Název: Měření kompresního tlaku Autor: Šnejda Karel Název SŠ:VOŠ, SPŠ automobilní a technická Tem. oblast: Ročník: 3. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0504.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zpracoval: Jan Filka ZŠ a MŠ Horníkova 1
Advertisements

Tepelné motory Jan Nguyen 2.D Telskol.
Diagnostika Common rail
Spalovací motory zážehové
SPALOVACÍ MOTORY (TEORIE)
Otázka č.17 a) Klikové mechanismy.
Čtyřdobý zážehový motor (čtyřtakt)
TEPELNÉ MOTORY.
Vznětové motory Vznětový motor je v principu konstruován stejně jako zážehový motor. Palivo je do spalovacího prostoru dopravováno odděleně.
Výuka předmětu automobily
Spalovací motory.
Spalovací motory vznětové
ZÁŽEHOVÝ MOTOR.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov
Tepelné motory.
Pístové stroje . Pístové stroje s klikovým ústrojím se vyznačují vratným pohybem některých jejich mechanických částí. Pístové stroje mohou.
Tepelné stroje -motory
Spalovací motor zážehový
Pístové spalovací motory
Digitální učební materiál
SPALOVACÍ MOTORY.
Spalovací motory s pístem
Čtyřdobý motor 1.Čtyřdobý spalovací motor 1.Čtyřdobý spalovací motor 1.Čtyřdobý spalovací motor 1.Čtyřdobý spalovací motor 2.Carnotův cyklus 2.Carnotův.
Čtyřdobý zážehový motor – konstrukce, popis činnosti
Kontrola těsnosti spalovacího motoru
Tepelné motory.
SPALOVACÍ MOTORY (TEORIE)
Měření otáček motoru s postupným odpojováním válců
MĚŘENÍ EMISÍ ZÁŽEHOVÉHO MOTORU.
Vznětové motory Střední odborná škola Otrokovice
Mgr. Lenka Hanáková 2.ročník Gymnázium Otrokovice
Čtyřdobý vznětový motor – konstrukce, popis činnosti
Vyhodnocení indikace tlaku ve válci
Vstřikovače vznětových a zážehových motorů
Výpočet doby vstřiku, jako základní vstupní údaje pro Ř.J
Klepnutím lze upravit styly předlohy textu. Druhá úroveň Třetí úroveň Čtvrtá úroveň Pátá úroveň Klepnutím lze upravit styly předlohy textu. –Druhá úroveň.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy:Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu:Moderní škola Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 8. ročníku. Slouží k naučení nového učiva. Charakteristika pístového spalovacího motoru. Žák se seznámí s čtyřdobým.
MOTORY Mgr. Martin Tichý MOTORY Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.1.18/ „Řemesla s techniky začneme od píky“ Datum vytvoření: Datum.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:F8 - 8 Datum ověření ve výuce: Ročník:8.
Spalovací motory čtyřdobé (mění tepelnou energii na mechanickou) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Tučímová. Dostupné.
Název: Přesah vložek válců Autor: Šnejda Karel
F5200 Fyzika kolem osobního automobilu 6. Kinematika a dynamika pístového motoru. Harmonická analýza zrychlení pístů, vyvážení víceválcového pístového.
Ročník: 2. ročník strojírenských učebních oborů Typ šablony III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací obor: Strojnictví Téma: Spalovací.
Název: Měření průběhu proudu na vstřikovači CR Autor: Bc. Jan Spurný Název SŠ:VOŠ, SPŠ automobilní a technická Tem. oblast:Diagnostika motorových vozidel.
FYZIKA 3 VZNĚTOVÝ MOTOR ZŠ HejniceZ. Hyxa. Vznětové (Dieselovy) motory Palivo – motorová nafta Vznětový motor se vyrábí pouze ve čtyřdobé verzi, místo.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_23-01 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorIng.
Název: Měření spotřeby paliva na volnoběh s nezahřátým motorem Autor: Petr Hart, DiS. Název SŠ:VOŠ, SPŠ automobilní a technická Tem. oblast:Zážehové motory.
Tepelné stroje z pohledu základního kursu fyziky 3. Poznámky k přednášce.
Název: Měření spotřeby paliva při plném výkonu se zahřátým motorem Autor: Petr Hart, DiS. Název SŠ:VOŠ, SPŠ automobilní a technická Tem. oblast:Zážehové.
Název: Měření spotřeby paliva na volnoběh se zahřátým motorem Autor: Petr Hart, DiS. Název SŠ:VOŠ, SPŠ automobilní a technická Tem. oblast:Zážehové motory.
Název: Přeběh pístu Autor: Šnejda Karel Název SŠ:VOŠ, SPŠ automobilní a technická Tem. oblast: Ročník: 3. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Datum vzniku:
Název: Měření spotřeby paliva při jízdě z
Spalovací motory 1 VY_32_INOVACE_21_420
Spalovací motory VY_32_INOVACE_29_Spalovací motory
Název prezentace (DUMu): Funkce a použití zapalování
Střední průmyslová škola a Střední odborné učiliště Uničov, Školní 164
Cyklus čtyřdobého motoru
Název: Nastavení rozvodů Autor: Šnejda Karel
Název: Kontrola odporu vstřikovacího ventilu Autor: Petr Karbulka
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Spalovací motor Název školy: Základní škola Brána Nová Paka
Název: Statický předvstřik Autor: Šnejda Karel
Datum: Název školy: Základní škola Městec Králové
Název: Diagnostika vstřikovače vznětového motoru Autor: Bc. Jan Spurný
Spalovací motory čtyřdobé (mění tepelnou energii na mechanickou)
Rozdělení Podle způsobu zapálení pohonné směsi  Zážehové motory  Vznětové motory Podle počtu pracovních dob  Dvoudobé motory  Čtyřdobé motory.
Palivová soustava zážehového benzínového motoru s karburátorem
Transkript prezentace:

Název: Měření kompresního tlaku Autor: Šnejda Karel Název SŠ:VOŠ, SPŠ automobilní a technická Tem. oblast: Ročník: 3. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Datum vzniku:

Anotace Názorná ukázka měření kompresního tlaku zážehového motoru

DUM Měření kompresního tlaku zážehového motoru Škoda Felicia 1.3

Proč měříme kompresní tlak: Když chceme zjistit těsnost spalovacího prostoru. Co je kompresní tlak: Je tlak ve válci když je píst v horní úvrati a ventily jsou zavřeny. Touto zkouškou zjistíme pouze tlak ve válci ale nezjistíme příčinu úniku tlaku. Vyjímkou je pouze těsnost pístních kroužků, tu zjistíme tak že do válce stříkneme olej a měření opakujeme. Když se tlak zvedne tak to svědčí o netěsnosti pístních kroužků, když se tlak nezvede tak jsou netěsné ventily. Kompresní tlak u zážehových motorů je zhruba 1,0-1,2 MPa a rozdíl mezi válci Nesmí být větší než 0,1MPa

Z motoru ohřátého na provozní teplotu vyšroubujeme zapalovací svíčky

Odpojíme Halův snímač. Snímač odpojujeme proto aby nám nešlo zapalování a vstřikování.

Kompresiometr přitlačíme přes těsnící kužel do otvoru pro zapalovací svíčku. Použit přístroj se záznamem.

Přidáme plný plyn. Abychom měli dokonalé plnění válce vzduchem a startérem protočíme motor.

Na kompresiometru odečteme hodnotu tlaku a posuneme záznamovou kartu o válec dál. Měření opakujeme dokud nezměříme všechny válce motoru. Potom porovnáme hodnoty tlaků na všech válcích.