IRER – spolupráce se školami Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie a chemie žáků ve věku 11 až 15 let 2 ročníky soutěže Festival vědy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Advertisements

Další vzdělávání na VOŠ a SPŠ, Jičín, Pod Koželuhy 100
Gymnázium, Praha 8, Ústavní 400
Průmyslová střední škola Letohrad
Představení zajímavých projektů OPVK
Jak získat nadané žáky pro nové technologie Dora Kroisová 1.
Tento projekt je spolufinancován z ESF a státního rozpočtu ČR.
Výchovné problémy ZŠ Prezentace projektu č. CZ.1.07/1.3.03/
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
Fyzikou a chemií k technice
1 Představení projektu ENET – Energetické jednotky pro využití netradičních zdrojů energie Prof. Ing. Václav Roubíček, CSc., Dr.h.c. prof. Ing. Radim Farana,
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ Program 4. krajského setkání metodiků Metoda CLIL a výuka odborného cizího jazyka 1.
KRAJSKÉ SESTKÁNÍ METODIKŮ STROJÍRENSTVÍ A AUTOMATIZACE ÚNOR 2015 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI.
Střední škola informatiky a služeb LCA Dvůr Králové nad Labem.
CZ.1.07/1.1.02/ Trvalá udržitelnost součástí implementace ŠVP na ZŠ Deblín Koordinátor projektu (manažer): RNDr. Břetislav Svozil, Ph.D. Zástupce.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Prezentace projektu shrnutí činnosti a výstupů projektu Ing.
Doc. Ing. Miroslav PÍŠKA, CSc. FSI VUT v Brně zodpovědný řešitel „Inovace studijních programů bakalářského, magisterského a doktorského studia.
Gymnázium Františka Živného Informační centrum 015 Rozvojový projekt č.160R 2004 Informační centrum jako garant rozvoje dovedností v oblasti IT a schopností.
INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ JAKO ODEZVA NA KVALITATIVNÍ POŽADAVKY PRŮMYSLU Výsledky řešení: Ostrava doc. Ing. Josef NOVÁK, CSc.
Poděbradská 93, Pardubice Tel: Vypracoval: Lukáš Nekola V rámci předmětu: Technologie.
Prezentace RIS kraje Vysočina Ing. Zdeňka Škarková ředitelka RRA Vysočina.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Institut experimentálních.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji Partner č Střední průmyslová škola Edvarda Beneše a Obchodní.
Partner P 30 – Gymnázium Boskovice Projekt „Spolupráce“ Dvě roviny -materiální -vzdělávací.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v JMK Integrovaná střední škola Sokolnice Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.00/
10. krajské setkání metodiků Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/
Miroslav Nečas Tomáš Vybíhal
Možnosti seberealizace v odborných soutěžích Patrik Čermák.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/ Partner 19 Střední škola polytechnická,
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji Ing. Vítězslav Prokop – vedoucí praktik Střední škola strojírenská.
T ESTOVÁNÍ ŽÁKŮ Horní Bečva, Michal Uhlař EVROPSKÁ UNIE EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ SPOLEČNĚ BEZ HRANIC 1 Metodické a evaluační centrum,
Prezentace byla vytvořena v rámci projektu EU OPVK CZ.1.07/1.3.45/ s názvem Rozvoj profesních kompetencí učitelů fyziky ZŠ a SŠ v Olomouckém kraji.
KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
Vzdělávací portál eKabinet.cz a digitální obsah pro střední školy Ing. Richard Valenta
Podpora talentovaných žáků v Plzeňském kraji REALIZÁTOR: Středisko služeb školám, Plzeň, Částkova 78 ÚVODNÍ SEMINÁŘ K PROJEKTU
Okna vědy dokořán Rostislav Miarka. Souhrnné informace OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa 7.2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj Oblast.
Projekt Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Libereckém kraji I CZ.1.07/1.1.00/ I.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
Co s sebou přinesl a odnesl Školní vzdělávací program Gymnázium Rokycany Ing. Drahomíra Rancová - koordinátor.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji.
Trojlístek – IRER a FChT Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie a chemie žáků ve věku 11 až 15 let  Metodiky  Semináře pro pedagogy.
Podpora talentovaných žáků v Plzeňském kraji REALIZÁTOR Středisko služeb školám, Plzeň, Částkova 78 PODPOŘENO z Evropského sociálního.
Podpora talentovaných žáků v Plzeňském kraji REALIZÁTOR Středisko služeb školám, Plzeň, Částkova 78 PODPOŘENO 2010 a z Evropského.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie pro žáky ve věku 11 až 15 let Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu,
1 PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ Radim Chmelík.
IRER Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie a chemie žáků ve věku 11 až 15 let Projekt „Trojlístek“ Akce na 20 školách Semináře pro.
Vytvoření společné platformy podpory technického vzdělávání se zapojením všech stupňů vzdělávání, zaměstnavatelů a dalších subjektů.
Polytechnické vzdělávání se zaměřením na tvorbu ŠAP/PA 22. března 2017
Základní škola, Most, Jakuba Arbesa 2454
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská ČVUT Nabízíme nové studijní zaměření Fyzika a technika termojaderné fúze Nové studijní zaměření, které FJFI ČVUT.
Trojlístek – IRER a FChT
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
Infrastruktura SŠ a VOŠ v Olomouckém kraji
TECHNOLOGIE PODPORUJÍ DIFERENCIACI VÝUKY
Ing. Petra Buchtová 9. prosince 2014
Seznámení s metodikami a způsobem využití na školách - Fyzika Závěrečná odborná konference Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a.
Technicky zaměřené aktivity na ZŠ Doctrina
Prírodovedecká fakulta
ROBOTTRANSFÉR Mgr. Kateřina Hořejší.
FAKULTA STROJNÍHO INŽENÝRSTVÍ UNIVERZITY JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Přírodovědecká fakulta UJEP
Statutární město Ostrava
Krajský metodický kabinet NÁBYTKÁŘSTVÍ A DŘEVAŘSTVÍ
Název projektu Cesta k vědě poznáním všemi smysly II
Krajský akční plán vzdělávání 1 ÚK
Při technické univerzitě v Liberci
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Složení centra. Složení centra Cíl: síť - spolupráce Proškolení pedagogů pro práci s nadanými Identifikace. Tvorba struktury práce s nadanými na škole.
Aerodynamický tunel Střední škola letecká Kunovice,
Transkript prezentace:

IRER – spolupráce se školami Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie a chemie žáků ve věku 11 až 15 let 2 ročníky soutěže Festival vědy a techniky pro děti a mládež Pardubickém kraji

IRER Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie a chemie žáků ve věku 11 až 15 let Regionální projekt - spolu s UPa – regionálním koordinátorem: Regionální projekt - spolu s UPa – regionálním koordinátorem: 1. Věda a technika na dvorech škol 2. Večer s vědou a chemií (technikou) 3. Hovory VaT aneb Exempla trahunt

IRER Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie a chemie žáků ve věku 11 až 15 let 1. Věda a technika na dvorech škol

IRER Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

IRER Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie a chemie žáků ve věku 11 až 15 let 2. Večer s vědou a chemií (technikou)

IRER Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie a chemie žáků ve věku 11 až 15 let 3. Hovory VaT aneb Exempla trahunt - p řednášky: RNDr. Milan Vaněček, CSc.:Fotovoltaická přeměna sluneční energie v energii elektrickou: energetický zdroj budoucnosti nebo „velký tunel“? Doc. Ing. Petr Paščenko, Ph.D.: Moderní metody řešení úloh aplikované mechaniky Ing. Tatjana Bayerová, Ing. Karol Bayer, Mgr. Josef Červinka Využití přírodovědných metod při koncipování obnovy Vily Tugendhat v Brně Prof. RNDr. Helena Illnerová, DrSc: Časový systém: Denní rytmy, ad.

IRER Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie a chemie žáků ve věku 11 až 15 let Projekt „Animace – nová výuková Projekt „Animace – nová výuková metoda pro školy“ - Podpora kreativity žáků -Využití metod galerijní animace pro práci na školách

IRER Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie a chemie žáků ve věku 11 až 15 let  Kurzy – projekt „Počítačové laboratoře bez tajemství“: 14 kurzů po pedagogy – 2 úrovně - pro SŠ a ZŠ: Základy algoritmizace a vizuálního programování Podpora pro praktickou výuku M/F/G Vizuální programování se zaměřením na: - robotiku - robotiku, sběr a vyhodnocení dat - robotiku s využitím bezdrátových technologií Programování se zaměřením na robotiku s využitím jazyka C a Java, ad.

IRER Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie a chemie žáků ve věku 11 až 15 let Projekt „Trojlístek“ Akce na 20 školách Semináře pro pedagogy Předmět chemie Garanti: Prof. Ing. Petra Šulcová. Ph.D. Ing. Dáša Holubcová Ing. Patrik Pařík, Ph.D. Odborně organizační asistentka Ing. Petra Sůrová

IRER Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie a chemie žáků ve věku 11 až 15 let 3 krátké filmy Chemie Chemie Biologie Biologie Fyzika Fyzika

IRER Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie a chemie žáků ve věku 11 až 15 let Děkuji vám za pozornost Ing. arch. Iva Svobodová manažerka u partnera IRER tel