ISOŘ KADR Generální ředitelství, Odbor řízení provozu a organizování drážní dopravy, Oddělení marketingu, prodeje tras a statistiky - OneStopShop Přednášející:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spisová služba pro organizace zřízené Olomouckým krajem
Advertisements

4. železniční balíček 1.
CSV – CENTRALNÍ SYSTÉM VÝLUK EURO-ŽEL – Žilina
ZPRACOVÁNÍ STŘEDNĚDOBÝCH PLÁNŮ DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI ÚZEMÍ
Problematika rozhraní v ITS Kopecký František, Votruba Zdeněk
Informační technologie pro IZS a krizové řízení
Povodňový informační systém Ing
D ATOVÉ MODELY Ing. Jiří Šilhán. D ATABÁZOVÉ SYSTÉMY Patří vedle textových editorů a tabulkových kalkulátorů k nejrozšířenějším představitelům programového.
Dispečerské řízení pražského metra
Moderní vzdělávací systémy vyšších a vysokých škol neuniverzitního typu Ing. Daniel CHOC CCA Group a.s.
Strana 1 © Vema, a. s., 7. dubna 2015 Intranetová řešení v PIS DS -Personalis 2005.
4. Lekce Dílčí procesy funkčního testování
S námi víte na beton,kde jsou vaše auta Oborové řešení O2 Car Control.
Dokumentace informačního systému
Návrh systému evidence komponent měřícího řetězce stanic SampleFx.
Portál veřejné správy spolupráce s BusinessInfo CS – Zákaznická řešení pro státní správu Ing. Jitka Novotná Ministerstvo informatiky.
Sledování vozidel v reálném čase a využití pro informování cestujících
Integrovaný regionální knihovní systém 3. generace Ing. Petr Štefan, Kp-sys s.r.o. Pardubice.
Miroslav Skokan IT Security Consultant
Portál veřejné správy © 2002 IBM Corporation ISSS 2003 Portál veřejné správy portal.gov.cz Ing. Dana Bérová
Možnosti využití mobilní komunikace při krizových situacích
2. Životní cyklus a procesy projektu
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
Databázové systémy Úvod, Základní pojmy. Úvod S rozvojem lidského poznání roste prudce množství informací. Jsou kladeny vysoké požadavky na ukládání,
Helios Orange - Implementace systému
GISáček 2004 Jiří Caudr Internetové řešení evakuačního plánu města Olomouce evakuační plán Vedoucí práce: Doc. RNDr. Vít Voženílek, CSc.
Mgr. Naděžda Fasurová, Ph.D.
Prohlášení o dráze Jiří Černý 9. setkání s dopravci, Praha,
Implementace Nařízení 913/2010 na SŽDC Setkání s dopravci, Praha, 25. a Ing. Markéta Šlachtová.
Prezentace informačních systémů ve vztahu k zpoplatnění ŽDC – náhrada TP 412 systémem IS KAPO.
Přidělování kapacity, aktivace, problematika IS KADR Praha Ing. Miloš Futera Ph.D. Setkání s dopravci.
Informace o RailNetEurope, Přidělování kapacity dráhy Setkání s dopravci, Praha, Ing. Markéta Šlachtová.
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Změna systému zpoplatnění Ředitelství SŽDC, Odbor jízdního řádu a kapacity dráhy, Oddělení.
Smlouvy o provozování drážní dopravy a jejich změny Ing. Petr Šlachta Setkání s dopravci, Praha 25. a
Prohlášení o dráze a cena za užití železniční infrastruktury a za poskytované služby Hana Honzáková, Jiří Černý 8. setkání s dopravci, Praha, 25.a
Projekty CCRJM v oblasti internetových aplikací Brno Ing. Lukáš Bačík.
On-line vyhlašování směnového plánu Setkání dopravců SŽDC Praha Ing. Petr Řádek SŽDC O12-SEPA 25. –
Implementace TAF/TAP TSI, ERNCF u SŽDC Praha, Ing. Marek Neustadt Jednání s dopravci.
Setkání s dopravciPraha | 26. listopadu Elektronické jízdní řády (ETD) Aktuální informace a stav vývoje Petr Vacek Setkání s dopravci, Praha, 26.
Problematika rádiového prostředí SŽDC. Systém GSM-R Zajišťuje hlasovou komunikaci a přenos dat mezi terminály a pevnými účastnickými zařízeními a spojení.
Problematika rádiového prostředí SŽDC Bc. Ondřej Borovský.
IS KADR Praha, Miloš Futera Setkání s dopravci.
IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Praha,
REVOZ - Registr vozidel - Ing. Rudolf Mrzena, SŽDC, s.o.
PREZENTUJÍCÍ Registry ve veřejné správě Mgr. David Marek
IS SŽDC – pořizování dat dopravci
Diagnostika jedoucích železničních vozidel DJŽV
Změny v objednávání mezinárodních tras
Prohlášení o dráze Jiří Černý 11. setkání s dopravci, Praha,
Tabulky traťových poměrů
Informace o implementaci TAF/TAP TSI
Demoverze QI Informace pro partnery DCC
2. Ročník konference v rámci projektu Železniční doprava pro kraje
Setkání s dopravci leden 2012
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
TIS – technický informační systém
Nástroje podpory uživatelů
Budování Integrovaného informačního systému Národního památkového ústavu Petr Volfík, NPÚ ÚP
Smlouvy o provozování drážní dopravy a jejich změny
IS KAPO WEB prostředí Martin Havránek Praha, –
Sankce za odřeknutí a nevyužití kapacity
Setkání s dopravci, Praha, 25. a
Demoverze QI Informace pro partnery DCC
Ing. Patrik Horažďovský Ing. Martin Heindl
Změna systému zpoplatnění
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,
Legislativa výlukové činnosti
Šetření mimořádných událostí v drážní dopravě
4D přístup k integraci ve veřejné dopravě
Národního registru hospitalizací
Transkript prezentace:

ISOŘ KADR Generální ředitelství, Odbor řízení provozu a organizování drážní dopravy, Oddělení marketingu, prodeje tras a statistiky - OneStopShop Přednášející: Marek Neustadt, Miloš FuteraČeské dráhy, a.s.,

Praha, 2. setkáni s dopravci, 28, 30., Obsah popis systému, novinky v systému, další vývoj, instruktáž.

Praha, 2. setkáni s dopravci, 28, 30., Vytvoření IS pro požadavky na ad hoc vlaky –Informační podchycení prvního úkonu z životního cyklu vlaku –Praktické spojení pojmu přidělení kapacity a přidělení trasy do jednoho logického celku –Usnadnění a zrychlení přidělování vlakových tras –Změnu stávajícího systému plánování vlaků, plánování vlaků bude možné jen v ISOŘ KADR Zajištění předpokladů pro podchycení 100% požadavků na kapacitu – žádný vlak nesmí odjet bez přidělené kapacity. Systém neřeší požadavky na kapacitu pro JŘ a jeho změny. Cíle IS

Praha, 2. setkáni s dopravci, 28, 30., Hlavní rysy ISOŘ KADR 1.Aplikace umožňuje spolupráci dopravce, přídělce kapacity, dispečerského aparátu provozovatele dráhy a OSS 2.Každý zadává to, za co odpovídá (výjimka, PD může zadávat požadavky za dopravce) 3.Každý dopravce vidí jen své požadavky 4.IS je integrován do IS ISOŘ jako jeho modul

Praha, 2. setkáni s dopravci, 28, 30., Pracoviště v ISOŘ KADR 4 typy pracovišť: Dopravce – www rozhraní Vlastník dráhy – přídělce kapacity (SŽDC) – www rozhraní Provozovatel dráhy – OSS – desktopová aplikace Provozovatel dráhy – Dispečerský aparát – www rozhraní (plánována desktopová aplikace)

Praha, 2. setkáni s dopravci, 28, 30., Požadavek Základní jednotkou je požadavek : vždy jen pro jednu relaci z místa A do místa B ve shodných parametrech vlaku, může se opakovat ve více dnech za sebou, je mu přidělována kapacita, trasa(y), bude se aktivovat, sledovat jeho plnění, každá fáze má definovány stavy, ve kterých se nachází.

Praha, 2. setkáni s dopravci, 28, 30., Příklady stavu požadavku

Praha, 2. setkáni s dopravci, 28, 30., Workflow Přidělování zúčastněných pracovišť 1.Dopravce vytvoří požadavek a postoupí jej. Základem je kalendář, kde si zvolí dny jízdy : < 3 pracovní dny - Požadavek jde automaticky na DA PD – SŽDC a OSS jej pouze vidí >= 3 pracovní dny - Požadavek je postoupen na SŽDC 2.SŽDC posoudí a postoupí požadavek na OSS 3.OSS posoudí a vydá výsledek posouzení – požadavek se přesune na SŽDC 4.SŽDC přezkoumá výsledek posouzení od OSS a přidělí kapacitu Každý ze zúčastněných vidí aktuální stav požadavku

Praha, 2. setkáni s dopravci, 28, 30., Umístění aplikace Aplikace je umístěna na webových stránkách provozovatele dráhy: Každý uživatel musí mít zřízen přístup do této aplikace u provozovatele dráhy – tím je zaručena dokumentace jeho zásahů v aplikaci. Autentizace probíhá přes IS Logserver – uživatel z ČD má shodnou autentizaci jako do jiných aplikací napojených přes tento IS. Přístup na i KADR je personalizován podle tohoto přístupu – zaručuje ochranu dat před ostatními (žádný dopravce neuvidí na data jiného dopravce).

Praha, 2. setkáni s dopravci, 28, 30., Harmonogram uvedení do provozu zpracování analýzy firmou Oltis Group ISOŘ KADR prezentován dopravcům, zahájen testovací provoz zahájen plný celosíťový provoz ISOŘ KADR

Praha, 2. setkáni s dopravci, 28, 30., Současný stav k dopravců (z 54) 468 uživatelů z řad dopravců od do bylo zpracováno požadavků

Praha, 2. setkáni s dopravci, 28, 30., Vývoj počtu požadavků zadaných do ISOŘ KADR

Praha, 2. setkáni s dopravci, 28, 30., Nové funkce v ISOŘ KADR stav k studie tras (pro požadavky více než 3 pracovní dny), přímý vstup do ISOŘ KADR zadávání požadavků přes mapu (pouze vnitrostátní trasy) – MSIE 7, lokalizace do Nj a Aj, text dopravce do depeše, interní dopravce – závod dopravce, kontakty uživatelů dopravce – záložka Společnosti

Praha, 2. setkáni s dopravci, 28, 30., Další vývoj desktopová aplikace na pracovišti DA ČD, export do ISOŘ ŘVD, aktivace a deaktivace tras dopravcem, zobrazení stavu vlastního plnění požadavku, dotaz na polohu vlaku dopravce, tvorba požadavku se zápisem do databáze až po uložení požadavku – zrychlení tvorby požadavku, komunikace s desktopovými objednávkovými systémy dopravců na bázi TAF-TSI, komunikace s objednávkovými a konstrukčními systémy sousedních manažerů infrastruktury na bázi TAF-TSI.

Praha, 2. setkáni s dopravci, 28, 30., db ročního JŘ (IS SENA/KANGO) Aktivace trasy dopravcem Požadavek na kapacitu a trasu Požadavek na trasu db operativního JŘ (ISOŘ KADR) db provozního řízení (ISOŘ) Distribuce směn. plánu na stanice ISOŘ Vytvoření seznamu aktivních vlaků APM DD / GTN Vytvoření trasy ad hoc ISOŘ KADR Připravované funkce v KADR Sledování průběhu požadavku dopravcem

Praha, 2. setkáni s dopravci, 28, 30., Podpora Případné problémy s ovládáním aplikace apod.: on-line nápověda k ISOŘ KADR - on-line nápověda k ISOŘ KADR - směrnice k provozu a užívání ISOŘ KADR - směrnice k provozu a užívání ISOŘ KADR - technická podpora ISOŘ KADR OLTIS Group, a.s.: (8:00-16:00) Případné problémy s dostupností aplikace apod.: Provoz ISOŘ KADR (nepřetržitý provoz) - OLTIS Group, a.s. :Provoz ISOŘ KADR (nepřetržitý provoz) - OLTIS Group, a.s. : tel , tel. ČD , mobil Podněty na vývoj aplikace, školení uživatelů...

Praha, 2. setkáni s dopravci, 28, 30., Poznámky k zadávání požadavků v ISOŘ KADR správné zadávání použitých hnacích vozidel, spojování požadavků, pokud požadavek navazuje/přechází na již přidělenou trasu, poznámka k požadavku (vlaku) - uvádět důležité informace číslo ROV..., souslednost požadavků, mezistátní požadavek – vždy zadat státní hranici a výchozí/cílový bod v zahraničí a vždy bod sousední infrastruktury, uvést vždy správného spolupracujícího dopravce na sousední infrastruktuře, požadované pobyty, úkony, poznámky…. Prosba: do spuštění modulu aktivací tras odříkat nevyužité části tras prostřednictvím u nebo telefonicky na DA, řídící úsek, který bude odřeknut.

Praha, 2. setkáni s dopravci, 28, 30., Rozhraní OSS – desktopová aplikace

Praha, 2. setkáni s dopravci, 28, 30., Děkuji za pozornost Kontakt Marek Neustadt telefon: Miloš Futera telefon: