrobky, služby, nedokončená výroba d) Výrobky, služby

5 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁSTŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje 3. Průběžná doba výroby je: a) Čas, který uplyne od okamžiku zahájení práce na výrobě zboží či služby objednaného zákazníkem do okamžiku dokončená jeho výroby b) Čas, kdy je výrobek uložen ve skladě a čeká na rozvezení zákazníkovi c) Doba od nákupu materiálu na výrobky až po jeho úplnou spotřebu d) Ani jedna z odpovědí není správná

6 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁSTŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje 4. Výroba kusová, resp. malosériová: a) Se vyznačuje výrobou druhu výrobku ve velkém množství b) Je takzvaná proudová výroba, jejímž znakem je plynulý optimalizovaný tok rozpracovaných výrobků mezi pracovišti c) Se vyznačuje výrobou výrobků v dávkách, kdy po dokončení jedné části jednoho výrobku se přechází na výrobu dalšího výrobku d) Je uskutečňována ve velmi malých množstvích pomocí univerzálních strojů a zařízení

7 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁSTŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje 5. Hromadný výroba: a) Se vyznačuje výrobou jednoho druhu výrobku ve velkém množství b) Jedná se o zakázkovou výrobu c) Se vyznačuje výrobou výrobků v dávkách, kdy po dokončení jedné části jednoho výrobku se přechází na výrobu dalšího výrobku d) Je uskutečňována ve velmi malých množstvích pomocí univerzálních strojů a zařízení

8 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁSTŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje 6. Sériová výroba: a) Se vyznačuje výrobou jednoho druhu výrobky ve velkém množství b) Je takzvaná proudová výroba, jejímž znakem je plynulý optimalizovaný tok rozpracovaných výrobků mezi pracovišti c) Se vyznačuje výrobou výrobků v dávkách, kdy po dokončení jedné části jednoho výrobku se přechází na výrobu dalšího výrobku d) Je uskutečňována ve velmi malých množstvích pomocí univerzálních strojů a zařízení

9 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁSTŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje 7. Projekt – jako druh kusové výroby: a) Se vyznačuje několika současně vyráběními různými výrobky, které sdílí výrobní zdroje b) Se vyznačuje výrobou stejných výrobků v dávkách c) Se vyznačuje tím, že výrobek má stanoven stůj termín zahájení a ukončení a vyčleněny svoje výrobní zdroje d) Nejedná se o kosovou výrobu

10 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁSTŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje 8. Jobbing – jako druh kusové výroby: a) Se vyznačuje několika současně vyráběními různými výrobky, které sdílí výrobní zdroje b) Se vyznačuje výrobou stejných výrobků v dávkách c) Se vyznačuje tím, že výrobek má stanoven svůj termín zahájení a ukončení a vyčleněny svoje výrobní zdroje d) Nejedná se vůbec o kusovou výrobu

11 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁSTŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje 9. Batch – jako druh kusové výroby: a) Se vyznačuje několika současně vyráběnými různými výrobky, které sdílí výrobní zdroje b) Se vyznačuje výrobou stejných výrobků v dávkách c) Se vyznačuje tím, že výrobek má stanoven svůj termín zahájení a ukončení a vyčleněny svoje výrobní zdroje d) Nejedná se o kusovou výrobu

12 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁSTŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje 10. Technologický proces: a) Lze charakterizovat jako pomocné či obslužné procesy, např. kontrola kvality b) Je proces jako například doprava rozpracovaných výrobků mezi jednotlivými technologickými procesy c) Se neřídí technologickým postupem d) Je výrobní proces přímo spojený s výrobou výrobku, např. frézování

13 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁSTŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje 11. Netechnologický proces: a) Lze charakterizovat jako pomocné či obslužné procesy, např. kontrola kvality b) Je proces jako například frézování, tepelné zpracování c) Se neřídí technologickým postupem d) Je výrobní proces přímo spojený s výrobou výrobku, např. frézování

14 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁSTŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje 12. Strategie je: a) Množina dlouhodobých cílů a způsobů jejich realizace b) Jakási představa zakladatelů firmy o tom, co bude předmětem podnikání, kdo budou zákazníci, jaké potřeby bude firma uspokojovat svými výrobky c) Postoj firmy k určitému problému, který firmě nastane d) Ani jedna z odpovědí není správná

15 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁSTŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje 13. Strategické řízení výroby: a) Týká se pouze zaměstnanců firmy b) Jedná se hlavně o střednědobé plánování výroby v souladu s přijatou výrobní strategií a koordinaci činnosti orgánů operativního řízení výroby c) Bývá zajišťováno speciálními útvary odpovědnými za plánování a řízení výroby na dílnách d) Jedná se zejména o formulaci výrobní strategie, a to vrcholovým vedením firmy

16 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁSTŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje 14. Operativní řízení výroby: a) Týká se pouze zaměstnanců firmy b) Jedná se hlavně o střednědobé plánování výroby v souladu s přijatou výrobní strategií a koordinaci činnosti orgánů operativního řízení výroby c) Bývá zajišťováno speciálními útvary odpovědnými za plánování a řízení výroby na dílnách d) Jedná se zejména o formulaci výrobní strategie, a to vrcholovým vedením firmy

17 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁSTŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje 15. Taktické řízení výroby: a) Týká se pouze zaměstnanců b) Jedná se hlavně o střednědobé plánování výroby v souladu s přijatou výrobní strategií a koordinaci činnosti orgánů operativního řízení výroby c) Bývá zajišťovány speciálními útvary odpovědným za plánování a řízení výroby na dílnách d) Jedná se zejména o formulaci výrobní strategie, a to vrcholovým vedením firmy

18 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁSTŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Řešení: 1 – a6 – a 11 – a 2 – a7 – c12 – a 3 – a8 – a13 – d 4 – d9 – b14 – c 5 – a10 – d15 – b

19 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁSTŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Použité zdroje HOLUBOVÁ, Pavla. Chci se dostat na ekonomii ! a podnikatelskou fakultu. Brno: Barrister a Principal, 2002, ISBN X. 1)ŠKODA AUTO. Škoda zahájila sériovou výrobu nové Octavie Combi [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: