Jak řešit kakuro Autor: Jakub Solovský. Jak řešit kakuro Nejdříve najdeme místa kde je jen jedna možnost řešení Tady můžeme napsat jen čísla 1; 2; 4 Tady.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číselné soustavy Pro člověka je přirozené počítat do deseti, protože má deset prstů. Matematici s oblibou říkají, že počítáme v desítkové soustavě. To.
Advertisements

Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
ZUBY Prvouka 3.ročník. ZUBY Prvouka 3.ročník Funkce zubů Ukousnutí a žvýkání potravy Mluvení Vzhled obličeje (postavení a tvar zubů dotvářejí celkový.
Algoritmy I. Cvičení č. 10.
Vypráví se příhoda, která se odehrála ve městě Džápátí, kde žil Veliký Rhún z Džápátí. Ten měl 59 synů a palác s šedesáti komnatami. Každý syn měl svou.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Algebraické výrazy: lomené výrazy
RoBla Číselné soustavy.
Pan X říká příteli panu Y: „Mám tři dcery. Když vynásobím jejich věk dostanu číslo 72, když sečtu jejich věk dostanu číslo stejné, jako má dům před kterým.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Životní číslo.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
K OMBINATORIKA, PRAVDĚPODOBNOST, STATISTIKA Variace VY_32_INOVACE_M4r0107 Mgr. Jakub Němec.
Lineární rovnice – 1. část
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Doplň tabulku: SDJ Doplň tabulku: SDJ
KIV/PRO. Taktika Máme hřiště čtvercového tvaru – Rozdělené na 8x8 polí, každé pole ohodnocené – Bude v něm hrát 8 hráčů – Hráči musí dobře vidět na všechny.
Sudoku Dominik Hrbáč V.B.
Znaky dělitelnosti pěti, deseti a dvěma Mgr. Ladislava Paterová.
Statistika 2 Aritmetický průměr, Modus, Medián
minimalizace kombinační logické funkce Karnaughovou mapou
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Hanjie 10 x 10 – řešení Zadání:
Nonogram, kódovaný obrázek
Pravděpodobnost Řešení příkladů.
Digitalizace výuky Příjemce
ČÍSELNÉ SOUSTAVY.
Sestavení kombinační logické funkce
Pozor, čárka I..
Znaky dělitelnosti 4 Číslo je dělitelné čtyřmi, právě když je čtyřmi dělitelné jeho poslední dvojčíslí. Např.: Číslo 3936 je dělitelné čtyřmi, protože.

Číselné soustavy V Jana Bobčíková Převody mezi dvojkovou, osmičkovou a desítkovou soustavou.
Kombinatorika, pravděpodobnost, statistika
Základní grafické konstrukce
MOCNINY.
Logické funkce dvou proměnných, hradlo
8.5. – – Vypracoval: Jakub Moravec.
3.3 SLOVNÍ ÚLOHY - lineární rovnice Mgr. Petra Toboříková.
Slovní úlohy – procvičování 1. 6) Z odlitku byly zhotoveny tři součástky. Na první byla spotřebována polovina odlitku, na druhou dvě třetiny zbytku a.
Největší společný dělitel Nejmenší společný násobek 6. třída.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Radek Martinák Společný násobek a dělitel - co jsou násobky čísel? - dokážeme najít společné.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada08 AnotaceMinimalizace.
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy:Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:VY_32_INOVACE_NAV2-4.
Z Finančního úřadu : Vážený pane inženýre, vracíme Vám k přepracování Vaše daňové přiznání za rok V kolonce "Vyživované osoby" nemůžete uvádět.
Jak se počítá pomocí Napierových kostek?. Tuto zajímavou početní pomůcku vynalezl skotský vynálezce logaritmů John Napier (1550–1617).
Mosty (Hashi) Jak vyřešit hlavolam.
Název projektu: Moderní výuka s využitím ICT
Interaktivní procvičování hustoty
Jsme jen dvě a řídíme svět 
Prvočísla, čísla složená, dělitel, násobek
Název projektu: Moderní výuka s využitím ICT
Aritmetické operace v číselných soustavách
Řazení INSERT SORT Tak co budu ŘADIT ?.
Číselné soustavy.
Stany Řešení hlavolamu.
Informatika / … o číslech
Aritmetické operace s binárními čísly
binární neboli dvojkový systém
Dělitelnost 2 Znaky dělitelnosti dvěma Příklady
Písemné sčítání s přechodem desítky
Název projektu: Moderní výuka s využitím ICT
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Soubor interaktivních příkladů z matematiky
Název projektu: Moderní výuka s využitím ICT
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Algebraické výrazy: lomené výrazy
Transkript prezentace:

Jak řešit kakuro Autor: Jakub Solovský

Jak řešit kakuro Nejdříve najdeme místa kde je jen jedna možnost řešení Tady můžeme napsat jen čísla 1; 2; 4 Tady můžeme napsat jen čísla 1; 3 Protože v modrém sloupci nemůže být trojka, musí tady být jednička. Aby platil součet musíme sem doplnit číslo 3

Jak řešit kakuro Sem můžeme napsat jen čísla 9; 7 Sem můžeme napsat jen čísla 9; 8 Protože v modrém sloupci nemůže být osmička musí tady být devítka Aby platil součet musí tady být sedmička Aby platil součet musí tady být osmička

Jak řešit kakuro Tady můžou být jen čísla 9; 7 Protože v modrém řádku už sedmička je musíme sem napsat číslo 9 Aby platil součet musí tady být sedmička

Jak řešit kakuro Sem můžeme doplnit čísla 1; 4 nebo 2; 3 Kdyby bylo na tomto místě číslo jedna musel by na zbývajících dvou polích modrého sloupce být součet dvacet. To ale nejde, proto tam musí být čtyřka a na dvě pole ve sloupci zbývá sedmnáct a to je (největší možné číslo) Aby platil součet musí tady být jednička

Jak řešit kakuro Tady můžou být jen čísla 9; 7 Kdyby ale tady byla sedmička zbylo by na poslední pole v modrém sloupci 11 a to nejde proto tady musí být 9 Aby platil součet musí tady být 8 Aby platil součet musí tady být 7 Aby platil součet musí tady být 6 Aby platil součet musí tady být 8 Aby platil součet musí tady být 9 Aby platil součet musí tady být 3

Jak řešit kakuro Sem můžeme napsat jen čísla 2; 1; 5 Sem můžeme napsat jen čísla 2; 4 V modrém sloupci nemůže být jednička ani pětka, musí tady být dvojka Aby platil součet musí tady být čtyřka

Jak řešit kakuro Tady můžou být jen čísla 1; 5 Tady můžou být jen čísla 1; 2 V modrém řádku nemůže být dvojka, musí tady být jednička Aby platil součet musí tady být pětka Aby platil součet musí tady být jednička Aby platil součet musí tady být 2

Jak řešit kakuro A kakuro je vyřešeno