DITTRICHOVA 21 128 01 PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT 800 133 331 Novinky na rok 2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Služby CzechTrade 2012 Ing. Dagmar Matějková,MBA DITTRICHOVA 21
Advertisements

METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled. METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled ÚVOD DO UDRŽITELNÉ SPOTŘEBY A VÝROBY METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ.
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
CzechTrade: Partner pro Váš export
Podpora dobrovolných přístupů ze strany MPO včetně existujících mechanismů finanční podpory PhDr. Věra Havránková © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
HESLO Fórum „HLEDÁNÍ INVESTIČNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ V EVROPĚ A ASII A MOŽNOSTI JEJICH FINANCOVÁNÍ“ Zuzana Synková CENTRUM INFORMAČNÍCH SLUŽEB 1.
Podpora firem na trzích mimo EU Tomáš Rak ředitel odboru exportních služeb.
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Podpora podnikatelských kontaktů v Asii 3. Česko-asijské fórum 2. březen 2009.
Exportní strategie České republiky Exportní úspěchy podniků Moravskoslezského kraje Ing. Petr Adrián, MBA poradce pro řízení podpory exportu MPO konference,
MEZINÁRODNÍ SROVNÁVACÍ STUDIE Produkt RP Podpora Romů v Praze.
Další vývoj přiřazování kvalifikací k EQF v České republice Miroslav Kadlec, Praha,
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Management v zemích východní Evropy a Ruska PEF MZLU v Brně Ústav marketingu a obchodu Ústav managementu Autor prezentace: Ing. Zuzana Tománková Řešitelský.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Úloha zahraničních kanceláří CzechTrade Tomáš Rak.
PROINCOR – Inovační audit Liberec – PROINCOR - Inovační audit 2 INOVACE Změna je jedinou jistotou dnešního světa Předpoklad udržení zákazníka.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
25. srpna EUro Finance Consulting EUFC CZ s.r.o. Analýza celkové energetické spotřeby Libereckého kraje Liberec, 25. srpna 2009.
Nové výzvy a zkušenosti v úvěrovém pojištění MSV Brno 2007 Pavol Parízek Generální ředitel EGAP.
European Commission Enterprise and Industry Služby sítě Enterprise Europe Network.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Více služeb pro české exportéry © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
1 Možnosti podpory exportu ze strany státu v návaznosti na strategii mezinárodní konkurenceschopnosti ČR pro období PSP ČR, 29. června 2012.
Příprava odborníků pro oblast inovačního podnikání Pavel Švejda Asociace inovačního podnikání ČR Seminář Inovační potenciál ČR, AIP ČR.
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Místní partnerství zaměstnanosti Projekt Místních partnerství zaměstnanosti Ing.Tomáš Müller MAS Uničovsko,o.p.s. Informační seminář 19.2.
PROJEKT „Integrace sociálně znevýhodněných občanů mikroregionu Prachaticko se zaměřením na začlenění klientů smíšeného Azylového domu v Husinci na trh.
Technologické Inovační Centrum Akční plán RIS ZK – aktivity TIC Lenka Kostelníková Seminář „Inovace a technologie v rozvoji regionů“, Brno
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Czech Business Center Regensburg- Místo pro česko- německou spolupráci
SLŮNĚ – SVĚT JAZYKŮ MANUÁL ZAHRANIČNÍ JAZYKOVÉ KURZY.
Observatoř trhu práce a konkurenceschopnosti Propagace řemeslných a technických oborů Centrum mezinárodního obchodu (CMO) při RHK Brno Integrace.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
1 Adresář exportérů. 2 Bezplatná, ale značně omezená prezentace firmy:  základní identifikační a kontaktní údaje  Anotace (max. 250 znaků)  popis činnosti.
Česká agentura na podporu obchodu/CzechTrade Dotační programy CzechTrade Karel Vít S námi napnete plachty!
Krásná Lípa projekt Aktivizace rodin Volfová Hana (ASZ) Kolář Jan (místostarosta Krásné Lípy) Praha,
Zdroje informací o exportních příležitostech. 2 BusinessInfo.cz Oficiální portál pro podnikání a export Korejská republika
Novinky na rok 2009 ODBORY PRODEJE A EXPORTNÍCH SLUŽEB.
Prezentace produktů KB pro české exportéry do Ruské federace Business den Ruské federace Iveta Ocásková
Zájmové sdružení právnických osob OK4Inovace Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
„Novinky CzechTrade pro exportéry“ Zuzana Synková ředitelka Odboru exportních služeb Zahraniční kanceláře CzechTrade.
Česká exportní banka Ing. Karel Bureš předseda představenstva a generální ředitel Business Den Ruské federace 30. září 2014 Aktuální možnosti financování.
Adresář e xportérů Tomáš Kotiš Podpora státu českým exportérům, 14. ledna 2009.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT CzechTrade ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU SLUŽBY.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Nové přístupy ke vzdělávání a mezinárodní zkušenosti Institutu pro veřejnou správu Praha PhDr. Zdenka Procházková, MPA Institut pro veřejnou správu Praha.
Podpora poradenských služeb a exportu v letech Ing. Dita Kabelková Projektový manažer RAVEN Consulting, a.s. Praha,
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Odbor exportních příležitostí - NOVINKY Ing. Jana Falathová, ředitelka odboru.
AKTUÁLNÍ ZAMĚŘENÍ AGENTURY CZECHTRADE
Marketingový plán podniku
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Katedra řízení podniku
Michal Šperling - EUREDIS
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Podpora podnikatelských kontaktů v Asii
Presentation Title 1st September 2002
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Vládní program na podporu exportu
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Transkript prezentace:

DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010

2 2 Individuální služby v zahraničí  Průzkum trhu  Ověření zájmu o produkt  Asistenční služby ZK dle individuálního zadání NOVINKA  Dlouhodobá exportní asistence na zahraničním trhu NOVINKA  Úvodní hodnocení trhu - prověření možnosti uplatnění vývozních komodit na zahraničních trzích NOVINKA  Exportní poradenství

3 Dlouhodobá exportní asistence na zahraničním trhu Cíl nalézt místní partnery a rozvinout s těmito partnery pravidelnou spolupráci Hlavní výhoda služby:  dlouhodobé spektrum aktivit vedoucí k pevnému ukotvení firmy na daném trhu  užší, pravidelný kontakt mezi firmou a ZK CT Náplň služby  pravidelné předávání aktuálních informací z teritoria včetně aktuálních poptávek  příprava a organizace prezentace klienta v teritoriu  využívání prostor a zázemí ZK – asistence při obchodním jednání  podpora při registraci/certifikaci výrobku pro vybraný trh atd.

4 Úvodní hodnocení zahraničního trhu (screening) Cíl předání nejzákladnějšího přehledu o situaci na trhu v daných teritoriích Náplň služby  výstupní zpráva se základním přehledem trhu v zemi/teritoriu  doporučení příp. návrh vhodné navazující služby CT  další informace dle individuálního zadání Přínosy  zjištění potenciálu trhu  kvalitní počáteční informace pro zvážení vstupu na daný trh  úspora času a nákladů

5 Exportní poradenství  zhodnocení exportní schopnosti podniku  stanovení cílů, zdroje  analýza, segmentace a výběr trhu  návrh marketingových aktivit  plán akcí, rozpočet, očekávané výsledky  ve spolupráci s DANSK INDUSTRI 5

6 PREZENTACE V ZAHRANIČÍ 1) OFÚ ČR 2010 – MPO ( 2) Zahraniční akce CT 2010 ( 3) Účasti v rámci projektu SVV 4) Prezentace formou zápisu v Adresáři Exportérů 6

7 Adresář exportérů  portál v českém jazyce a v dalších 13 jazykových mutacích: anglická, německá, ruská, francouzská, španělská, italská, portugalská, polská, maďarská, rumunská, bulharská, srbská a chorvatská verze  zajištění překladů vaší prezentace do 6 jazyků z výše uvedené nabídky 13 jazyků  úspora nákladů na vytvoření vlastní internetové firemní a produktové prezentace v jazykových mutacích pro daný trh  propagace Adresáře exportérů prostřednictvím více jak 30 zahraničních kanceláří CzechTrade a všech zastupitelských úřadů ČR ve světě 7

8 Design pro export SLUŽBA : Design pro export  Semináře, workshopy  Individuální služba Analýze stavu designu ve firmě (Vybraný designér odborně posoudí stav designu ve firmě )  Adresář designérů (http//design.czechtrade.cz)  Příspěvek CzechTrade na práci designéra = ,- Kč Cena za službu pro firmu = ,- Kč 8

Monika Němcová Regionální manažer CzechTrade Moravskoslezského kraje DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST