Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/34.0048 Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Oblast: Autor:Mgr. Alena Shánělová Název:VY_32_INOVACE_PR7_07 - Paryby
Advertisements

1 Škola:Chomutovské soukromé gymnázium Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Moderní škola Název materiálu:VY_32_INOVACE_BIOLOGIE 2_15 Tematická.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Želva.
Autor: Mgr. Hana Krajčová
Kruhoústí.
VY_32_INOVACE_9B7 PLOŠTĚNCI, HLÍSTI morfologie a anatomie
Strunatci Strunu hřbetní nebo páteř mají vždy na straně těla Strunu hřbetní nebo páteř mají vždy na straně těla Jsou dvoustranně souměrní Jsou dvoustranně.
MLŽI (Bivalvia) VY_32_INOVACE_3.1.Bi2.17/Li
Podříše: Prvoci - KMENY: Nálevníci Výtrusovci Mnohobuněční – KMENY:
Škola: Mendelovo gymnázium, Opava, příspěvková organizace
Elektronická učebnice - II
Kmen: STRUNATCI podkmen: OBRATLOVCI nadtřída: bezčelistnatci
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Vilma Skřivánková Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Blanka Kabeláčová Název materiálu: VY_32_INOVACE_03_23_ Ryby I. – stavba těla Číslo projektu:
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Třída: Paryby ● znaky: – tělo torpédovité nebo shora zploštělé – chrupavčitá kostra – žábry, nemají skřele – není plynový měchýř, náhrada olejovitá játra.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Ryby Obratlovci vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Rozmnožování hmyzu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Biologie - biologie živočichů Datum vytvoření Ročník3.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Oběhová soustava obratlovců Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Biologie - biologie živočichů Datum vytvoření17.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Typy oběhových soustav a srdcí Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Biologie - biologie živočichů Datum vytvoření1.
Základní škola Bedřicha Hrozného, Lysá nad Labem, okres Nymburk
Obratlovci úvod; Kruhoústí
Přírodopis – 7.ročník Paryby VY_32_INOVACE_ Název školy
Název projektu: Živá příroda ve škole
Kmen: Strunatci Podkmen Obratlovci Třídy Kruhoústí Paryby
Krycí soustava strunatců a škárové deriváty
Paryby Základní škola a Mateřská škola
Vývojová morfologie živočichů
PARYBY převážně mořští živočichové chrupavčitá kostra dýchají žábrami
PARYBY I..
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
zpracovaný v rámci projektu
Strunatci, pláštěnci, bezlebeční, obratlovci
Název školy: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace Autor: Datum tvorby: Mgr. Daniela Čapounová Název: VY_32_INOVACE_01B_01_Strunatci-charakteristika.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha-východ
Kruhoústí, paryby Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 7. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se stavbou a základním systémem kruhoústých a paryb. Materiál.
Kmen: Strunatci.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Strunatci Žraloci.
VY_32_INOVACE_PŘZOO.04 Autor: Mgr. Jitka Žejdlíková
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Přírodopis – 7.ročník Kruhoústí VY_32_INOVACE_ Název školy
Vyšší živočichové.
Transkript prezentace:

Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková organizace Paryby - charakteristika Autor: Mgr. Pavlína Řízková VY_32_INOVACE_7_3_2

Mgr. Pavlína Řízková GSOŠ Klášterec nad Ohří 2012

Říše: ŽIVOČICHOVÉ ANIMALIA Kmen: STRUNATCI CHORDATA Podkmen: OBRATLOVCI VERTEBRATA Třída: PARYBY CHONDRICHTHYES

Rybovitý tvar Torpédovitý tvar Lysá kůže Dlouhý rypec Obr. 1

PLAKOIDNÍ – stejná stavba jako zub Obr. 2

Stejná stavba jako šupiny Více řad Více generací Obr. 3

Celý život chrupavčitá

ŽÁBRY

Nemají Musí se stále pohybovat, aby neklesali ke dnu

Dvoudílné srdce 1 PŘEDSÍŇ 1 KOMORA Obr. 4

VEJCORODÍ – vajíčko – 30 cm ŽIVORODÍ – vajíčka se vyvíjí v matčině těle a poté se rodí dospělci Obr. 5 Obr. 6

Moře Od prvohor Obr. 7

Obr

Obr L A O K - Ž R - ŽRALOKŽRALOK

Obr. 1 autor: Matthias Kleine staženo: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Carcharhinus_melanopterus2.jpg Obr. 2 vlastní obrázek autorky podle učebnice Obr. 3 autor: Brutaldeluxe sta.: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:View_of_shark_jaw_from_inside.jpgBrutaldeluxe Obr. 4 vlastní schematický obrázek autorky Obr. 5 autor: Peri Coleman s http://commons.wikimedia.org/w/index.php?title=File:Shark_egg.tifPeri Coleman Obr. 6 vlastní obrázek autorky podle učebnice Obr. 7 autor: Mila Zinkova http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Great_white_shark_at_his_back11.jpgMila Zinkova Použitá učebnice: PAPÁČEK, Miroslav; MATĚNOVÁ, Vlasta; MATĚNA, Josef; SOLDÁN, Tomáš. Zoologie. Třetí upravené vydání. Praha: Pedagogické nakladatelství Scientia, stran. ISBN

OTEVŘENÍ - DVOJKLIK