OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_219_ČJ2 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Tvrdé a měkké souhlásky č. 1 NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Doplňte i, y HOR - , NAD – LKA, SCHOD -, T – LKO, MOT – KA,
Advertisements

Psaní i,í, y, ý po měkkých a tvrdých souhláskách
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Křížovky s VS po B III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_209_ČJ 2 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Vlastní jména NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín, příspěvková.
ČESKÝ JAZYK 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_07_02_párové souhlásky.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_72_PRV1 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Vybavení bytu NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín, příspěvková.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_25_ČJ4 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Vzory podstatných jmen 5 NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín, příspěvková.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_80_PRV1 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Roční období NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín, příspěvková.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_21_ČJ4
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_70_PRV1
Seznámení se s hláskami a jejich dělení
VY_32_INOVACE_09_Vyhledávání daných slabik v textu Autor:
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_210_ČJ 2
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_65_PRV1
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_101_M6
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_259_ČJ7
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_163_M2
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_162_M2
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_104_M6
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_297_ČJ9
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_75_PRV1
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_62_PRV1
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_17_03_tvrdé a měkké souhlásky.
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_13_03_tvrdé a měkké souhlásky.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_187_ČJ3
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_184_ČJ3
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_54_F7
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_182_ČJ3
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_116_M6
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_18_AJ4
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_181_ČJ3
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_92_M7
Písmeno ď, ť, ň Slabiky dě, tě, ně, di, ti, ni
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_85_M8
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_238_ČJ2
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_31_ČJ4
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_59_F7
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_37_ČJ4
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_61_PRV1
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_43_F6
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_196_ČJ3
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_28_ČJ4
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_8_AJ4
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_237_ČJ2
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_194_ČJ3
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_88_M7
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_38_ČJ4
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_66_PRV1
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_234_ČJ2
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_50_F6
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_218_ČJ2
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_49_F6
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_2_AJ4
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_16_AJ4
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_76_PRV1
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_216_ČJ2
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_29_ČJ4
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_45_F6
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_68_PRV1
Autor: Mgr. Dana Bednářová Datum: Název: VY_32_INOVACE_08_ Český jazyk
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_84_M8
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová Název : VY_32_INOVACE_03CJ_9_VYJSLM
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_217_ČJ2
Transkript prezentace:

OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_219_ČJ2 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Tvrdé a měkké souhlásky č. 1 NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín, příspěvková organizace CÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ KLÍČOVÁ AKTIVITA: III/2 TÉMA HODINY: Procvičujeme di, ti, ni, dy, ty, ny, ROČNÍK: 2 PŘEDMĚT: Český jazyk AUTOR MATERIÁLU: Mgr. Marie Jelínková

POPIS MATERIÁLU DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU: prezentace v PowerPointu MEZIPŘEDMĚTOVÉ VZTAHY: Prv POPIS PRÁCE S MATERIÁLEM: Na listu č. 4 žáci po přečtení doplňují na interaktivní tabuli y, ý, i, í přímo do textu, nebo pracují nejdříve v pracovním listě individuálně a kontrolu provádí společně při prezentaci na tabuli. Správnost své volby si ověří poklikáním na text. Na listu č. 5 žáci opět doplňují i, í, y, ý – při správné volbě se objeví usmívající smajlík, při špatné volbě mračící se smajlík, pokliknutím na něj mračoun zmizí. List č. 6 – 7 je obdobný, žáci doplňují i, í, y, ý do textu, žížalku si mohou vybarvit. List č. 8 – 11 je pracovní. OČEKÁVANÝ VÝSTUP: Žáci si procvičí a zautomatizují pravidla psaní i, í, y, ý po tvrdých a měkkých souhláskách ve slovech. ZKUŠENOST S PILOTÁŽÍ: Učivo zvládli téměř všichni žáci. ZDROJ:

PROCVIČUJEME i-, í-, y- ý-D T N

hod n chod dlodeštn ki kalhoty čert y í i i t gry d kaý kn hai št kai kon čekí d vadloi kapesn kí d raí post lkaý hajný řed teli doplň i-, í-, nebo y-, ý- (klikni na text)

čist si zubyí (ý) (í) doplň správné i-, í- nebo y-, ý- oslad la čaji (y) (i) napadal sn hí (ý) (í) krtek je černý (í) (ý) ý (í) (ý) tvrd rohlík krátké kalhoty (i) (y) malé d vadloi (y) (i) n kdo nepřišeli (y) (i) d chej pravidelněý (í) (ý) dřevěná t čkay (i) (y) (klikni na něj)

 N kd nechod m pozdě.  Při běhán se vžd zad chám.  Do d vadla chod m s rod či, někd s kamarád.  Špinavé kalhot nosím do čist rn.  V rybn ku byla št ka a spadlé stromy s trn.  V zimn krajině často vid me šed vé vrán.  Prot dešt mě Jan čka půjčila deštn k.  Dět ut kali po trávn ku na náměst.  K narozen nám jsem dostal hod nky a kn hu. doplň i-, í-, nebo y-, ý- y i ii i í íi ý y y í í ií y y y y y í ií i i i i í i ííí

y Doplň a vybarvi: i i ý ý y y í í kon k mot ka y hod na i kn ha i d ka ý t kadlo y kn r í í d ně ý brněn í n kdo i d tě t čka y í d vák i komin k í rán dět i d chá ý kůln y t cho i stan y t síc i hrad y

hod n chod dlodeštn k kalhot čert t gr d ka kn ha št ka kon ček d vadlo kapesn k d ra post lka hajn řed tel doplň i-, í-, nebo y-, ý- Pracovní list

čist si zuby (ý) (í) vybarvi správné i-, í- nebo y-, ý- oslad la čaj (y) (i) napadal sn h (ý) (í) krtek je čern (í) (ý) tvrd rohlík (í) (ý) krátké kalhot (i) (y) malé d vadlo (y) (i) n kdo nepřišel (y) (i) d chej pravidelně (í) (ý) dřevěná t čka (i) (y) Pracovní list

 N kd nechod m pozdě.  Při běhán se vžd zad chám.  Do d vadla chod m s rod či, někd s kamarád.  Špinavé kalhot nosím do čist rn.  V rybn ku byla št ka a spadlé stromy s trn.  V zimn krajině často vid me šed vé vrán.  Prot dešt mě Jan čka půjčila deštn k.  Dět ut kali po trávn ku na náměst.  K narozen nám jsem dostal hod nky a kn hu. doplň i-, í-, nebo y-, ý- Pracovní list

Doplň a vybarvi: i i ý ý y y í í kon k mot ka hod na kn ha d ka t kadlo kn r d ně brněn n kdo d tě t čka d vák komin k rán dět chůd kůln t cho stan t síc hrad Pracovní list