Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024 Poznáváme hodiny.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_ 05_ Lidé a čas Určování času (SADA ČÍSLO 2)
Advertisements

Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Desetinná čísla a jejich znázorňování VY_42_INOVACE_01 Sada 3 Základní.
VY_32_INOVACE_S1.1_M.4.12 Kliknutím vyber typ příkladů: Správnost počítání zkontroluj kliknutím na zelené pole. 1.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_757.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Matematika a její aplikace
Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_120 Jméno autora: Lucie Šrámková Třída/ročník: 5. Datum vytvoření: Výukový materiál zpracován v rámci.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_UCE137 Jméno autora:Ing. Alena Urešová Třída/ročník:2., 3. a 4. r. Datum vytvoření: Výukový materiál.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_752.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 1. Ročník - hodiny Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Didaktika geografie.
Anotace: Materiál je určený pro žáky 4. ročníku, pro výuku vlastivědy- tématu Česká republika, podtématu města. Jedná se o prezentaci na interaktivní.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Prvouka - Houby.
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov Autor: Mgr. Jarmila Kolářová Název: VY_32_INOVACE_2A_19_ČR pohoří Téma: Vlastivěda Datum tvorby: Číslo projektu:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Škola: P11 ZŠ A MŠ, BRNO, HORNÍKOVA 1 Autor: JARMIL MULLER Předmět: VLASTIVĚDA Anotace: DUM je určen k seznámení.
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_12_INOVACE_20_Vnitřní ústrojí Téma:
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov Autor: Mgr. Jarmila Kolářová Název: VY_32_INOVACE_1A_04_Dělení živočichů Téma: Člověk a jeho svět Datum tvorby:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie, o. p. s
Autor: Mgr. Jitka Šteflová
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
VY_32_INOVACE_27_Ucime_se_hodiny Matematika a její aplikace,
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Krácení lomených výrazů
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Desetinná čísla HRA.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_49_F6
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_32_INOVACE_03_Rodina Téma: Rodina
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_18_Hodiny 2
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Transkript prezentace:

Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Poznáváme hodiny

Škola: Základní škola Hýskov (P22) Autor: Mgr. Jarmila Witoszová Předmět: Prvouka Anotace: - materiál je určený pro žáky ročníku, předmět prvouka – téma hodiny - jedná se o prezentaci na interaktivní tabuli nebo na samostatných tabletech - prezentace je určena pro opakování učiva. Materiál je zpracován v rámci projektu Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Základní informace

Metodický pokyn Popis práce s materiálem  Materiál je určen pro práci s interaktivní tabulí a tablety.  Na snímku 5 je žákům zadám úkol. Na snímku je opakování probrané látky pomocí přiřazení správného času k hodinám.  Po správné odpovědi se žák dostane na další snímek, po špatné musí pokus opakovat.  Materiál je určen k interaktivní výuce. Přílohy  Didaktická příprava Očekávání a cíle  Dle didaktické přípravy

Zdroje Archiv autora

K hodinám přiřaď čas, kliknutím na správné políčko.

1 12 půl 1 půl 12 11

půl 7 čtvrt na 5 půl 6 6 půl 5

čtvrt na 9 půl 4 čtvrt na 3 třičtvrtě na 2 čtvrt na 4

čtvrt na 10 půl půl 9 čtvrt na 9

12 půl čtvrt na 5

třičtvrtě na 7 půl 1 čtvrt na 1 třičtvrtě na 5 třičtvrtě na 1

6 půl 6 čtvrt na 12 půl 12 půl 11

třičtvrtě na 9 třičtvrtě na 2 půl 2 třičtvrtě na 1 čtvrt na 1

čtvrt na 9 půl 10 čtvrt na 10 3 čtvrt na 3

11 čtvrt na čtvrt na 12 10

půl 6 půl 2 2 půl 1 čtvrt na 2

čtvrt na 3 čtvrt na 11 půl 12 čtvrt na 12 3

čtvrt na 8 třičtvrtě na 6 třičtvrtě na 9 čtvrt na 9 půl 9

čtvrt na 3 půl 2 čtvrt na 1 třičtvrtě na 2 čtvrt na 2

12 půl půl 7

třičtvrtě na 5 půl 4 třičtvrtě na 9 čtvrt na 5 třičtvrtě na 4

Snímek 6 – 1 Snímek 7 – půl 6 Snímek 8 – čtvrt na 4 Snímek 9 – půl 10 Snímek 10 – 5 Snímek 11 – třičtvrtě na 1 Snímek 12 – půl 12 Snímek 13 – třičtvrtě na 2 Snímek 14 – čtvrt na 10 Snímek 15 – 10 Snímek 16 – půl 2 Snímek 17 – čtvrt na 12 Snímek 18 – třičtvrtě na 9 Snímek 19 – čtvrt na 2 Snímek 20 – 7 Snímek 21 – třičtvrtě na 5

Příprava na hodinu s využitím tabletu Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Jméno a příjmení autora: Mgr. Jarmila Witoszová Škola: ZŠ Hýskov (P22) Předmět: Prvouka Ročník: 1. – 3. Téma: Určování času, hodiny Obsah: Určování času na hodinách Cíl: Žáci zvládnout určit čas na hodinách. Žáci poznají, zda ručička ukazuje celou, čtvrt, půl nebo třičtvrtě. Forma: skupinová, frontální, výuka ve třídě, 45 min Metoda: názorná, praktická, vlastní práce Pomůcky: tablet, interaktivní tabule Zdroje: vlastní materiál Klíčová slova: P22_dotkin,hodiny, ručička, poznávání času

Organizace a průběh ČasObsahPoznámky Zahájení 10 min -navození tématu -povídání si o hodinách, k čemu slouží -Kdo už je zná? Kdo od minule nezapomněl? Opakování, učivo 15 min -aplikace na notebooku: Interaktivní prvouka – Jitka Schovancová (dumy.cz) -posouvání ručiček podle daného času interaktivni-prvouka Motivace 5 min Zadání vlastní práce - vysvětlení práce s aplikací Aplikace 10 min Power-pointová prezentace: Výukový materiál_poznáváme hodiny - Určování správné odpovědi k hodinám. vlastní materiál Závěr 5 min Kontrola – komu se práce zdařila bez chyby?