Technika - stavitelství Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Významné památky ČR.
Advertisements

Opakování Prověřování znalostí
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Umělecké slohy a moderní umění 3. Rokoko a Klasicismus
Škola Střední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č. Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
PŘÍRODNÍ A KULTURNÍ BOHATSTVÍ
Vývoj stavebních slohů
Umělecké slohy a moderní umění 1. Románské umění a Gotika
Umělecké slohy a moderní umění 4. Empír
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Občanské a rodinné právo Datum vytvoření6.
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastObčanské právo Datum vytvoření
Památky UNESCO v ČR Jiří Novák
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Filozofie Číslo materiálu:EU Název: Filozofie renesance Autor: Mgr. Šárka Rambousková Ročník:
Gaudí Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Škola Střední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č. Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
HISTORICKÉ STAVEBNÍ SLOHY A JEJICH PROJEVY V LIDOVÉ ARCHITEKTUŘE
Technika pro člověka Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a.
Život v rodině Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními.
Architektura Evropské stavební slohy.... Počínaje středověkem vnímáme v architektuře různých oblastí Evropy více či méně jednotné formální znaky. Podoba.
Renesance a humanismus Simona Charvátová HKS, 3. ročník.
Posunovací pravidla Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník4. ročník.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Markéta Hanzalová Náprstková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ N_13_Srovnání uměleckých stylů.
Konstrukce rovnoběžníku Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Matematika – Planimetrie Datum vytvoření
Rozdělení hudební vědy Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastKomunikace hudebního umění se znakovými systémy.
Vynálezy přírody Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními.
Planeta Země Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními.
Vesmír Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními jevy.
Užití Pythagorovy věty Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastPlanimetrie Datum vytvoření Ročník2.
MOZAIKA Tematická oblast ESV Komunikace vizuálního umění se znakovými
Příklady na zákon lomu Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
Výpočty ve statistice – test k procvičení
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
Konstrukce lichoběžníku
KALIGRAMY Tematická oblast
Graffiti Tematická oblast ESV Komunikace vizuálního umění se znakovými
Náš svět Tematická oblast
Člověk a vývoj civilizace
ČLOVĚK V PROSTORU Tematická oblast
Diagramy - opakování Tematická oblast
Výtvarné umění I. Tematická oblast
Člověk Tematická oblast
Déjà - vu Tematická oblast
Konstrukce trojúhelníku II
SOCHA DO VEŘEJNÉHO PROSTORU
Nervová soustava nižších obratlovců
Úroky - samostatná práce
Člověk tohoto století Tematická oblast
Absolutní a relativní četnost
LETTRISTICKÁ MOZAIKA Tematická oblast
Architektura do začátku 20. století.
Základní systém a dělení barev
Konstrukce trojúhelníku I
Název vzdělávacího materiálu
Statistika - opakovací test k procvičení
DENÍK Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
AUTOR: Mgr. Hana Műllerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_5B_17
Konstrukce trojúhelníku III
Životní zájmy Tematická oblast
Život – pohledy na přírodu
Tóniny Tematická oblast
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Hudba - notace Tematická oblast
Název vzdělávacího materiálu
Architektonické směry
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Výtvarné umění od pravěku k dnešku
Výtvarné umění starověkého Říma - test
Dějiny umění Prvky gotické architektury 4.
Transkript prezentace:

Technika - stavitelství Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními jevy a mediálními sítěmi. Datum vytvoření Ročník 2. ročník čtyřletého gymnázia nebo 6. ročník osmiletého gymnázia Stručný obsah Architektura velkých historických epoch. Architektura regionu, ve které žiji. Kresba inspirovaná futuristickými myšlenkami v architektuře. Způsob využití Postupně procházíme listy prezentace až na stranu 6. Žáci samostatně odpovídají. Správnost odpovědí zhodnotí vyučující. Potom žáci přistoupí k praktické části výuky. Autor Petr Faron Kód VY_32_INOVACE_38_EFAR01

Správně přiřaď výrazy za pomlčkou k historickým epochám. Megalitické stavby - lomený oblouk Starověká architektura – nápadné a vlnité křivky Antická architektura – historizující stavby Gotická architektura - dolmen Renesanční architektura – řád dórský, ionský, korintský Barokní architektura – železobetonová konstrukce Architektura 19. století období romantismu – skalní hroby Architektura 20. století - sgrafita Megalitické stavby - lomený oblouk Starověká architektura – nápadné a vlnité křivky Antická architektura – historizující stavby Gotická architektura - dolmen Renesanční architektura – řád dórský, ionský, korintský Barokní architektura – železobetonová konstrukce Architektura 19. století období romantismu – skalní hroby Architektura 20. století - sgrafita

Seřaď časově správně stavby epoch: baroka, 20. století, renesance, období megalitických staveb, secese, starověku, gotiky

Vyber, jakou souvislost má funkcionalismus s městem Zlín. městská zeleň napojení dálnice na město výstavba města v 21. století výstavba města ve 20. a 30. letech 20. století správně: výstavba města ve 20. a 30. letech 20. století správně: výstavba města ve 20. a 30. letech 20. století

Vyber výrazy, který nejlépe vystihují stavby na ukázce: konstruktivistický, historizující, nadčasový, lidová architektura, monumentální, funkcionalistický, současný, klasický. _parasol_ _001.jpg _Exterior7.jpg orio_tenerife1.jpg

Charakterizuj architekturu, která mohla být nejpravděpodobnějším zdrojem inspirace obrázků na ukázce. Vytvoř na výkres vlastní představu takové architektury.