Měřící přístroje pro kolejovou dopravu. Obsah prezentace O společnosti. Hlavní oblasti, specializace. Automatické měřící systémy pro kontrolu tvarů a.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nová vozidla dodávaná k splnění závazku veřejné služby
Advertisements

Automatizační a měřicí technika (B-AMT)
Tato prezentace byla vytvořena
Universální systém pro měření železnic Leica GeoTEL GL-05
9. přednáška Měření ozubených kol
Nedestruktivní zkoušky materiálů
20. Metody zpracování digitálních dat dálkového průzkumu
Moderní trendy měření Radomil Sikora za společnost RMT s. r. o.
Strojírenství zaměření Automatizační a robotizační systémy
Elektrotechnika Automatizační technika
Elektrotechnika (26 – 41 – M / 01) Výpočetní a komunikační technika Automatizace a elektronické systémy v dopravě.
DTB Technologie obrábění Téma 4
s dopravní infrastrukturou
Tato prezentace byla vytvořena
Ústav technických zařízení budov MĚŘENÍ A REGULACE Ing. Václav Rada, CSc. ZS – 2003/
Prototyp elektromagnetického děla
KRAJSKÉ SESTKÁNÍ METODIKŮ STROJÍRENSTVÍ A AUTOMATIZACE ÚNOR 2015 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI.
Moje volba – moje budoucnost CZ.1.07/1.1.02/ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Ústav technologie, mechanizace a řízení staveb CW01 - Teorie měření a regulace © Ing. Václav Rada, CSc. ZS – 2010/
ÚVOD DO ŽELEZNIC.
Příprava plánu měření pro přírubu
Popis měrky opotřebení obručí DR
Ústav automatizace a měřicí techniky
Tramtrain Vozidlo pro kombinaci městskou a příměstskou dopravy při využití vozidel uzpůsobených pro jízdu na železničních i městských kolejových tratích.
Technické prostředky aktivní bezpečnosti automobilů
GEOTECHNICKÝ MONITORING
Vibroakustická diagnostika
Digitální učební materiál
Ústav technických zařízení budov MĚŘENÍ A REGULACE Ing. Václav Rada, CSc. ZS – 2003/
RUČNÍ BRUSKY A LEŠTIČKY
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Laboratoře TZB Cvičení – Měření kvality vnitřního prostředí
Výzkum uplatnění dat laserového skenování v katastru nemovitostí
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Charakteristiky provozu trolejbusové dopravy
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
13. přednáška Souřadnicové měřicí přístroje Metrologické laboratoře
11. přednáška Měření drsnosti povrchu
Sběr veličin ve vozidlech Škoda Interní seminář AS V.Kafka
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Experimentální metody (qem)
Strojírenství Kontrola a měření Měření tvarů a vzájemné polohy (ST39)
Doc. Ing. Ivan Mazůrek, CSc kancelář: budova B1/112 telefon: Teorie spolehlivosti (xts)
Zvýšení rychlosti nákladní kolejové dopravy
Firemní prezentace Taforge a.s.
Struktura měřícího řetězce
SK1 – Tolerance U12113 © Pospíchal 2006.
Převody čelními ozubenými koly s přímým a šikmým ozubením
1 Fotogrammetrie - úvod Proč?? Co ?? Jak?? snímek mapa.
Inkrementální enkodéry
Obsah prezentace Princip fungování Technické parametry Proces realizace Závěrečné zhodnocení 4.
Workshop „Příklady dobré praxe“ 22. června Váhy pro kontrolní (úřední) vážení vozidel Váhy pro obchodní vážení vozidel a materiálu Představení společnosti.
Ivanovické náměstí 3, Brno1 Ivanovické náměstí č. 3, BRNO Obchodní zástupce: Jiří Derganz.
Technologie skenování ve 3D „HIGH TECHNOLOGY – další vzdělávání v 3D technologii“, registrační číslo projektu CZ.1.07/3.2.10/ Ing. Ondřej Helan.
INTEGROVANÝ SYSTÉM MĚŘENÍ A OBRÁBĚNÍ DVOJKOLÍ KOLEJOVÝCH VOZIDEL.
STEMMANN-TECHNIK 1. NIS Non-Icing-System Preventivní systém proti namrzání troleje 2 NIS – účinný systém pro prevenci namrzání trolejových vedení při.
Elektronické systémy brzdové soustavy , Brno Připravil: Bc. Václav Kočí Obor: Management techniky Ústav: Techniky a automobilové dopravy.
Sdružený tramvajový a autobusový pás | Novotný, Javořík, Kočárková | Czechbus 2015, Praha Sdružený tramvajový a autobusový pás návrh nového skladebního.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Diagnostika jedoucích železničních vozidel DJŽV
zasedání Odborné skupiny tramvaje při Sdružení dopravních podniků ČR
REVIZE NOREM PRO TRAMVAJOVOU DOPRAVU
VY_32_INOVACE_ Co je snímač
Výukové a výzkumné centrum v dopravě
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_07Délka,hmotnost-test
Charakteristiky provozu trolejbusové dopravy
KVALITATIVNÍ PARAMETRY V OBRAZOVÉ DOKUMENTACI
POHYB DVOJKOLÍ A PODVOZKU V KOLEJOVÉM KANÁLU
Prezentace pro OS tramvají
Transkript prezentace:

Měřící přístroje pro kolejovou dopravu

Obsah prezentace O společnosti. Hlavní oblasti, specializace. Automatické měřící systémy pro kontrolu tvarů a rozměrů. Ruční měřící přístroje pro kolejovou dopravu. Další možnosti.

Main fields, specializations 1992Vznik společnosti 2001ISO 9001 TÜV International 2004 První aplikace laseru v automatizaci 2009 Spolupráce se spol. Riftek 2014Siemens Solution Partner

Nabídka přístrojů pro kolejovou dopravu Výhody: Rychlost, přesnost, snadná manipulace. Elektronická evidence, archivace. Ekonomické výhody.

Automatické systémy Geopar - Automatický systém na měření geometrických parametrů pro vyvázané dvojkolí. Různé varianty měření geometrických parametrů. Vysoká rychlost a přesnost měření.

Automatické systémy Průjezdné systémy při rychlosti 20 km/hod. Geometrie vagonu Geometrie kola (profil, příruba) Kontrola povrchu kola.

Nabídka přístrojů pro kolejovou dopravu S našimi přístroji můžete měřit: Průměr styčné kružnice kola. Obrys a další veličiny tramvajového kola. Rozkolí. Profil hlavy kolejnice. Profil brzdových kotoučů.

Měření průměru styčné kružnice kola Přistroj IDK je určen pro měření průměru styčné kružnice kola (stupně opotřebení) tramvajových kol při technických kontrolách a opravách. Přesnost ±0,2 mm. Jedno měření trvá méně než 1 sekundu. Měření průměru kol od 500 do 1300 mm. Hmotnost do 1 kg včetně PDA.

Měření jízdního obrysu železničního kola Přesnost ±0,1 mm. Rychlost jednoho měření trvá pouze sekundy. Hmotnost do 1 kg včetně PDA. Laserový profilometr IKP-5 je určen pro měření parametrů okolku železničního kola (tloušťky, výšky a strmosti) a pro snímání jízdního obrysu kola přímo na dvojkolí.

Měření rozkolí Analyzátor Laserový přístroj IMR je určen pro měření rozkolí kolejových vozidel při technických kontrolách, prohlídkách, opravách a sestavování dvojkolí. Přesnost měření ±0,1 mm. Rychlost měření 2-3 sekundy. Hmotnost do 1,5 kg.

Měření profilu hlavy kolejnice Laserový měřič PRP je určen pro měření a analýzu opotřebení hlav kolejnic při preventivních technických prohlídkách a kontrolách. Měření se provádějí přímo na kolejnici. Přístroj je vybaven držákem pro uchycení na kolejnici, elektrickým pohonem a bezkontaktním laserovým snímačem. Přesnost ±0,1 mm. Rychlost měření 3 sekundy.

Měření profilu brzdových kotoučů Laserový snímač IKD je přístroj pro měření profilu brzdových kotoučů. Přesnost ±0,01 mm. Rychlost 6 vteřin. Váha přístroje 1,8 kg. Momentálně dostupné pro vybrané typy brzdových kotoučů.

Další možnosti Laserové systémy pro dynamickou kontrolu pozice napájecí sběrnice.- výhody

Scan Tex 3D Výhoda laserových skenerů oproti ostatním principům digitalizace je schopnost nasnímat neprůchozí díry a složité a ostré tvary snímaného objektu. 3D skenování do CAD. Úprava návrhu a designu, mechanické studie. Bezkontaktní kontrola.

Scan Tex 3D