 Multimediální prezentace  Portály  Film  Spoty  Propagační materiály  Veletrhy, prezentační akce  Printová prezentace  Křehká krása, vybroušená.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Hradec Králové, PROJEKTOVÉ AKTIVITY    Marketingová strategie Královéhradeckého kraje  Vytvoření datového.
Chrudimsko-Hlinecko Informační a propagační kampaň Turistické oblasti Chrudimsko – Hlinecko Minikonference cestovního ruchu Chrudim – 10. duben 2010.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
Zpráva o činnosti za rok 2011 Valná hromada MAS Šluknovsko Hotel Slavie, Horní Podluží
Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř,
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Mediální komunikace ČD
Autor: Mgr. Hana Řehůřková Školní rok: 2011/12 Určení: 8. ročník základní školy Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Vyučovací předmět: Zeměpis Téma: Kraje.
Destinační management TO Jeseníky-východ
Prezentace turistické oblasti
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
C estovní ruch na Šluknovsku - co můžeme nabídnout ? Ing. Eva Hamplová MAS Šluknovsko Tolštejn,
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
Aktivity v oblasti cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
PROJEKTY SPOLUPRÁCE Programový výbor MAS Hradecký venkov Nechanice, 10. června 2010 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských.
Destinační management TO Těšínské Slezsko
JAZYKOVÉ MUTACE WEBU : česká, anglická, německá, polská s možností přidání dalších jazykových mutací Cílem tohoto internetového portálu.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Marketing atraktivit Vybrané aplikace marketingu cestovního ruchu:
M ARKETINGOVÁ STRATEGIE CESTOVNÍHO RUCHU L IBERECKÉHO KRAJE.
Agentura CzechTourism a její marketingové aktivity v roce 2010.
Projekty destinačního managementu v Moravskoslezském kraji - od turistické oblasti po region Ing. Richard Žabka, Agentura pro regionální rozvoj, a.s. 1.
NORTH BOHEMIA CONVENTION BUREAU, o.p.s. (NBCB) obecně prospěšná společnost, založena na podporu zařazení Libereckého kraje a města Liberce mezi prestižní.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Petra Hejlová ČísloVY_32_Inovace_3418 NázevMěsta ČR Téma hodinyMěsta ČR PředmětVlastivěda Ročník/y/4.A.
 založeno v r jako sdružení měst a obcí  31 členských obcí + 4 nově přistupující  zajišťuje tzv. DESTINAČNÍ MANAGEMENT turistické oblasti OCR.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s. Přehled činnosti za rok 2012 Kunovice,
Naše kraje a jejich zajímavosti Vlastivěda 4
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Sdružení Český ráj. 2 Projektové záměry Regionální projektové záměry pro období : Marketingové a koordinační aktivity v CR Rozvoj doplňkové infrastruktury.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace, projekty, aktivity, spolupráce s TIC Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Jihlava,
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Letos se jezdí k nám! Role destinačního managementu v období ekonomické krize PhDr. Dana Daňová.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Vzdělávací seminář Asociace turistických informačních center ČR 22. září 2011, Poděbrady.
 Hrady, zámky, zříceniny ▪ Spolupráce s NPÚ – francouzský rok kultury  Technické památky ▪ Zejména Ještěd – 40 let od otevření ▪ Spolupráce – Hotel.
MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008.
MUZEUM SKLA A BIŽUTERIE V JABLONCI NAD NISOU státní příspěvková organizace zřizovaná Ministerstvem kultury ČR od 60. let 20. století celostátní působnost.
Liberecký kraj. Základní údaje Liberecký kraj je oblíbeným cílem turistů především díky krásám oblasti Českého ráje, Jizerských hor a Krkonoš. Známý je.
Marketingové aktivity Libereckého kraje Eva Hornová.
DO JABLONCE NAD NISOU ZA SKLEM A BIŽUTERIÍ. navštivte JABLONEC NAD NISOU město sklářských tradic a bohaté bižuterní současnosti bránu do Jizerských hor.
Poznejte regiony České republiky Středočeský kraj.. přirozené centrum České republiky Střední Čechy jsou místem, kam se dá přijet na návštěvu,
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
statutární náměstkyně hejtmana
Zažijte autentický jihočeský venkov
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Agroturistika a venkovská turistika
20 let
Společnost pro destinační management Broumovska o. p. s.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ KLÁŠTEREC NAD OHŘÍ, KRÁTKÁ 676 AUTOR: MGR
Autor: Andrea Kolářová
VY_32_INOVACE_Vac_III_09 Sídla ČR
Značka „Českosaské Švýcarsko
CHARITA FUNDRAISING Komunikační platforma ÚSPĚŠNOST Osvěta Komunikace
Základní škola Rosice, okres Chrudim
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Liberecký kraj Kraj pod Ještědem.
Marketingová strategie Turistické oblasti PodKletí
Transkript prezentace:

 Multimediální prezentace  Portály  Film  Spoty  Propagační materiály  Veletrhy, prezentační akce  Printová prezentace  Křehká krása, vybroušená chuť  Různé

 Přestavba turistického portálu kraj.czwww.liberecky- kraj.cz  Microsite  Portál

 Cizojazyčné domény  Interaktivní mapa  Produkty cestovního ruchu – cílové skupiny  Košík + schránka = zaujalo mě  Ke stažení  Profil na FB  Zlatý erb 2012

 Marketingový projekt – film LK  Spot – Křehká krása, vybroušená chuť (potřeby prezentace)

 Putování s dětmi – jazykové mutace  Rozhledny v ERN  Kempy  Za skleněným zážitkem  Zimní mapa  Trhací mapa muzeí, rozhleden, pivovarů  Co nás čeká: venkovská turistika, katalog ubytování, Za poznáním – hrady, zámky, hradní zříceniny, Golf - mutace

 Tuzemské veletrhy: ▪ Praha ▪ Hradec Králové ▪ Plzeň ▪ Ostrava ▪ Jablonec nad Nisou  Zahraniční veletrhy ▪ Německo ▪ Polsko ▪ Holandsko ▪ Slovensko  Nové destinace – Polsko - Krakow, Katowice, Dánsko

 Mediální propagace – v rámci projektu (témata)  Chytrá partnerství – deníky, TV  Soutěže, netradiční formy  Newsletter Cestou necestou

 Sklo, bižuterie, pivo - katalog a mapa pivovarů  Spolupráce s Petrem Urbanem a Rudou Pivrncem (poznává památky v LK)  Propojení různých sklářských akcí, pivních festivalů, atd) – síťování podnikatelů  Vrchol – 24. – – EUC Jablonec nad Nisou, výstava Křehká krása, vybroušená chuť

 Regionální certifikace LK – AHR  Koncepce státní politiky cestovního ruchu ČR  Komise cestovního ruchu asociace krajů ČR – 17. – 18. května  Tourpropag –  Prezentace na Staroměstském náměstí – červen 2012  Krajské slavnosti – Liberec  Nisa Go – plánovácí dopravní portál

Mgr. Eva Hornová