Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3235 Název: VY_32_INOVACE_1A_06_.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Advertisements

Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Present continuous - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_370, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_78 NázevGoing to … Téma hodinyFuture tense PředmětAnglický jazyk Ročník/y/7.
Vazba „going to“ 7.ročník (k učebnici Projekt 3)
VY_32_INOVACE_Sei_II_05 Daily life Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present Continuous Tense Název sady: Project 2 Číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA, HLUŠICE AUTOR: PAEDDR. VAŇKOVÁ MARCELA ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_1A_20_CAN,
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_Aj.9.ročník.08_first_conditional Název: First conditional Vzdělávací.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_12_.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Bc. Lucie Ševčíková Datum: VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_22 Téma: vedlejší věty.
Listening 2 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_13_.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What are you doing now?
Future tense Budoucí čas vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_02.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous Název sady: Project 1.
Present simple He goes to school every day. She gets up at 6 o´clock.
VY_32_Inovace_ Future simple Project 3
GE - Vyšší kvalita výuky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
VY_32_Inovace_ Some and any Project 2
VY_32_Inovace_ Can, can´t Project 1
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
Budoucí čas vyjádřený vazbou TO BE GOING TO
Object pronouns Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
GE - Vyšší kvalita výuky
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
GE - Vyšší kvalita výuky
TO BE – questions, short answers
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VY_32_Inovace_ Will x Going to Project 3
VY_32_Inovace_ Sloveso „být“ (to be)
Budoucí čas s WILL What will our future look like in five years.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
VY_32_INOVACE_Sei_III_13 Question tags
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
To be - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_373, 19. sada, AJ2
PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ (Present continuous)
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_06_ Going to Téma: Anglická gramatika v 7. a 8. ročníku ZŠ

 1) Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ. Dle úvodních vět a tabulek učitel objasní žákům tvorbu tvaru Going to. Struktura kladné věty, záporné věty, otázky.  2) Následuje procvičení vět dle obrázků a výběru sloves. Kontrola je po odhalení barevného obdélníka.  3) Seřazení slov dle správného pořadí do vět – opět věta kladná, záporná, otázka. Pro individuální názornou práci je vhodné stránku vytisknou, rozstříhat slova a sestavovat věty manuálně. Kontrola dle vzoru.  4) Rozdíl v použití: will x going to, výroky ze života.  5) Závěr – dialogy, konverzace ve dvojicích dle předlohy a obrázků. Použití: going to x will.  6) Zařazení materiálu do úvodních hodin – going to.

We´re going to save money this year. Be careful! You´re going to fall down the stairs! I´m going to give up smoking next Monday. Letos hodláme našetřit peníze. Pozor! Spadneš ze schodů! Hodlám přestat kouřit příští pondělí. Example Are you going to spend all your money? Is she going to be a teacher? Yes, I am. No, she isn´t.

SUBJECTTO BEGOING TO… Iam ´m going to visit to France. see a new film. play table tennis. watch TV. He, she, itis ´s We You They are ´re

SUBJECTTO BEGOING TO… I´m not going to visit to France. see a new film. play table tennis. watch TV. He, she, itisn´t We You They aren´t

TO BESUBJECTGOING TO… AmI going to visit to France? see a new film? play table tennis? watch TV? Ishe, she, it Are we you they

Look at the pictures. What is going to happen? Use the words in the box. break the window, crash, drink coffee, have breakfast, play the piano, post a letter, read a letter The woman is going to have breakfast. He is going to read a letter. She is going to play the piano. The cars are going to crash. He is going to drink coffee. The ball is going to break the window. She is going to post a letter. 7 your picture

goingThey´retostayhotel.ina goingnotI´mto .anwrite AnnIschangegoing to school?her EnglishShe´storeadgoingnewspapers. swimalot.goingWe´reto violin?Aregoingyoutotheplay

They´regoingtostayinahotel. I´mnotgoingtowritean . IsAnngoingto change her school? She´sgoingtoreadEnglishnewspapers. We´regoingtoswimalot. Areyougoingtoplaytheviolin?

Which future - will or going to …? Look out! You´re going to break that glass! (I can see it now.) Don´t give him a watch – he´ll break it. (I think so, because I know him.) „OK, I´ll answer it.“ I know. I´m going to do them all on Tuesday.

 go to the sport centre  go shopping  finish my homework  go swimming  stay in and watch telly  have a party  listen to my CDs  play tennis this evening tomorrow after school on Saturday on your birthday Work with a partner. Make dialogues with these cues. Example: What are you going to do this evening? I think I´ll just stay in and watch telly.

     cz/images/results.aspx?qu=kniha&ex=1&origin=FX #ai:MC | cz/images/results.aspx?qu=kniha&ex=1&origin=FX #ai:MC |   cz/images/results.aspx?qu=ps%C3%A1t&ex=1&origin=FX #ai:MC |  cz/images/results.aspx?qu=ps%C3%A1t&ex=1&origin=FX #ai:MP |  cz/images/results.aspx?qu=supermarket&ctt=1#ai:MC |mt:0|  cz/images/results.aspx?qu=televize&ex=1&origin=FX #ai:MM |  cz/images/results.aspx?qu=tenis&ex=1&origin=FX #ai:MM |mt:3|   Project English 3, Oxford, Tom Hutchinson, Grammar summary, p. 76  Angličtina, Školní kurz gramatiky, Maria Birkenmajer, E. Maňko, Infoa 2008, str. 50  The Good Grammar Book, Michael Swan, Catherine Walter, Oxford University Press, p. 32