Aktivní politika zaměstnanosti – úvodní konference.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávání zaměstnanců v Centru pro podporu zaměstnanců
Advertisements

TyfloCentrum Brno, o.p.s. zkušenosti a výsledky projektu TyfloCentrum Brno, o.p.s.
Prezentace k projektu REPRO CV
3K – Krok Ke Kariéře Grantový projekt: CZ.1.04/2.1.01/
Další profesní vzdělávání, realizované prostřednictvím úřadu práce
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Vstup absolventů středních škol na trh práce
1 Opatření 1.1 JPD3 Rozšíření a zvýšení adresnosti aktivní politiky zaměstnanosti Úřad práce hl.m. Prahy 19.října 2004.
Z praxe do dalšího vzdělávání: aneb potřeby VP identifikované v průběhu pilotního ověřování kompetencí kariérových poradců v rámci projektu IMPROVE Mgr.
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Systém péče o ZP formou pracovní rehabilitace občanů evidovaných.
Krajská pobočka Úřadu práce ČR ve Zlíně
KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Název projektu: KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Soukromá vyšší odborná škola sociální o.p.s., Jihlava (projekt.
IPS. Nová adresa ÚP pro Prahu-východ (IPS) od Dobrovského 1278/ Praha 7.
TRAINEE-PROGRAM ŠkodaAuto
„Uč se a pracuj“ CZ.104/3.3.05/ OPLZZ oblast podpory Integrace sociálně vyloučených skupin na trh práce.
 zaměření: Silniční vozidla  Tento obor je zařazen mezi technické obory  Je určen pro chlapce i dívky, kteří se zajímají o automobily, jejich konstrukci,
Role škol v kariérovém poradenství z pohledu programu Euroguidance
Trh práce VY_32_INOVACE_ Trh práce = místo, kde se střetává poptávka po práci (zaměstnavatelé) s nabídkou práce (uchazeči o zaměstnání) Práce.
Národní soustava kvalifikací (NSK). Co je to NSK? Národní soustava kvalifikací (NSK) je pružný a praktický nástroj, který nabízí vedle školní docházky.
Komplexní program podpory k posílení pracovní integrace sociálně vyloučených v Ústeckém kraji Registrační číslo projektu CZ.1.04/3.3.05/D
P R O J E K T C E N T R A 50+ CZ.1.04/2.1.01/ bfz – vzdělávací akademie, s.r.o. CZ.1.04/2.1.01/ bfz – vzdělávací akademie, s.r.o.
Ing. Dominika Prchlíková
Snadný návrat z mateřské do zaměstnání nezaměstnaných žen pečujících o dítě do 15 let v Libereckém kraji 390 nezaměstnaných žen pečujících o.
3K – Krok Ke Kariéře podruhé Grantový projekt: CZ.1.04/2.1.01/D Oblast podpory: Posílení aktivních politik zaměstnanosti Tento projekt je financován.
Poradenství ve službách zaměstnanosti v rámci celoživotního poradenství ČR Praha
Podporované zaměstnávání -metoda boje proti nezaměstnanosti osob se zdravotním postižením reg. číslo: CZ.1.04/3.3.05/ Projekt je financován z prostředků.
Kariérové poradenství v Tranzitním programu pro neslyšící APPN, o.s. Projekt Tranzitní program pro neslyšící je financován z prostředků ESF prostřednictvím.
Vzdělání, řemeslo, zaměstnání realizátor projektu Dům romské kultury o.p.s.
Akademické centrum poradenství a supervize Nový subjekt mezi vysokoškolskými poradnami Vznik ACPS je součástí projektu „Zkvalitnění vzdělávání a odborné.
JOB ASISTENT s.r.o.. Hlavní aktivity společnosti: Zpracování a řízení projektů – EU Zpracování a řízení projektů – EU Poradenství Poradenství Outplacement.
Nabídka služeb kariérové poradny ZČU Pavla Hrabačková, 12. –
Regionální individuální projekt „Program aktivizace a podpory uchazečů a zájemců o zaměstnání se zdravotním omezením v Královéhradeckém kraji“
PROJEKT „Integrace sociálně znevýhodněných občanů mikroregionu Prachaticko se zaměřením na začlenění klientů smíšeného Azylového domu v Husinci na trh.
Prezentace ITP ÚP Ústeckého kraje pro konferenci ITP ve Velkých Karlovicích Úřad práce v Chomutově – metodiky realizace postupových kroků v oblasti poradenství.
Prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Týká se všech oblastí a v našem případě konkrétně jde.
Krátce bez práce Závěrečná krajská konference Projekt Krátce bez práce, reg. č. CZ.1.04/2.1.00/ , je financován z prostředků ESF prostřednictvím.
Projekt Rodičovství a práce, reg. č. CZ.1.04/2.1.00/ , je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.
Závěrečná konference. V rámci KA 07 – Profesní vzdělávání byla pro účastníky projektu zajištěna řada rekvalifikačních kurzů, které měly za úkol zvýšit.
Naše zkušenosti a výsledky v dosavadní projektové činnosti v oblasti řešení problémů nezaměstnanosti a podpory uchazečů o zaměstnání uplatnit se na.
IPS Schůzka výchovných poradců Praha – východ Mgr. Pavel Lehovec.
Rytmus Liberec, o.p.s. Agentura pro podporované zaměstnávání Antónia Dechťarová Monika Pietroszová září 2008.
Informační a poradenské středisko Mgr. Jindřiška Dvorská Mgr. Markéta Severinová.
1 Se sousedy k vzdělávání, registrační č. CZ.1.04/2.1.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Představení provozu kavárny a cateringových služeb v PwC ČR Roman Anděl, Startujeme, o.p.s.
Flexibilní formy práce Aktivní politika zaměstnanosti – modul Ia.
Aktivní politika zaměstnanosti zabezpečovaná Úřadem práce ČR Krajská pobočka v Brně Mgr. Ivana Ondráková
Centrum celoživotního učení Projekt Knihovny Kroměřížska.
Pomůžeme Vám kvalifikovat potřebné profese Vypracovala Mgr. Věra Moderová Krajský koordinátor poradenství a rekvalifikačních kurzů VDTP.
PLÁNOVANÉ REGIONÁLNÍ INDIVIDUÁLNÍ PROJEKTY PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ PROGRAMOVACÍ OBDOBÍ 2014 – 2020.
Přínos projektu VIP Kariéra II – Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro.
Logo Úřad práce ČR - krajská pobočka v Brně Mgr. Pavel Ondrák, Ing. Jiří Šimbera.
Kariérové poradenství a úřad práce Současná situace a perspektivaSoučasná situace a perspektiva.
1 Se sousedy k vzdělávání I, registrační č. CZ.1.04/2.1.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
MAS CÍNOVECKO o.p.s., organizační složka MAS CÍNOVECKO - LEADER Podpora sociální soudržnosti na území místního partnerství v programovém období
Krásná Lípa projekt Aktivizace rodin Volfová Hana (ASZ) Kolář Jan (místostarosta Krásné Lípy) Praha,
ORIENTAČNÍ TÝDEN PRO STUDENTY PRVNÍCH ROČNÍKŮ Informační, poradenské a sociální centrum.
„Podpora zaměstnanosti Litoměřicka“ CZ.1.04/3.3.05/ Projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a.
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
Občanské sdružení D.R.A.K. Oblačná 450/ Liberec 5
Projekt „Rozvoj místního partnerství a trhu práce“. CZ.1.04/5.1.01/ realizováno O.S. „Rozkvět zahrady jižních Čech – místní akční skupina“ a partnery.
Podpora začleňování cizích státních příslušníků na trh práce, reg. č
Informační seminář Projekt Dejte práci šanci
INNOSTART Výzva 03_16_055 Ústí nad Labem,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
CÍLEM JE ZAMĚSTNÁNÍ VE STŘEDOČESKÉM KRAJI STRUČNÁ INFORMACE O PROJEKTU
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Kariérové poradenství a podnikavost
VZDĚLÁVÁNÍ (ve službách zaměstnanosti)
Transkript prezentace:

Aktivní politika zaměstnanosti – úvodní konference

 Poradenské služby ◦ Skupinové ◦ Individuální ◦ Profesní  Diagnostické poradenství ◦ Bilanční diagnostika ◦ Profesní diagnostika  Rekvalifikace  Doplňkové aktivity v rámci projektů

 Cíl: aktivizovat a motivovat  Cílové skupiny: uchazeči o zaměstnání  Zaměření: ◦ Komunikace ◦ Prezentace, sebeprezentace ◦ Orientace na trhu práce ◦ Práce s informacemi ◦ Příprava osobní dokumentace ◦ Právní úpravy v oblasti zaměstnání

 Cíl: pomoci při orientaci na trhu práce  Cílová skupina: uchazeči o zaměstnání  Zaměření: ◦ vyjasnění okruhu pracovního uplatnění ◦ rozvoj dovedností souvisejících s hledáním zaměstnání ◦ Práce s informacemi - využívání informačních zdrojů nabídek volných míst ◦ posílení přenositelných kompetencí ◦ příprava osobní dokumentace ◦ rozbor problémů klienta souvisejících s pracovním uplatněním

 Cíl: vytvoření nástinu pracovní kariéry klienta  Cílová skupina: uchazeči o zaměstnání  Zaměření: ◦ monitoring dosavadního průběhu pracovní kariéry, osobnostního potenciálu klienta, zdravotního stavu, fyzické a psychické kondice ◦ dovednosti související s hledáním vhodného zaměstnání ◦ rozbor problémů souvisejících s praxí ◦ zaměření na konkrétní profesní odbornost ◦ možnosti rekvalifikace

 Cíl: profesní a osobnostní diagnostika za účelem profesního směrování uchazeče o zaměstnání  Cílová skupina: uchazeči o zaměstnání  Zaměření: ◦ Bilanční diagnostika ◦ Profesní diagnostika

 Základy obsluhy PC  Obsluha PC  Personalista/ka  Manažer se zaměřením na řízení provozu  Pracovník v sociálních službách  Obsluha vysokozdvižného vozíku  Svářeč

 Obsluha CNC strojů  Páječ  Šička  Dispečer logistiky  Operátor call centra

 Administrativní pracovník/ce s rozšířenou výukou jazyka  Manikérka, pedikérka  Aranžérka  Řidič s průkazem typu C,D,E  Účetnictví

 Flexibilní formy práce ◦ částečné úvazky ◦ pružná pracovní doba ◦ práce na dálku (teleworking) ◦ sdílení pracovního místa ◦ práce z domova (homeworking) ◦ stlačený pracovní týden ◦ Job rotation

 Řízené praxe ◦ Vychází z metody Job rotation ◦ Nový účinný způsob boje s nezaměstnaností ◦ Součást projektů ◦ Navazují na specifické rekvalifikace ◦ Poskytují výhody zaměstnavatelům i praktikantům ◦ Obvyklá délka 3 – 6 měsíců ◦ Následné uplatnění na trhu práce – více než 65%

Před vstupem do projektu Po absolvování rekvalifikace  Absolvent učebního oboru a nástavby  Dobrá znalost jazyka  Žije v malém městě – musí dojíždět  Plachý, neprůbojný, málo komunikativní  Absolvoval motivační kurz  Je velmi pečlivý, proto volí RK se zaměřením na jakost  Nastupuje na řízenou praxi  Po 6 týdnech získává pracovní smlouvu  Po 6 měsících absolvuje specializovaná školení na audit a je povýšen

Před vstupem do projektu Po absolvování rekvalifikace  Absolvent průmyslovky  Pracuje v oboru  Neumí jazyk  Nemá možnost kariérního růstu  Dává výpověď a je přesvědčený, že práci snadno najde  Po 6 měsících nezaměstnanosti vstupuje do projektu  Volí kurz zaměřený na jakost  Ukazuje se jako neformální leader týmu  Umí precizně formulovat myšlenky  Nastupuje na řízenou praxi  Po 2 měsících získává stálou pracovní smlouvu  Po 12 měsících je povýšen

Před vstupem do projektu Po absolvování rekvalifikace  Absolventka gymnázia  Neumí cizí jazyk  Bydlí v malé obci  Praxi získává pouze jako operátor výroby  Absolvuje 2 rekvalifikační kurzy, přesto nenachází práci  Absolvuje individuální poradenství  Je cílevědomá, bojuje s handicapem matky s malým dítětem a dojížděním  Absolvuje kurz PC  Absolvuje RK Admin.pracovník  Nastupuje na řízenou praxi v oboru, který ji velice zajímá  Přihlašuje se na VŠ  Vítězí ve výběrovém řízení a získává pracovní smlouvu

Pokud vás představované aktivity zaujaly, přijměte pozvání na  , 10:00 hod odborný seminář pro zaměstnavatele Konferenční centrum Babylon, sál č.1

Mgr. Šárka Prachařová AABYSS s.r.o. Liberec