OKO MEDÚZ, PLOŠTĚNEK Biologie Schmidtová, Pospíšilová, Fojtů Sexta a.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006
Advertisements

Pionýrů 400, Frýdek – Místek
Oko Kateřina Lasáková, V.A.
Nervová soustava bezobratlí
Optické vlastnosti oka
Smysly - zrak (c) Mgr. Martin Šmíd.
Optické vlastnosti oka
Složení lidského oka Bloudíčková Gabriela, Radová Jana, Spáčal Josef, Březinová Dagmar, Marek Hrůza, Ludvík Josef.
Světelné jevy Optika II..
Optické vlastnosti oka
Oko jako optická soustava, optické přístroje
SOUSTAVA SMYSLOVÁ Informace o okolním světě a o vlastním těle dostáváme prostřednictvím smyslových buněk Smyslové buňky tvoří základ čidel Čidla jsou vybavena.
OKO A VIDĚNÍ Stavba a optická soustava oka Mechanismus vzniku obrazu
OKO.
Smyslové vnímání autor: David Hainall.
ŽLUTÁ SKVRNA.
Světlo a barvy v přírodě
Oční vady Krátkozrakost, dalekozrakost, šedý zákal, zelený zákal, vetchozrakost, šilhání, astigmatismus, barvoslepost, šeroslepost.
Nervová soustava- receptory
 Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Kate ř ina Č ermáková Datum: Cílový ro č ník: 8.
Oko spojná optická soustava obraz komorová tekutina oční čočka sklivec
Autor: Mgr. Libor Sovadina
Oko Pavel Vlček ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_344. Oko párový orgán umožňující vidění vnímá elektromagnetické záření o vlnové délce nm lidské.
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
Nervová soustava a smyslové orgány
VY_III/2_INOVACE_111_Smyslová ústrojí
Ploštěnka mléčná Mgr. Helena Roubalová
SMYSLY ČLOVĚKA.
úvodní prezentace k hodině s využitím aplikace EyeXam pro iPad
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
STAVBA OKA.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Oko. Oko Jeden ze smyslových orgánů Zrakem vnímáme světlo, jeho intenzitu, barvy, tvary, vzdálenosti Umožňuje rozvoj mysli, vzdělání a zážitků.
Oční vady Eliška Gálová, 3.G.
Oko.
OPTICKÉ VLASTNOSTI OKA
Zrak Úkon vidění.
Smyslové vnímání OKO.
Oční implantáty Petr Kočan
Optické vlastnosti oka
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Optické vlastnosti oka
LIDSKÉ OKO A JEHO FUNKCE V TĚLE
Zuzana Gocníková Filip Hutečka Hana Koláčková Václav Slivka Prezentace k projektu Z očí do očí (fyzikální část)
Fyzika a chemie společně CZ/FMP/17B/0456 SOUBOR VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ FYZIKA + CHEMIE ZŠ A MŠ KAŠAVA ZŠ A MŠ CEROVÁ.
Z očí do očí Lidské oko z hlediska fyziky Filip Šefčík, Dominik Nop, Lubomír Pala, Matěj Tomešek.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV: Optické vlastnosti oka TÉMATICKÝ CELEK:
Oko Savců Matějka, Grulich, Preget. Části oka - obrázek.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Zdeňka Horská Název materiálu: VY_32_INOVACE_9_20_ Optické přístroje - oko Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Projekt „Z očí do očí,“  Komorové oko, dělí se na přední a zadní komoru  Rohovka – propouští světlo do oka  Zornice – ve středu duhovky, rozšiřuje.
Zrak ptáků Jakub Vrána, Zdeněk Dorazil, Štěpán Konečný.
Ústrojí zrakové. N Á ZEV Š KOLY: Gymn á zium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 Č Í SLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ N Á ZEV MATERI Á LU: VY_32_INOVACE_6C_03_ÚSTORJÍ.
OKO Biologie Schmidtová, Fojtů, Pospíšilová Sexta a.
Projekt „Z očí do očí“, 2012 Dominik Nop, Matěj Tomešek, Filip Šefčík, Lubomír Pala.
PaedDr. Jozef Beňuška OKO JAKO OPTICKÁ SOUSTAVA aneb O akomodaci, brýlích a pod.
Zuzana Gocníková, Filip Hutečka, Hana Koláčková, Václav Slivka Prezentace k projektu Z očí do očí (biologická část č. 1)
Lidské oko. Stavba Bělima cévnatka sítnice Žlutá skvrna Zrakový nerv Slepá skvrna Komorová voda čočka duhovka rohovka Řasnaté tělísko sklivec.
Smyslová ústrojí Funkce:
Z očí do očí.
Autor: Bc. Renáta Bojarská Datum: Název: VY_32_INOVACE_16_PŘÍRODOPIS
Jakub Vrána, Zdeněk Dorazil, Štěpán Konečný
Souhrnné otázky, Světelné jevy
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Hormonální regulace bezobratlých
Název prezentace (DUMu): Smyslová ústrojí člověka I.
Jakub Vrána, Zdeněk Dorazil, Štěpán Konečný
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Lidské oko Optické čočky Název školy
1) LIDSKÉ OKO AKOMODACE =děj vyklenování či zplošťování čočky – umožňuje zaostřování Oko je vyplněno kapalinou Rohovka je průhledná (vchod světla) Průchod.
PLOŠTĚNCI Ploštěnka mléčná VY_32_INOVACE_09_23.
Lidské oko
Transkript prezentace:

OKO MEDÚZ, PLOŠTĚNEK Biologie Schmidtová, Pospíšilová, Fojtů Sexta a

OKO MEDÚZY Medúza Tripedalia cystophora má v každém „rohu“ svého těla 6 očí, celkem tedy 24 Dvě z šesti očí jsou vybaveny čočkou a vnitřní stavbou se podobají oku vyvinutějších obratlovců Zbývající 4 oči jsou vždy mnohem primitivnější

OKO MEDÚZY Medúzy vidí rozostřený obraz Sítnice je v pozici, ve které nelze zaostřit obraz z čočky Medúzy nemají vyvinutý mozek, mají pouze nervový prstenec, proto by stejně vykreslený obraz z oka nedokázala zpracovat

OKO MEDÚZY

OKO PLOŠTĚNKY Ploštěnky mají miskovité oči Mají mělce vchlípenou sítnici pod pokožku Jsou schopny vnímat světlo a stín, ale obraz nevidí Jsou schopny se chránit pomocí těchto očí před nebezpečím, umožňují optickou komunikaci Tento typ očí mají také kroužkovci

OKO PLOŠTĚNKY