Co o HBBTV tušíte, ale nevíte. „Jak si vychovat hybridní televizi tak, aby monetizovala obsah” Lukáš Hnilička Innovation Day Days 7. 10. 2015.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Advertisements

Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.

Mobilní display kampaně
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Internetové televizní a rozhlasové vysílání pro seniory
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Satelit – nadpozemské řešení digitalizace TV příjmu červen 2009.
Skylink slaví první milión zákazníků Praha
VY_I/2_INOVACE_37_Internet Internet Miroslav Kaňok.
Příštích deset let bude charakterizováno rozvojem technologie i programového obsahu televizního vysílání a s tím souvisejících nových služeb. Nové technologie.
Internetový portál AT Konference 2011 Filip Škuta.
Studentské sdružení Jiří Hošek & Martin Haltmar IČO:
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
použitelnost webu (usability)
Unilever & digitální média Jaroslav Cír 16. května 2007.
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
Michal Krsek Za hranice YouTube Michal Krsek
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
Co jsou to multimédia Bohumil Bareš.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Digitalizace televizního vysílání & Internet Ing.Pavel Hanuš Manager programu digitalizace ČT.
Měření sledovanosti Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Média a my v dnešním světě Tony Duong, 8.B Projektový den 8. dubna 2009.
Televizní vysílání v České republice
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
DĚTI VE SVĚTĚ MÉDIÍ Úvod Média jako potrava pro duši naše cíle: 1) umět děti ochránit před tím, co jim škodí.
IPTV dva roky poté Jan Potůček, DigiZone.cz. Stručná historie září 2005 – zahájení prvního pilotního vysílání IPTV v České republice (Mattes AD, Ostravsko)
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Czech Point na poštách ISSS Mgr. Pavel Kolář náměstek generálního ředitele pro veřejnou správu.
Podnikání na Internetu internet - zdroj informací Letní semestr 2005 Jana Holá III.
Televize 8. ročník.
Česká soukromá televizní stanice Janoštíková Tereza IV.E.
Svobodný přístup k informacím 21. října 2005 V.Jurmanová Volemanová.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/28 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Divák musí vědět, kdy a proč by měl investovat do nové televize Marcel Procházka Ředitel regulace a strategie DVB-T2 Televizní digitalizace
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
HbbTV z pohledu monetizace Robert Mitka Vedoucí vývoje produktů pro média České Radiokomunikace a.s. Praha,
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Masová komunikace 2 PhDr. Hana Slámová,Ph.D.. * Odbor médií a audiovize MK ČR * audiovize/default.htm
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
Přátelství a internet Lenka Hlavatá. Skype Skype je konečně opravdu dokonalý nástroj pro telefonování po internetu. Umožňuje bezplatně telefonovat z jednoho.
Využití Big Data pro analýzu sledovanosti TV Petr Nemeth České Radiokomunikace a.s.
Strategie rozvoje zemského televizního vysílání 3. prosince 2015 Volební výbor Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky Martin Gebauer Generální.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Zpráva o stavu českého sponzoringu Konference Sponzoring, Praha Ing. Ondřej Obluk MBA.
25 / 1 / 2011.
Televize 8. ročník.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
ÓČKO ONLINE 2017.
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Měření multimediálního obsahu
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Chronologický přehled vývoje médií
TIPY A RADY PRO PRÁCI S ELEKTRONICKÝMI KNIHAMI
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Talent marketingových komunikací
Jak vzniklo ČT D a první výsledky
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
DVTV Jak děláme seriózní internetovou televizi... 1.
Transkript prezentace:

Co o HBBTV tušíte, ale nevíte. „Jak si vychovat hybridní televizi tak, aby monetizovala obsah” Lukáš Hnilička Innovation Day Days

Co to znamená mít hybridní vysílání? 29 miliónů zobrazených stránek 20 miliónů návštěv 1.3 milionu unikátních návštěvníků 3 selfpromotion microsite 2 komerční aplikace 1 red button kampaň ……a spoustu myšlenek, nápadů, zkušeností a šedin :) zdroj: Google Analytics

Vzali jsme televizní vysílání ÓČKO 1.5 MILIONU DIVÁKŮ TÝDNĚ › připojili jsme je k internetu a metrice ZRODIL SE NOVÝ HYBRIDNÍ FORMÁT

Co to je?Co to je? ŠTĚPÁN WOLDE, ÓČKO, CEO: “Nepřijde Vám to jako Science - Fiction?” DANIEL GRUNT, Prima On-Line, Ředitel: “Je to formát, který teprve roste, ale skýtá obrovský potenciál,“ Flema PAVEL KOHOUT, Czech TV, Executive Direct of New Media: “Růst HbbTV je nezadržitelný a strčí hravě do kapsy i ostatní platformy.” ONDŘEJ KRÁTKÝ, Liftago, Co-Founder: “HbbTV je způsob, jak udělat televizní obrazovku interak- tivní a nabídnout divákovi to, co hledá v momentě, kdy to hledá.”

Co nefunguje vs. funguje? Nefunguje odvádění od televize. Nefunguje internetový přístup Zábava a přidanná hodnota Unikátnost - Exlusivita - Interaktivita vs.vs.

Jak a kolik jsem na tom vydělal?

Co tušíte, ale nevíte? Příležitostivs. Plná penetrace domácností Hybridní vysílání bude mít každá televizní stanice Změna pohledu na měření sledovanosti Propojení se sociálními sítěmi Postupující znalost používání Rizika Nestandartnost Nepřehlednost – otravnost Málo kreativity Absence benefitů pro diváka Blokace služeb operátory

„Záleží na vás, kdy naučíte svou televizi mluvit”

Lukáš Hnilička