Co o HBBTV tušíte, ale nevíte. „Jak si vychovat hybridní televizi tak, aby monetizovala obsah” Lukáš Hnilička Innovation Day Days
Co to znamená mít hybridní vysílání? 29 miliónů zobrazených stránek 20 miliónů návštěv 1.3 milionu unikátních návštěvníků 3 selfpromotion microsite 2 komerční aplikace 1 red button kampaň ……a spoustu myšlenek, nápadů, zkušeností a šedin :) zdroj: Google Analytics
Vzali jsme televizní vysílání ÓČKO 1.5 MILIONU DIVÁKŮ TÝDNĚ › připojili jsme je k internetu a metrice ZRODIL SE NOVÝ HYBRIDNÍ FORMÁT
Co to je?Co to je? ŠTĚPÁN WOLDE, ÓČKO, CEO: “Nepřijde Vám to jako Science - Fiction?” DANIEL GRUNT, Prima On-Line, Ředitel: “Je to formát, který teprve roste, ale skýtá obrovský potenciál,“ Flema PAVEL KOHOUT, Czech TV, Executive Direct of New Media: “Růst HbbTV je nezadržitelný a strčí hravě do kapsy i ostatní platformy.” ONDŘEJ KRÁTKÝ, Liftago, Co-Founder: “HbbTV je způsob, jak udělat televizní obrazovku interak- tivní a nabídnout divákovi to, co hledá v momentě, kdy to hledá.”
Co nefunguje vs. funguje? Nefunguje odvádění od televize. Nefunguje internetový přístup Zábava a přidanná hodnota Unikátnost - Exlusivita - Interaktivita vs.vs.
Jak a kolik jsem na tom vydělal?
Co tušíte, ale nevíte? Příležitostivs. Plná penetrace domácností Hybridní vysílání bude mít každá televizní stanice Změna pohledu na měření sledovanosti Propojení se sociálními sítěmi Postupující znalost používání Rizika Nestandartnost Nepřehlednost – otravnost Málo kreativity Absence benefitů pro diváka Blokace služeb operátory
„Záleží na vás, kdy naučíte svou televizi mluvit”
Lukáš Hnilička