Pavel Duchan Hrdinové a padouši v boji o kybernetickou (ne)bezpecnost.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Komplexní řešení pro monitorování a bezpečnost datové sítě Správa IT infrastruktury: lépe, snadněji, bezpečněji a levněji.
Advertisements

Zlepšování jakosti.
Vzdělávání zaměstnanců Střediska sociálních služeb městské části Praha 9 je finančně podpořeno z Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu.
Kurz argumentace a efektivní komunikace pro vedoucí NZP VFN v Praze lektorské zabezpečení: PhDr. Ivana Hospodářová Projekt „Další vzdělávání nelékařského.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Vyplývání a propoziční postoje Lucie Vondráčková
IveHale s.r.o..
PROJEKT - soubor aktivit, jejichž realizací v určeném časovém rámci dosáhneme stanoveného cíle; dojde ke změně z výchozího stavu do plánovaného stavu.
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Jak se učí inovační podnikání
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
MANAGEMENT Mgr. Petra Neumannová.
Taktická příprava Michal Lehnert.
OSOBNOST.
CHOVÁNÍ = činnost, která spojuje člověka s prostředím.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
Aktivizující prvky při výuce F na ZŠ
AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ NA PRINCIPU BENCHMARKINGU
SMALL BUSINESS Modulový výcvikový a vzdělávací program pro začínající podnikatele.
Konference KYBERPSYCHO , Praha Ing. Aleš Špidla
Možnosti modelování požadavků na informační systém
KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Ekonomika Ročník: 1.
Program zahájení - Petr Pavlinec, KÚ role systémového integrátora - Martin Vimr, PH organizace projektu - Vladimír Kvarda, PH obsazení projektového týmu.
Informace ke kurzu Manažerské účetnictví I a jak ho studovat.
Kurz IT Essentials na DFJP UPCE Ivan Panuška. IT Essentials: PC Hardware and Software Version 4.0  kurz nabízí úvod do odvětví IT  seznámení interaktivní.
Lékaři bez hranic – spolupráce s českými a slovenskými lékaři aneb jak a proč se stát jedním z nás Pavlína Kozelková, listopad 2014 XXVIII. Sjezd České.
VY_62_INOVACE_1_2_01 „Pokud není uvedeno jinak, autorem obrázk ů a text ů je Ing. Renata Hethová.“ Finanční plánování.
Semestrální práce Téma: Výběr problematiky z oblasti managementu (volné dle zájmu) Práce bude obsahovat - teoretické základy (tak jak je oblast problematiky.
Působení psychologa jako člena týmu odborných pracovníků projektu AVC
Každé povolání si žádá své
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková. Tým – základ dobré spolupráce Neustálý růst týmů a jejich výkonnosti Zlepšování klíčových postupů Schopnost efektivně.
Řešení informační bezpečnosti v malých a středních firmách Pavel Šnajdr – Informační management 2 Diplomová práce.
Práce a výkon zábavnou formou Studentská inovace praxí Jakub Šimek 2. Ročník F-VTEn.
Tvorba webových stránek (nejen) pro projekty Pavel Budík PROJEKT financovaný z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZVYŠOVÁNÍ IT GRAMOTNOSTI.
Metodika posouzení Metody, techniky, postupy. Klíčová otázka: n Jak provést posouzení, aby co nejlépe reflektovalo situaci uživatele služby?
RVP ZV a tvorba ŠVP Jak dojít k cíli : zpracovat efektivní
Zkušenosti KOMA-Servis s absolventy pro obor hydrauliky Seminá ř „INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAM Ů STROJNÍCH OBOR Ů “ Seminá ř „INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAM.
Projektová výuka na školách HEURÉKA CZ, spol. s r.o vzdělávací společnost pro podporu a rozvoj efektivity a adaptability lidských zdrojů a mezilidských.
MAnagement.
Být leader může být vyčerpávající, zvlášť, když pořád šlapete na plyn.
Teambuilding - úvod Doc.PaedDr.Marie Blahutková Ph.D. Fakulta sportovních studií Katedra společenských věd ve sportu.
Didaktické metody Androdidaktika.
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
„Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu.“ CZ.1.07/2.2.00/ EUR. Ing. Petra Bednářová, Ph.D.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ T.G. MASARYKA 4 Ekonomika podniku.
Představujeme Vám projekt TechIN - Propojení studia a praxe, TEMPO TRAINING & CONSULTING s.r.o. Okresní hospodářskou komorou Karviná. který realizuje společnost.
SPOLUPRÁCE VÝROBA VELKOOBCHOD Jiří Tesák, obchodní ředitel TZB, Grundfos Sales Czechia and Slovakia s.r.o. Slavkov
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
ÚVOD DO MANAGEMENTU Zpracoval Ing. Jan Weiser. Osnova výkladu  1. Proč a jak studovat management?  2. Základní pojmy a definice Definice organizace.
8 EKONOMICKÝ RŮST, VÝKYVY VÝKONU EKONOMIKY. Základy ekonomie 2 Produkce a růst Životní úroveň závisí na schopnosti země produkovat statky a služby Z hlediska.
Miroslav Hübner listopad 2014 Jak sehnat peníze na IT ANEB zamyšlení jak si koupit, co potřebuji.
Dva incidenty GOPAS: | | Ing. Ondřej Ševeček | GOPAS a.s. | MCSM:Directory2012 | MCM:Directory2008.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Je kybernetická bezpečnost dostačující?
Kybernetická obrana české republiky
Prognostika a Plánování 3. cvičení
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
Žákovský parlament 1.stupeň
Základy zpracování geologických dat Rozdělení pravděpodobnosti
Didaktické metody Androdidaktika.
GDPR General Data Protection Regulation
Design služeb aneb jak dělat skvělé služby Martin Krčál

Týmová hra Roman Šmiřák Jednatel
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Priority Policie České republiky na rok 2012
Název společnosti Obchodní plán.
Transkript prezentace:

Pavel Duchan Hrdinové a padouši v boji o kybernetickou (ne)bezpecnost

Proč bezpečnost? Cyber security - sexy trendy buzzword?

Kdo chrání vaši firmu dnes? Někdo nás určitě chrání.

Hrdina mezi námi? Koho zavolat, když vznikne problém?

Kdo chrání vaši firmu dnes? Kde vznikají problémy a kde je očekáváme?

Technologie a bezpečnost Čím více technologie, tím větší bezpečnost. Nebo ne?

Co ví útočník o vás a co vy o něm? Nerovný boj specializace a času.

Výlet do hlavy zločinců a padouchů Co vše se můžeme o padouších dozvědět?

Co padouch vlastně chce? Znát cíle a postupy útočníka znamená mít možnost bránit se.

Co udělá padouch dál? I útočníci mají své plány a postupy.

Proč řešit co zná a ví padouch? Ubránit mohu jen takový útok, který znám.

Proč trénovat kybernetickou obranu? Protože jen cvičení dělá mistry. Zeptejte se hackera, jak plánuje útoky Podložte teorii praxí Identifikujte útočníka, typ útoku a jeho cíl Získejte praxi v rozdělení rolí a práci v týmu Naučte se komunikovat v krizových situacích

Co si odnesete z CDE? Protože jen cvičení dělá mistry. Diplom Schopnost přemýšlet jakou padouch. Znalost cílů padoucha ve Vašem prostředí. Vizi rozvoje vlastní IT bezpečnosti. Určení cílů padoucha před dokonáním útoku. Sebevědomí při odhalování snah padouchů o průnik. Pochopení problematiky kybernetické bezpečnosti. Povědomí o rozdělení rolí v týmu a úkolech s každou rolí spojenou. Praktickou zkušenost s průběhem kybernetického útoku.

Nechte se vést padouchem!